معرفی 3 نرم افزار یادآوری نوشیدن آب برای گوشی های اندروید

معرفی 3 نرم افزار یادآوری نوشیدن آب برای گوشی های اندروید


منبع: مینویسم

126

1399/4/24

02:12


برنامه های یادآوری نوشیدن آب برای اندروید

نوشیدن آب کافی در تمام طول سال حائز اهمیت است اما با نزدیک شدن به فصل تابستان بدن ما به آب بیشتری نیاز دارد. استفاده از نرم افزار یادآوری نوشیدن آب برای دستیابی به این هدف روش بسیار مناسبی است.

برنامه یادآوری خوردن آب در آبرسانی بدن و غلبه بر گرما کمک می کنند و با هدف جلوگیری از کم آبی بدن شما طراحی شده اند. عملکرد این برنامه ها مانند برنامه هایی  است که قدم های شما را شمارش می کنند یا الگوی خواب شما را ردیابی می نمایند و به شما یادآوری می کنند تا آب بنوشید و برای ماه های تابستان وقتی هوا خیلی گرم است و خطر کم آبی بدن بیشتر می شود، سودمند هستند.

معرفی سه برنامه که به شما یادآوری می کند آب بنوشید

نرم افزار یادآوری نوشیدن آب برای گوشی های اندروید

 همچنین بخوانید: چرا نباید در حالت ایستاده آب نوشید؟

در ادامه به معرفی و بررسی برنامه هایی می پردازیم که با هدف یادآوری نوشیدن آب توسعه داده شده اند. طبق توصیه پزشکان نوشیدن حدود ۸ لیوان آب در روز براساس وزن شما لازم است. با استفاده از این برنامه ها شما می توانید آب بدن خود را تامین کرده و برای سلامت بدن خود تلاش کنید.

۱ – برنامه یادآوری نوشیدن آب Dirnk Water

استفاده از این برنامه بسیار ساده است و تنها هدف آن یادآوری نوشیدن آب است. وقتی برای اولین بار برنامه را باز می کنید باید وزن خود را وارد نمایید، به این ترتیب به صورت خودکار مقدار آب مورد نیاز بدن شما در هر روز ثبت می شود.

شما همچنین می توانید زنگ هشدارهایی را تنظیم کنید که شما را در هنگام خواب اذیت نکند و همچنین تنظیم زمان یادآوری نوشیدن آب نیز به انتخاب خود شماست. به عنوان مثال، شما می توانید زمان بیدار شدن یا خوابیدن را تنظیم کنید و در آن بازه زمانی هیچ هشداری به عنوان یادآوری برای نوشیدن آب دریافت نکنید.

  بیشتر بدانید: آیا نوشیدن آب می تواند به کاهش وزن و لاغری کمک کند؟

نرم افزار یادآوری نوشیدن آب آندروید

استفاده از برنامه یادآوری نوشیدن آب Dirnk Water بسیار ساده است و برای یادآوری زمان نوشیدن آب بسیار کاربردی است. همچنین آیتمی دارد که در آن می توانید مقدار آب آشامیدنی در طول روز را مشخص کنید. به این ترتیب برنامه به شما می گوید که برای نوشیدن میزان آب مورد نیاز بدنتان در هر روز، چقدر باید آب بنوشید.

۲ – H2o Reminder نرم افزار اندروید برای یادآوری نوشیدن آب

این برنامه نسبت به برنامه قبلی جذاب تر است اما همان هدف را دنبال می کند: یادآوری به شما برای نوشیدن آب. شما می توانید زمان هایی را انتخاب کنید که برنامه مزاحم خواب یا کار شما نشود و در مواقعی که خواب هستید، ناهار یا شام می خورید یا در حال چرت زن هستید، اعلانی دریافت نکنید.

قبل از اینکه شروع کنید از این برنامه استفاده کنید، می توانید مواردی مانند وزنتان، این که ورزش می کنید یا نه و مقدار آب مورد نیاز روزانه ی بدن خود را وارد کنید. شما همچنین می توانید اندازه بطری یا لیوان آب را به فهرست موجود در این برنامه اضافه کنید تا میزان آبی که می نوشید دقیق باشد.

وقتی تنظیمات برنامه را انجام دادید، نرم افزار زمان هایی را برای یادآوری نوشیدن آب برای شما ارسال خواهد کرد. به این ترتیب وقتی آب می نوشید، می توانید لیوان یا بطری را به مقدار مصرف روزانه ی خود اضافه کنید. برنامه، میزان آب آشامیدنی شما را در نظر می گیرد و آن را به درصد کلی اضافه می کند.

نرم افزار یادآوری نوشیدن آب آندروید

شما همچنین می توانید گزارش چند روز یا چند هفته گذشته خود را مشاهده کنید تا میزان پیشرفت و تکامل روند نوشیدن آب را مشاهده کنید. این برنامه همچنین نکات و توصیه هایی برای کمک به هیدارته ماندن یا دلیل آن، چگونگی آن و زمان نوشیدن آب را در اختیار شما قرار می دهد.

۳ –  برنامه یادآوری خوردن آب Water Time Drink Reminder

اگر به دنبال برنامه ای برای یادآوری آب خوردن هستید که جذاب باشد و شما را به این کار تشویق کند، Water Time Drink Reminder، بهترین برنامه یادآوری نوشیدن آب از این سه مورد است. هدف این نرم افزار نیز مانند برنامه های قبلی، نوشیدن مقدار کافی آب در طول روز می باشد.

این برنامه اعلان هایی را برای نوشیدن آب به شما ارسال می کند، میزان آب مورد نیازتعیین می شود و امکان افزودن نوشیدنی هایی که در روز می نوشید را برای شما فراهم می سازد. این برنامه یک ویژگی منحصر به فرد دارد: نه تنها می توانید مقدار آب را به آن اضافه کنید بلکه مقدار قهوه، چای، شیر، نوشیدنی های بدون الکل و تمام انواع نوشیدنی نیز قابل افزودن هستند.

وقتی Water Time Drink Reminder را دانلود می کنید، باید برنامه را با وزن و جنسیت خود تنظیم کنید تا مقدار آب مورد نیاز بدن شما در روز را محاسبه کند. مقدار آب مورد نیاز روزانه ی بدن هر فرد متفاوت است و یک برنامه تقریبی از آن را ارائه می دهد.

برنامه یادآوری خوردن آب برای اندروید

به محض این که تنظیمات انجام شد، هر لیوان، فنجان یا بطری را که می نوشید باید وارد کنید. تنها آب موجب آبرسانی بدن شما نمی شود و این برنامه به شما اجازه می دهد تا هر نوع نوشیدنی مصرفی را به آن اضافه کنید. با این وجود، تمام نوشیدنی های یکسان نیستند: آبرسانی برای یک فنجان قهوه معادل با %۱۰ است در حالی که یک لیوان آب معادل %۱۰۰ می باشد. برای افزودن هر نوع نوشیدنی، کافی است که بر صفحه نمایش گوشی خود ضربه بزنید و نوع نوشیدنی و اندازه آن را انتخاب نمائید. آن نوشیدنی به صورت خودکار به برنامه روزانه ی هیداراتاسیون شما اضافه خواهد شد.

نرم افزار یادآوری نوشیدن آب آندروید

همچنین دسترسی به گزارشی از مقدار مصرف آب در طی چند روز گذشته برای شما امکان پذیر است و شما می توانید تایمر را برای یادآوری نوشیدن یک نوع نوشیدنی تنظیم کنید.در این نرم افزار اندروید نیز، شما می توانید این هشدارها و اعلان ها را در شب خاموش کنید یا انتخاب کنید که چه زمان هایی به شما یادآوری کند آب بنوشید.

ونیسا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو