قفسه آشپزخانه چوبی و ام دی اف با انواع طراحی کاربردی و زیبا

قفسه آشپزخانه چوبی و ام دی اف با انواع طراحی کاربردی و زیبا


منبع: دکوراسیون

677

1399/4/24

02:52


قفسه آشپزخانه

استفاده از شلف های باز در آشپزخانه از بهترین روش ها برای ایجاد فضایی کاربردی و مناسب در آشپزخانه های مدرن و کلاسیک به شمار می رود و اگر شما تمایل دارید از فضای آشپزخانه به بهترین نحو استفاده کنید بهتر است از نصب شلف های باز روی دیوار غافل نشوید. در ادامه مدل هایی از قفسه آشپزخانه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل های قفسه آشپزخانه شیک و زیبا

برای ساخت شلف و باکس مخصوص آشپزخانه از متریال های مختلف نظیر ام دی اف و چوب و … استفاده می شود که شلف های دیواری چوبی و ام دی اف امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند و در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید.

قفسه زیبا مخصوص آشپزخانه

طرح های شلف دیواری مخصوص آشپزخانه

کابینت ها در فضای آشپزخانه جزء وسایل همیشگی و ثابت به شمار می روند در حالی که شلف های دیواری فضای ذخیره سازی را در آشپزخانه افزایش می دهند همچنین در مکان هایی از آشپزخانه که امکان نصب کابینت وجود ندارد شما می توانید شلف ها را به راحتی نصب نمایید.

اغلب افراد شلف های باز آشپزخانه را به دلیل اینکه فضایی کاربردی ایجاد می کنند انتخاب می نمایند زیرا با وجود شلف ها می توان به راحتی به ظروف و سایر وسایل مورد نیاز دسترسی داشت.

اجرای دکوراسیون داخلی

قفسه ام دی اف برای آشپزخانه

قفسه مخصوص آشپزخانه

قفسه دیواری برای آشپزخانه

قفسه آشپزخانه

قفسه ساده آشپزخانه

قفسه رنگ تیره

شلف دیواری برای آشپزخانه

مدل قفسه شیک

قفسه دیواری سفید

قفسه شیک برای آشپزخانه

قفسه ام دی اف

قفسه مخصوص آشپزخانه

اگر آشپزخانه منزل شما کوچک می باشد بهتر است برای ایجاد فضایی دلباز در آشپزخانه از شلف دیواری استفاده نمایید همچنین می توانید وسایل بیشتری را روی شلف ها بچینید و از این طریق به منظم تر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه کمک زیادی کنید.

قفسه های دیواری در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشند و شما می توانید رنگ آن ها را به راحتی با رنگ کابینت ها و رنگ میز ناهار خوری و … ست نمایید.

توجه داشته باشید که با نصب قفسه ها و شلف های دیواری دیگر نیازی به صرف هزینه اضافی برای نصب کابینت های بیشتر نخواهید داشت از این رو بهتر است با توجه به نیاز خود تعدادی قفسه با ابعاد کوچک و بزرگ را روی دیوار نصب نمایید.

قفسه زیبا مخصوص آشپزخانه

شلف دیواری شیک

قفسه دیواری زیبا و جدید

قفسه زیبا دیواری

قفسه دیواری سفید

شلف دیواری برای آشپزخانه

مدل قفسه برای آشپزخانه

قفسه دیواری چوبی

مدل قفسه دیواری

در این مطلب با انواع طرح های شلف دیواری مخصوص آشپزخانه آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مدلی کاربردی و زیبا را برای نصب روی دیوارها انتخاب نمایید و جذابیت دکوراسیون داخلی تان را تکمیل نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو