پیمان قاسم خانی هم به کرونا مبتلا شده

پیمان قاسم خانی هم به کرونا مبتلا شده


منبع: روزیاتو

191

1399/4/24

12:32


امیرمهدی ژوله، فیلمنامه نویس، بازیگر و روزنامه نگار، دیروز، دوشنبه با انتشار استوری ای در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام، از ابتلای پیمان قاسم خانی به ویروس کرونا خبر داد.

پیمان قاسم خانی هم به کرونا مبتلا شده

ژوله با طعنه به کسانی که مدتی قبل خبر ازدواج دوباره ی قاسم خانی را دست به دست می کردند نوشت:

«درست تو همین روزهایی که خبر ازدواج‌(!)اش رو دست به دست می‌ کردیم، داشت گوشه خونه با “کرونا” کشتی می‌ گرفت.»

هفته ی گذشته بود که خبر ازدواج دوباره ی پیمان قاسم خانی، همسر سابق بهاره رهنما، مثل بمب در فضای مجازی منفجر شد. تصاویر و اخبار تأیید نشده ی شبکه های اجتماعی حاکی از آن بود که پیمان قاسم خانی ۵۴ ساله با میترا ابراهیمی ۳۱ ساله ازدواج کرده است، خبری که تا به امروز از طرف هیچ یک از آن ها نه تأیید شده و نه تکذیب.

پیمان قاسم خانی و همسرش سابقش، بهاره رهنما در کنار دخترشان، پریا قاسم خانی

پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما از زوج های مشهور سینما بودند، به همین دلیل خبر جدایی این زوج بعد از حدود ۲۰ سال زندگی مشترک و ازدواج دوباره ی آن ها سروصدای زیادی به پا کرد.

اما آنچه درباره ی میترا ابراهیمی این است که متولد ۱۳۶۸ است، لیسانس مدیریت جهانگردی و ارشد روانشناسی بالینی دارد و گرچه به عنوان روانشناس بالینی کودک و نوجوان فعالیت دارد اما در چندین دوره ی هنری از جمله فیلمنامه نویسی، فیلمسازی، تصویربرداری و تدوین هم شرکت داشته و تجربه ی ساخت یک فیلم مستند را هم دارد.

پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی در جشنواره سینما حقیقت

این فیلم مستند که «کامی» نام دارد، در آن به زندگی کامیار شاپور، فرزند فروغ فرخزاد و پرویز شاپور پرداخته شده. مستند «کامی» که سال گذشته در جشنواره سینما حقیقت اکران شد، تهیه کنندگی آن را پیمان قاسم خانی برعهده داشت و موسیقی کار هم اثر پریا قاسم خانی، دختر پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما بود.

طبق مصاحبه ی میترا ابراهیمی علاقه ی همیشگی او به فروغ فرخزاد زمینه ساز ساخت این مستند شده بود. این فیلم به بخش مسابقه ی مستند جشنواره ی فیلم فجر سال گذشته هم راه یافته بود، اما میترا ابراهیمی در اعتراض به وقایع آبان ماه سال گذشته ی ایران، تصمیم به انصراف از شرکت در جشنواره فجر گرفت.

اما نکته ی قابل تأمل آنکه گرچه تا مدتی قبل خبر ابتلای تعدادی محدودی از چهره های هنری ایران به بیماری کرونا منتشر شده بود اما چند وقتی است سلبریتی های ایرانی هم یکی پس از دیگری خبر بیماری خود را اعلام می کنند و به نظر می رسد این مسأله نشان دهنده ی شیوع بیشتر بیماری کووید-۱۹ در سطح جامعه باشد.

همین دیروز بود که منوچهر هادی، کارگردان سینما و تلویزیون و همسرش، یکتا ناصر، بازیگر ایرانی از ابتلای خود به بیماری کرونا خبر دادند. هر دو اظهار کردند که به نوع خفیف این بیماری دچار شده اند و در قرنطینه ی خانگی به سر می برند.

هفته ی گذشته هم خبر گرفتار شدن بهاره رهنما و کیانوش گرامی به این بیماری منتشر شد. بهاره رهنما اعلام کرد که هنوز در قرنطینه است و کیانوش گرامی که راهی بیمارستان شده، از مردم خواست این بیماری را دست کم نگیرند.

لیلا بلوکات، گلاب آدینه و دخترش، نورا هاشمی هم طی ماه های گذشته با اعلام خبر ابتلای خود به بیماری کووید-۱۹، تجربه ی خود در این زمینه را با مردم به اشتراک گذاشته بودند.

بیشتر بخوانید:

ازدواج پیمان قاسم خانی با میترا ابراهیمی + بیوگرافی همسر دوم

کدام بازیگران ایرانی تا به حال کرونا گرفته اند؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو