احساس زنان به مردان کچل

احساس زنان به مردان کچل


منبع: بیتوته

95

1399/4/24

07:55


احساس زنان به مردان کچل



حس زنان به مردان کچل,ازدواج با مرد کچل,مردان کچل در ازدواج موفق ترند

حس زنان به مردان کچل

 

مردانی که مجبورند با کچل شدن به تدریج خودشان کنار بیایند، خيلي نگران این هستند که در نظر جنس مخالفشان چه اتفاقی برای ظاهر آن ها می افتد. نمیتوان نظر تمامی زنان را برابر تلقی کرد ولی شاید چنانچه نظر بیشترین های زنان را بدانید قدری حیرت کنید.

به هر کجای دنیا که سر بزنید میتوانید مردانی را ببینید که موهای سر خویش را از دست داده اند کچل شده اند. بیش از صدها میلیون مرد کچل در دنیا زندگی می کنند و این در حالیست که ریزش موهای آن ها با روند تکامل همراه نیست و باید از قرن ها پیش این پروسه که میتواند از جذابیت آن ها بکاهد متوقف می شد؛ ولی شاید کچل بودن قسمتی از سازگاری فیزیولوژیک است یا نتیجه مثبتی بهمراه دارد که هنوز بطور کامل شناخته نشده است.

 

حس زنان به مردان کچل,ازدواج با مرد کچل,مردان کچل در ازدواج موفق ترند

احساس خانم ها نسبت به مردان کچل

 

در 25 درصد از مردان روند ریزش مو از سن 30 سالگی شروع می شود و آن ها رفته رفته موهایشان دچار ریزش می شود. اولین ریزش موها در مردان به علت روند کاهش موی شقیقه آغاز می شود و آنگاه موهای  نقاط ديگر را هم درگیر می کند و در برخی از موارد تاآنجا پیش میرود که سبب کچل شدن مردها شود.

 

آقایان کچل خيلي نگران این مسئله هستند که جنس مخالفشان در خصوص کچل بودن آن ها چه فکر می کند مخصوصا چنانچه هنوز مجرد باشند، این مسئله میتواند در متاهل شدن آن ها هم اثر بگذارد.

 

حس زنان به مردان کچل,ازدواج با مرد کچل,مردان کچل در ازدواج موفق ترند

زن ها چه حسی به مردان کچل دارند

 

آیا زن ها مجذوب مردان کچل می شوند؟ 

خانم ها نظرات متقاوتی در خصوص این مسئله دارند ولی درصورتی که نظر اکثریت خانم ها را ببینید متعجب می شوید. پیش از هر چیزی باید بدانید زنان ظاهربین بسیار زیاد هستند برای این که انسانها را طبق معیارهای ظاهری آن ها انتخاب می کنند. مطمئنا اصلاً دوست ندارید با این زنان رو به رو شوید، پس نظر این خانم ها باید برای شما بی ارزش باشد.

 

برای اکثر زنان مردان اولویت های خاصی مد نظر دارند و آن ها به مردان قد بلند با پوست و موی تیره، مردان پرمو با ظاهر ورزشکاری، مردان اندیشمند و با هوش بیشتر متمایل هستند. همان طور که برای مردان خصوصیات ظاهری اهمیت دارد برای زنان هم این ویژگی ها با اهمیت است ولی نظر زنان در خصوص کچلی مردان چیست؟

 

هر چه اشخاص بیشتر فکر کنند به طبع درامد بالاتر، زندگی بهتر و شانس کاری بیشتری خواهند داشت. پس میتوان این را باور داشت که مردان کچل موفق تر هستند. این مسئله مهم حقیقت دارد. این اصطلاح که مردان کچل همسرهای زیباتری دارند، بسیار زبانزد است. چنانچه بتوان به فکر جهت داد سبب درآمدزایی و موفقیت های شگفت انگیزی می شود.

 

حس زنان به مردان کچل,ازدواج با مرد کچل,مردان کچل در ازدواج موفق ترند

موفقیت مردان کچل در ازدواج

 

مردان کچل چگونه میتوانند برای زنان جذاب تر باشند؟

زنان بسياري هستند که به موهای طرف مقابلشان اهمیتی نمی دهند پس بهتر است به تقویت دیگر خصوصیت های مثبتتان بپردازید و وقت بیشتری را صرف ورزش کردن، رسیدگی به شرایط لباس پوشیدنتان کنید.

 

نکته مهم دیگری که در مورد مردان کچل وجود دارد این است که بعضی از این مردان موهای خویش را از یک طرف به طرف ديگر سرشان شانه می زنند و یک وضعیت نا زیبایی به صورت خویش می بخشند.

 

برای مجذوب  کردن زنان و جذابیت بیشتر ظاهرتان قدری رسیدگی میتواند حتی بدون داشتن مو تغيير شگرفی در جذابیت شما ایجاد کند.مردان کچل باید با مشاوره با ارایشگر خویش، موهای باقی مانده خویش را خيلي کوتاه بتراشند یا از سبک ها و مدل های جذاب و جدید ديگر استفاده کنند تا با وجود کچل بودن برای خانم‌ها جذاب به نظر برسند.

 

گردآوری: بخش زناشویی بیتوته

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو