فال روزانه یکشنبه 22 تیر 99

منبع: میهن فال

90

1399/4/24

10:26


فال روزانه یکشنبه 22 تیر 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : امروز بیش از هر چیزی به عشق فکر می کنید. البته در میان آنها تردید بسیاری وجود دارد. اما این را بدانید زمان مناسبی برای این مسایل انتخاب نکرده‌اید. …

فال روزانه یکشنبه 22 تیر 99

فال روزانه یکشنبه 22 تیر 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

امروز بیش از هر چیزی به عشق فکر می کنید. البته در میان آنها تردید بسیاری وجود دارد. اما این را بدانید زمان مناسبی برای این مسایل انتخاب نکرده‌اید. باید خود را به مسایل دیگر مشغول کنید تا این تفکرات از ذهنتان دور شوند. اگر در نظر دارید به فردی که دوستش دارید بیشتر نزدیک شوید، توصیه می کنیم امروز این کار را انجام ندهید. انرژی های امروز برای مسایل عاشقانه مناسب نیستند. در محل کار هم اگر مشاجره یا حرفی به وجود آمد خودتان را دخالت ندهید. شما باید نگران خود و مسایل کاری و شخصی خود باشید و بحث همکاران به شما ارتباطی ندارد


فال روز متولدین اردیبهشت :

یکی از اطرافیان، اعضای خانواده یا دوستان رفتار سرسنگینی با شما دارد. این مساله باعث می شود تا دایم به این فکر کنید که آیا از دست شما ناراحت است؟ اما این طور نیست. او مشکلات شخصی خودش را دارد و دلیل ناراحتی او شما نیستید. بنابراین پیش داوری نکنید و نسنجیده حرف نزنید. در محل کار، توانایی‌ها و مهارت های خود را به نمایش بگذارید و موفقیت های آینده را برای خود به ارمغان بیاورید. در مورد رابطه عاطفی، شاید دوست داشته باشید در مورد ناراحتی های خود با فرد مورد علاقه‌تان حرف بزنید. اما این کار را انجام ندهید. شاید این حرف‌ها به مشاجره بدل شوند و برای هیچ کدام از شما ثمره خوبی نخواهد داشت.


فال روز متولدین خرداد :

یکی از اطرافیان مشکل دارد و می خواهد با شما حرف بزند و اصطلاحا درد و دل کند. شما با مهربانی خود به حرف‌هایش گوش می دهید و سنگ صبور او می شوید. لازم نیست نظری بدهید. لازم نیست کاری بکنید. همین که حرف‌هایش را می شنوید کافی است. فقط اجازه ندهید این مساله در روحیه شما تاثیر بگذارد. این را بدانید خودتان را باید در اولویت قرار دهید. اگر در کار نمی توانید حواس خود را جمع کنید، خیلی نگران نشوید. این حس‌ها موقتی هستند و دوباره فردا به حالت عادی باز خواهید گشت. شما توانایی های بسیاری دارید و این مساله می تواند در پیشرفت کاری شما بسیار موثر باشد. در رابطه عاطفی هم چندان موفق نیستید. شاید بهتر باشد امروز به این رابطه و دلیل به وجود آمدن آن بیشتر فکر کنید.

 

فال روزانه یکشنبه 22 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

مسایل مالی بیش از همیشه برایتان پررنگ می شود. به جای نگرانی و حرص خوردن، بهتر است حساب های خود را کنترل کنید و ببینید دقیقا در چه وضعیتی قرار دارید. احتمالا به دلیل نگرانی هایی که دارید، بحران مالی خود را بزرگ تر از آنچه واقعا هست، نشان می دهید. در محل کار، بهتر است سرتان به کار خود باشد و با دیگران کاری نداشته باشید. هر حرفی می تواند بر علیه شما استفاده شود. در مورد روابط احساسی شاید حوصله بیرون رفتن و در جمع بودن را نداشته باشید. اما توصیه می کنیم در خانه نمانید و بیرون بروید. در جمع بودن به بهبود روحیه شما کمک شایانی می کند.


فال روز متولدین مرداد :

در محیط کار مراقب حرف و رفتارهای خود باشید. شاید با یکی از همکاران بحثی داشته باشید که چندان خوب نیست. بهتر است به جای جدال بر سر قدرت، مهارت های خود را به نمایش بگذارید تا دعوایی پیش نیاید. در مورد مسایل عاطفی نیز کاملا بی حوصله هستید. شریک عاطفی شما هم حال خوبی ندارد و خیلی از هم سراغی نمی گیرید. این می تواند آغازگر شک و تردید شود. دایم نگران این مساله خواهید بود که شاید دیگر برای او اهمیتی ندارید. اما این را بدانید که او نیز مشغولیت های ذهنی خود را دارد. بهتر است به جای شک، با هم حرف بزنید یا مدتی را از هم دور باشید تا اوضاع بهتر شود.


فال روز متولدین شهریور :

امروز ایده های خلاقانه بسیار خوبی به ذهنتان می رسد. می توانید همه آنها را یادداشت کنید و در یک زمان مناسب از آنها استفاده کنید. برخی از آنها کاملا کاربردی و قابل اجرا هستند و می توانند در کار موجب پیشرفت شما بشوند. در انجام کارهای گروهی بسیار باهوش هستید و می دانید چطور از راهنمایی و مشورت افراد کارشناس کمک بگیرید. برای این نعمت شکرگزار باشید. در رابطه عاشقانه خود کمی آزرده خاطر هستید. شاید تصور کنید عشقی که داشته‌اید امروز خیلی پررنگ نیست. اما نگران نشوید، انرژی های امروز این طور هستند و مشکلی میان شما و عشقتان وجود ندارد.

فال روزانه یکشنبه 22 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

یکی از اطرافیان یا اعضای خانواده بسیار ساکت به نظر می رسد. شاید تصور کنید از دست شما ناراحت است اما این طور نیست. او مشغولیت های ذهنی خودش را دارد. بهتر است خیلی خود را درگیر این مساله نکنید. در مورد کار ایده های جالبی در سر دارید. اگر می خواهید شغلتان را عوض کنید، امروز برای گشتن و پیدا کردن کار جدید زمان خوبی است. می توانید توانایی های خود را به خوبی عرضه کنید. در مورد مسایل عاطفی، شاید روز رمانتیک یا آرامی نداشته باشید. دلخوری و بحث به دلایل مختلف ممکن است میان شما به وجود بیاید. اما نگران و ناامید نشوید. این مسایل موقتی هستند و برطرف خواهند شد.


فال روز متولدین آبان :

دوست دارید بیشتر تمرکز خود را روی کار بگذارید. این مساله با مخالفت خانواده یا همسر شما مواجه می شود. حتی شاید ناراحتی از اینکه بیشتر وقت خود را به کار اختصاص داده‌اید نیز پیش بیاید. بهتر است مراقب حرف‌هایی که به زبان می آورید باشید. نگذارید همه چیز روی هم جمع شوند و ناگهان از کوره در بروید. در مسایل کاری بهتر است روند همیشگی خود را تغییر دهید تا پیشرفت های سریع تر و بهتری حاصل کنید. در مورد مسایل عاطفی نیز جلوی زبان خود را بگیرید. هر نوع شک و تریدی را کنار بگذارید. بهتر است امروز خیلی با عشقتان در ارتباط نباشید تا مشاجره ای میان شما روی ندهد.


فال روز متولدین آذر :

بسته، چک و یا نامه ای که منتظرش بودید هنوز به دست شما نرسیده است و شما هم قادر به تماس گرفتن با فرد فرستنده نیستید. این موضوع ممکن است شما را نگران کند که آیا اصلا به دستتان خواهد رسید یا خیر. به احتمال زیاد الکی دارید خودتان را نگران می کنید. این جور تأخیرها گاهی پیش می آیند ولی هیچ مشکل جدی و پیچیده ای به وجود نخواهد آمد. آرامش خودتان را حفظ کنید و منتظر بمانید. خاطره یک عشق قدیمی ممکن است در ذهن شما زنده شود. اگر کسی را دوست دارید این فکر را از ذهن خود بیرون کنید، شما عوض شده‌اید و حالا کس دیگری را دوست دارید. با گذشته برای همیشه خداحافظی کنید.

فال روزانه یکشنبه 22 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

نگرانی های مالی شما امروز زیاد می شوند. قرار بوده پولی به دستتان برسد اما نرسیده و این موجب نگرانی شما شده است. اما بیهوده ذهن خود را مشغول نکنید. اگر کمی صبر داشته باشید، همه چیز درست خواهد شد. در مسایل کاری نیز بهتر است خلاقیت به خرج دهید و مهارت های واقعی خود را به نمایش بگذارید. شما توان این را دارید تا بالاتر از این مقامی که هستید، حضور داشته باشید. همه چیز به خلاقیت و تغییر روند عادی کارهایتان بستگی دارد. در مورد مسایل عاطفی، شاید بهتر باشد در مورد نیازها و خواسته های واقعی خود با شریک عاطفی‌تان حرف بزنید. شاید در خلال این مکالمه با هم مشاجراتی هم داشته باشید اما سخت نگیرید. این را بدانید صداقت بهترین راهکار برای بهبود اوضاع است.


فال روز متولدین بهمن :

امروز از نظر عاطفی بسیار خوشحال خواهید بود. فردی که تازه با او آشنا شده‌اید، حس بسیار خوبی به شما می دهد. از اینکه با او آشنا هستید، بسیار خوشحالید. اما از طرفی دچار این تردید نیز هستید که آیا او نیز همین احساس را به شما دارد یا خیر؟ شاید بهتر باشد با او صادقانه حرف بزنید و از احساساتش از او سوال کنید. پس از آن هم می توانید بیرون بروید و یک روز پرهیجان و شاد را در کنار یکدیگر تجربه کنید. در محل کار بسیار مراقب حرف‌هایی باشید که به زبان می آورید. اگر همکاران مشاجره ای با هم دارند شما دخالت نکنید. سرتان به کار خود باشد و به پیشرفت های خود بیندیشید.


فال روز متولدین اسفند :

کمی نگرانی در مورد مسایل مالی در طالع امروز شما وجود دارد. بهتر است به جای آن، همه حساب و کتاب های خود را بازبینی کنید. در صورت کسری داشتن، پول‌ها و هزینه‌هایتان را مدیریت و اولویت بندی کنید. شما می توانید از افراد خبره در این امر کمک بگیرید. بنابراین، جایی برای نگرانی وجود ندارد. در محل کار ایده های بسیار خوبی ارائه می دهید که مورد توجه همکاران و مدیر قرار می گیرد. در مورد مسایل عاطفی، بهتر است هیچ رابطه جدیدی را آغاز نکنید. اگر شریک عاطفی دارید، بهتر است خیلی کنار هم نباشید تا مشاجره ای بین شما پیش نیاید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو