نگاهی به کالکشن‌های 2021 برندهای خارجی در گیر و دار کرونا

143

1399/4/24

15:05


برندهای فشن در مبارزه‌ای شگرف با اپیدمی کرونا، از هم‌اکنون به طراحی کالکشن برای سال 2021 مشغول هستند و به فراخور، تصاویر جدیدترین محصولات خود را در مجله‌های تصویری منتشر کرده‌اند.

نگاهی به کالکشن‌های 2021 برندهای خارجی در گیر و دار کرونا

سرویس مد و لباس هنرآنلاین: در این مطلب نگاهی می‌اندازیم به جدیدترین ترندهای برخی از برندهای مطرح مد و لباس جهان، در شرایطی که کرونا همچنان نتوانسته است بر روند مدسازی غلبه کند و طراحی کالکشن‌های 2021 برندها در گیر و دار کرونای سال 2020 همچنان تیتر اخبار مجلات خارجی است.

برندهای فشن در مبارزه‌ای شگرف با اپیدمی کرونا، از هم‌اکنون به طراحی کالکشن برای سال 2021 مشغول هستند و به فراخور، تصاویر جدیدترین محصولات خود را در مجله‌های تصویری منتشر کرده‌اند.

برند ایتالیایی سالواتوره فراگامو به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای مد دنیا، برای کالکشن 2020/21 خود از ایده چرم استفاده کرده و برای فصل پاییز و زمستان، یکی از زیباترین کالکشن‌های چرم را با استفاده از ایده ترکیب‌های رنگی مشکی، نارنجی و قرمز به‌عنوان رنگ غالب ارائه کرده است. این کالکشن از نظر فرم، فضا و محیط فوتوشوت نیز به بهترین شکل ممکن، پرچم این شرکت را بالا برده است.

برند سن لورن برای فصل پیش روی خود و برای معرفی فشن شو فصل جدید از تعدادی از مدل‌ها در پاریس و با طراحی‌های جدید خود برای کت‌واک فصل فوتوشوت بسیار جذاب و کمپین دیدنی ترتیب داده که این فوتوشوت برای ارائه و معرفی شو جدید این برند مهیا شده است. تم اصلی این فصل برای این برند برگرفته‌شده از دهه 50 و 60 میلادی است و رنگ، فرم، استایل و نوع سبک لباس این دوره‌ها بیشترین ایده و الهام برای این فصل است.

کالکشن 2020/21 برند ایتالیایی دولچه و گابانا با طراحی و فرم بسیار متفاوت و بسیار جذاب رونمایی و برگزار شد که با توجه به نوع طراحی‌ها و فرم و طراحی پارچه‌ها، موردتوجه منتقدان و طرفداران این برند قرار گرفت.

ریباک یکی برترین و پرطرفدارترین برندهای کفش‌های اسپرت در دنیا بعد از نایک و آدیداس مدل‌ها و طراحی‌های جدید خود را به نمایش گذاشته است.

بولگاری یکی از گران‌ترین و جذاب‌ترین برندهای جواهر در کالکشن جدید خود از سنگ‌های متفاوت برای کالکشن خود استفاده کرده است.

برند آرمانی در جدیدترین حرکت، یکی از جذاب‌ترین شوتینگ‌های مد دنیا را برپا و با استفاده از مدل‌ها، فرم و فضای بسیار متفاوت‌تر از شوتینگ‌های قبلی با استفاده مدل‌ها و تفاوت در میکاپ و سبک برگزاری به موفق‌ترین برنامه‌های برند آرمانی تبدیل شده است.

و بالاخره برند الکساندر مک‌کویین با برگزاری کالکشن جدید خود، نوع جدیدی از طراحی کت‌وشلوار را با خلاقیتی متفاوت به طرفداران و همه افرادی که به دنبال اتفاقات این برند هستند ارائه داد و ابداعاتی که در طراحی کت‌وشلوار برای خانم به وجود آورده است . تمام کالکشن با ایده از متریال‌ها و فرم‌ها و رنگ‌ها و استفاده از تضادهای متنوع و متفاوت برای لباس خانم‌ها طراحی‌شده است. طراحی آکسسوری‌ها نیز به نسبت کلیات کالکشن ویژگی‌ها متنوعی دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو