بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

منبع: فرزند

214

1399/4/24

13:46


بهترین کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

در دنیای امروز ارتباطات بین‌المللی از اهمیت بالایی برخوردارند به همین دلیل والدین از کودکی به فکر آموزش زبان انگلیسی به کودک خود هستند.

آموزش زبان خردسال ها کار دشوار و مهمی است،  زیرا ذهن فرزندان شما در سنین پایین خالی بوده و نکات آموزشی به آسانی در آن ثبت می‌شود به همین‌علت شیوه آموزشی در این دوران حائز اهمیت است. کتاب آموزش زبان انگلیسی کودکان از تنوع بسیار بالایی برخوردار است در این مقاله به معرفی بهترین و کاربردی‌ترین آنها می‌پردازیم. توجه داشته باشید که برای خرید کتاب‌های آموزش زبان کودک و نوجوان می‌توانید به وبسایت گاج مارکت (www.gajmarket.com)  مراجعه کنید.

۱ . کتاب Family and Friends

مجموعه آموزشی برای کودکان ۸ تا ۱۲ سال که در ۷ سطح طراحی شده و توسط انتشارات آکسفورد منتشر گردیده است. بعد از اتمام هر بخش خلاصه ۳ درس برای مرور مطالب قابل دسترسی خواهد بود. در این مجموعه آموزش در قالب تصاویر رنگی و جذاب ارائه شده که کودک را به یادگیری علاقمند خواهد کرد و مانع از خستگی او می شود. در قسمت انتهایی کتاب، گرامر کلیه دروس بطور خلاصه همراه با تمرین ارائه شده و در کلاس درس رفع اشکال صورت می‌گیرد.

۲ . کتاب Phonics

کتاب فوق برای سنین ۵ تا ۸ سال بوده و جهت آموزش اصوات و الفبای زبان انگلیسی در سه سطح برای کودکان طراحی شده است. مجموعه Phonics از تصاویر زیبا تشکیل شده و برچسب‌های آموزشی جهت حل تمرین در کتاب تعبیه شده‌اند که در نتیجه نیاز به خرید کتاب تمرین نیست. از دیگر ویژگی‌های این کتاب وجود آهنگ‌های پر جنب و جوش و فلش کارت است که سبب تمایز آن با سایر کتاب‌های آموزشی در این سن خواهد شد.

۳ . کتاب Backpack

وجود آهنگ‌های شاد و ویدئوهای جذاب از ویژگی‌های بارز این مجموعه است که در تشویق خردسالان به یادگیری موثر خواهد بود. شیوه آموزش در این کتاب Communicative Base است بدین گونه که از طریق تعاملات اجتماعی دانش عمومی زبان‌آموز را افزایش می‌دهد. مجموعه Backpack حاوی ترانه، برچسب، داستان، بازی و تمرینات متنوع است که همین امر آن را به یکی از بهترین کتاب‌های آموزشی تبدیل کرده است.

۴ . کتاب Let’s Go

یک مجموعه آموزشی کامل که توسط انتشارات آکسفورد به چاپ رسیده و در بسیاری از آموزشگاه‌های ایران تدریس می‌شود. از ویژگی‌های بارز این کتاب می‌توان به پرسش و پاسخ از دانش‌آموز و تشویق او به صحبت کردن اشاره کرد؛ همچنین این کتاب در هشت سطح طراحی گردیده و شامل کتاب اصلی، کتاب تمرین و فایل‌های صوتی است. در این کتاب آموزش از طریق تصاویر رنگی صورت می‌گیرد تا کودک به یادگیری زبان انگلیسی ترغیب شود.

۵ . کتاب Pockets

از قدیمی‌ترین کتاب‌های آموزش زبان خردسال همراه با شعر و رنگ‌آمیزی که برای ترغیب کودکان پیش‌دبستانی به یادگیری زبان بسیار مفید خواهد بود. مجموعه Pockets در تقویت مهارت خواندن و نوشتن با استفاده از جملات کوتاه بسیار موثر بوده و کودک با استفاده از استیکر و بازی‌های جذاب آموزش می‌بیند. با توجه به شرایط امروز جامعه امکان خرید کتاب زبان کودکان از گاج مارکت برای شما فراهم شده تا در وقت خود صرفه‌جویی کنید.

۶ . کتاب Content Areas For Kids

از جمله Picture Dictionary‌هایی که توسط آکسفورد به چاپ رسیده و از ۷۰ عنوان مختلف تشکیل شده است. این مجموعه شامل عناوین گوناگون از جمله علوم، ریاضی و مباحث مرتبط با مدرسه است. در حقیقت این کتاب یک دیکشنری تصویری‌ست که از طریق عکس‌هایی با کیفیت و جذاب، واژگان و تلفظ صحیح آنها را به کودک آموزش می‌دهد. از نظر علمی ثابت شده است که اگر تصاویر به کودک نشان داده شوند کلمه مرتبط با آن زودتر در ذهن او ثبت می‌شوند در نتیجه هر زمان آن را ببیند، برایش یادآوری خواهد شد.

۷ . کتاب Big Fun

زبان‌آموز با انجام تمرینات جذاب و خلاقانه و برنامه‌های درسی متنوع به بهترین شیوه ممکن آموزش می‌بیند. از ویژگی‌های بارز این کتاب وجود قسمت Letters to Parents است که این امکان را برای معلمان فراهم می‌کند تا در مورد فرآیند آموزشی و پیشرفت دانش‌آموز با والدین در ارتباط باشند. وجود انیمیشن و آهنگ‌های تصویری از خصوصیات بارز این کتاب است که جذابیت یادگیری را برای زبان‌آموز چندین برابر خواهد کرد.

۸ . کتاب ESL Worksheet and Activities for Kids

این کتاب آموزشی از عناوین مختلفی تشکیل شده که موضوعاتی مثل رنگ‌ها، آب و هوا، اشکال، روزها و … را دربرمی‌گیرد. تمرینات موجود در این کتاب بسیار سرگرم کننده و جذاب است بگونه ای که زبان‌آموز را به یادگیری ترغیب می‌کند. فعالیت‌های موجود در این مجموعه بگونه‌ای طراحی شده‌اند که تا زمانیکه از تسلط دانش‌آموز بر مطالب مطمئن نشده‌اند، وارد مبحث جدید نخواهند شد.

برای خرید کتاب داستان نوجوان از گاج مارکت کلیک کنید.

انگلیسی از زبان‌های بین‌المللی است که در تجارت جهانی و آموزش دانشگاهی یادگیری آن الزامی‌ست، البته نباید فراموش کرد که استفاده از اینترنت و اپلیکیش‌های مختلف نیز از دیگر مواردی هستند که یادگیری زبان را به یک ضرورت تبدیل کرده‌اند. به همین علت به والدین توصیه می‌شود که از همان کودکی به فکر آموزش فرزندان خود باشند. در این مقاله اهمیت آموزش زبان خردسال و کتب مرتبط با آن را مورد بررسی قرار داده‌ایم و امیدواریم که اطلاعات موجود برای شما مفید و کاربردی باشند؛ همچنین فراموش نکنید که امکان خرید کتاب انگلیسی کودکان و کتاب آموزش زبان از طریق سایت گاج مارکت برای شما فراهم شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو