جاذبه های دیدنی منطقه ابود بالی | Ubud Bali

جاذبه های دیدنی منطقه ابود بالی | Ubud Bali


منبع: تاپ تراول

194

1399/4/24

11:51


خرید بلیط هواپیما

جاهای دیدنی ابود بالی

اوبود (ubud) یکی از شهرهای مرکزی در بالی است، یکی از پرجاذبه‌ترین مکان‌های گردشگری قاره آسیا، در جزیره‌ی گیانیار (gianyar) بالی و شمال دنپاسار قرار گرفته و مرکز فرهنگی و هنری این جزیره است. ابود زیبایی‌های زیادی از جزیره بالی را در خود جای داده است. اوبود به دلیل دارا بودن ویژگی‌های خاص، از جمله آثار تاریخی و باستانی متعدد، فرهنگ ویژه، انواع هتل‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌های دیدنی، آب و هوای مطبوع و مناظر طبیعی زبانزد خاص و عام است.در ادامه همراه تاپ تراول باشید تا با دیدنی های ابود بالی بیشتر آشنا شوید.





   تبلیغات    

            | بلیط هواپیما در طاهاگشت |


کاخ سلطنتی ابود

کاخ سلطنتی ابود یکی از جاهای دیدنی ابود است و بناهای آن از سال‌های نیمه قرن ۱۹ تا کنون به خوبی باقی مانده و معماری ویژه بالی و نیز مجموعه باغ‌های زیبا و جذاب آن دیدنی و جزو بهترین‌ آثار در میان دوستداران هنر بالی و جایی است که اجرای رقص سنتی اهالی ابود در غروب خورشید در آن تماشایی است.

جاهای دیدنی ابود بالی

جنگل میمون ابود

جنگل میمون اوبود یکی از بهترین جاذبه‌های گردشگری این شهر است. در این جنگل میمون‌هایی بسیار بانمک از گونه‌ی ماکاک – macaques – زندگی می‌کنند که قدم‌زدن در کنار آن‌ها می‌تواند صفای خاص خود را داشته باشد. افزون بر میمون‌ها، در این منطقه می‌توانید از معابد قدیمی اوبود و همچنین مجسمه‌هایی جالب نیز دیدن کنید. فضا برای قدم‌زدنی آرامش‌بخش نیز کاملاً مهیا است. این جنگل در نزدیکی شهر اوبود واقع شده  بنابراین برای دسترسی به آن کار دشواری در پیش رو ندارید.

جاهای دیدنی ابود بالی

مطالب بیشتر بخوانید
ساحل تیمانگ اندونزی

غار فیل

غاری در روستای Bedulu – در ۶ کیلومتری اوبود – وجود دارد که به غار فیل مشهور است. این غار نیز می‌تواند در سفرتان به اوبود یکی از مکان‌های قابل بازدید باشد. این غار در عین آن که بسیار زیبا و پرامکانات است، مهم‌ترین ویژگی و ارزشی که دارد به واسطه‌ی تاریخ غنی‌اش است. گفته می‌شود قدمت این غار به قرن یازدهم میلادی می‌رسد و آن زمان به‌مثابه‌ی یک مکان جهت مدیتیشن ساخته شده است.

جاهای دیدنی ابود بالی

تخفیفان

موزه‌ی رنسانس Blanco

این موزه نیز یکی از جاهای دیدنی اوبود است که بد نیست اگر به این شهر از اندونزی سفر کردید به دیدن آن هم بروید. این موزه در واقع خانه و استودیوی استاد فیلیپینی – یعنی Don Antonio Blanco  – است. در این موزه نقاشی‌های زیبای زیادی برای دیدن وجود دارند. اگر به بازار هنر رفتید، حتماً پس از آن به دیدن این موزه هم بیایید و بیش‌تر با هنر این منطقه آشنا شوید.

جاهای دیدنی ابود بالی

زمین های کشت برنج ابود

یکی دیگر از جاهای دیدنی اوبود، زمین های کشت برنج است که در کنا رودخانه آیونگ  واقع شده است. می توانید در این شالیزارها گشتی بزنید، از جنگل های کنار رودخانه عبور کنید و گذر از درختان نخل را تجربه کنید. در این مزارع کشاورزی برنج، چادرهایی هم برپا می کنند که می توانید ساعاتی را در آنجا سپری کنید و از نزدیک کشت برنج را ببینید.

جاهای دیدنی ابود بالی

بازار سنتی ابود

 در سفر به اوبود می توانید سری هم به بازارهای سنتی آن بزنید که در طبقات مختلف ساخته شده و درآن اجناسی دست سازعرضه می شود که یا از پارچه درست شده اند یا چوبی اند.شال ها و روسری ها، کیف ها و پیراهن ها، چترها و اجناس دیگر را با گشتی در این بازارسنتی بیابید. البته قیمت ها کمی گران است اما ارزشش را دارد که چیزی را به سوغات ببرید.

جاهای دیدنی ابود بالی

مطالب بیشتر بخوانید
جدیپان ، روستایی رنگارنگ و شگفت انگیز در اندونزی | Jodipan

یوگا بارن

به دلیل وجود فضاهای سرسبز متعدد و گرمسیری بودن جزیره بالی، فرصت خوبی برای ورزش هایی چون یوگا فراهم می شود که می توانید در زیر آلاچیق های چوبی و در طبیعتی سرسبز بدان بپردازید. این منطقه یوگا بارن گفته می شود که البته هزینه ای هم ندارد و انواع یوگا در آن برگزار می شود که برای آرامش روح بسیار مناسب است.

جاهای دیدنی ابود بالی



   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو