جشنواره تابستانه اینترنت خانگی پیشگامان

منبع: برترین ها

135

1399/4/24

12:36


استفاده از اینترنت، با توجه به شرایط این‌روزهایمان به یک امر ضروری و مهم در انجام امور روزمره تبدیل شده است.

جشنواره تابستانه اینترنت خانگی پیشگامان

 
استفاده از اینترنت، با توجه به شرایط این‌روزهایمان به یک امر ضروری و مهم در انجام امور روزمره تبدیل شده است. داشتن یک
اینترنت با حجم مناسب در این تابستان می‌تواند به شما هم برای گذراندن اوقات فراغت (بازی‌های آنلاین، تماشای آنلاین فیلم و سریال، دانلود و ...) و هم برای انجام کار‌های روزمره (خرید اینترنتی، تراکنش‌های بانکی، تحقیق و جستجو و ...) کمک خواهد کرد.
 
همچنین برای کسانی که نیاز به پینگ تایم مناسب برای انجام بازی‌های آنلاین را دارند، پیشگامان تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته است که بعد از خرید و راه‌اندازی سرویس با ثبت درخواست می‌توانید از مناسب‌ترین پینگ در سرویس ADSL خود بهره‌مند شوید.
 
شرکت پیشگامان با ارائه یک سرویس پُرحجم ۱۵۰۰ گیگ بین الملل (معادل ۴۵۰۰ گیگ داخلی)، برای مدت زمان سه ماه و با مبلغ فقط ۹۰ هزارتومان (ماهانه ۳۰ هزار تومان) به شما در تهیه یک اینترنت با حداکثر سرعت، بالاترین ترافیک و گذراندن هر چه راحت‌تر این روز‌ها کمک خواهد کرد.
 
 بعد از خرید این سرویس شما نیاز به پرداخت هیچگونه هزینه بیشتر نخواهید داشت چرا که نصب و راه اندازی آن نیز کاملا رایگان می‌باشد. شرکت پیشگامان آماده ارائه اینترنت در سراسر کشور به مشترکین گرامی می‌باشد. با کلیک بر روی اینجا می‌توانید این سرویس را به صورت آنلاین خریداری نمایید.
 
در صورت هر گونه سوال و ابهامی با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۰۰ تماس حاصل فرمایید، همکاران ما از هیچ کمکی جهت رفاه بیشتر شما دریغ نخواهند کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو