امروز و فردا در کدام استان‌ها باران می‌بارد؟

80

1399/4/24

13:01


امروز و فردا در کدام استان‌ها باران می‌بارد؟

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،فریبا گودرزی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت و گفت: امروز صبح استان‌های واقع در شمال غرب، سواحل شمالی، برخی نقاط شمال شرق، استان‌های واقع در نقاط جنوبی البرز کشورمان و برای اوایل امشب نیمه جنوبی کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط هرمزگان رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد‌های شدید موقتی را دارند.


وی ادامه داد: در چند روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود که برای روز پنج شنبه با مواج شدن دریای خزر نیز روبه‌رو می‌شویم.
این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: همچنین در چند روز آینده منطقه زابل با وزش شدید باد روبه‌روست که خیزش گرد و خاک را برای این استان پیش‌بینی می‌کنیم.
گودرزی خاطرنشان کرد: هوای تهران امروز نیمه ابری است و در اوایل امشب با بارش پراکنده و رعد و برق روبه‌رو می‌شویم که بیشینه دما در آن به ۳۵ درجه سانتگیراد می‌رسد.

این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: در روز پنچ شنبه و جمعه بارش بارانی در تهران صورت نمی‌گیرد و بیشتر در مرکز کشور در استان‌های یزد، اصفهان، شمال فارس، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان با بارش باران روبه‌رو می‌شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو