تزیین لباس با روش های متفاوت و بسیار زیبا

تزیین لباس با روش های متفاوت و بسیار زیبا


منبع: آرگا

930

1399/4/24

15:53


جدیدترین و زیباترین ایده ها برای تزیین لباس های مجلسی دخترانه و زنانه را در این مطلب معرفی می نماییم که با مشاهده آنها و الگوبرداری از این ایده های خلاقانه می توانید زیباترین تزیینات لباس را داشته باشید.

تزیینات را می توان یکی از هنرهای زیبا و کاربردی دانست که امروزه طرفداران زیادی دارد و اغلب افراد در حرفه های مختلف توجه خاصی به تزیینات مربوط به رشته خود دارند. یکی از شغل هایی که به شدت نیازمند یادگیری روش هایی در زمینه تزیینات می باشد، خیاطی است. مطمئنا تزیینات لباس نقش مهمی در زیبایی بیشتر لباس خواهد داشت، از این رو اغلب افراد به دنبال ایده های جدید و خلاقانه برای تزیینات روی لباس هستند.

ایده های خلاقانه و جدید برای تزیین لباس های مجلسی :

روش های مختلفی برای تزیینات لباس های ساده وجود دارد و اغلب با توجه به مدل لباس سعی می شود بهترین گزینه انتخاب و اجرا گردد. از این رو قصد داریم در این مطلب به ارائه روش هایی جدید و متنوع در زمینه انجام این تزیینات بپردازیم که امیدواریم مورد توجه شما دوستان هنرمند و با سلیقه واقع گردند.

سنگ دوزی لباس مجلسی

تزیینات مانتو و لباس با مروارید :

در صورتی که قصد دوخت لباس مجلسی را دارید و یا می خواهید لباس مجلسی ساده تان را دیزاین نمایید، پیشنهاد می کنیم از وسایلی همچون مروارید و سنگ های تزیینی در کنار گلدوزی با دست یا چرخ استفاده نمایید و با این روش لباس مجلسی شیک و زیبایی داشته باشید.

تزیین روی مانتو زنانه

ایده برای تزیین پشت مانتو

تزیین روی لباس با مروارید

تزیین روی لباس مجلسی زنانه

تزیین زیبای یقه کت

تزیین سرشانه لبای

مدل تزیینات لباس

مدل تزیینات لباس مجلسی

مدل سنگ دوزی لباس زنانه

تزیینات روی لباس با نمد :

استفاده از پارچه های نمدی از جمله ایده های جالب برای تزیینات لباس های بچه گانه و همچنین لباس های ساده و نخی است. بدین منظور طرحی را انتخاب نموده و آن را روی پارچه های نمدی پیاده کنید و بعد از برش لباس را با آن بیارآیید.

تزیین لباس بچه گانه با نمد

تزیین جالب لباس بچه گانه

تزیین روی لباس با نمد

تزیین لباس زنانه با نمد

تزیینات لباس با تور :

با استفاده از تورهای تزیینی زیبا و دوخت آن به لباس می توانید لباسی متفاوت و زیبا داشته باشید. این روش اغلب برای لباس های مجلسی بچه گانه و همچنین تزیین یقه لباس مجلسی زنانه مورد استفاده قرار می گیرد، البته توجه داشته باشید که در کنار تور می توان از هنر ماکارون دوزی یا سنگ دوزی نیز استفاده نمود.

تزیین پیراهن بچه گانه

تزیین زیبای لباس کودک

تزیین تاپ مجلسی با سنگ و مروارید

مدل تزیین لباس با ایده های جدید

تزیینات لباس با جواهر :

جواهر دوزی بر روی لباس یکی از ایده های ساده و در عین حال  بسیار زیبا می باشد، البته در هنگام انتخاب نگین ها و جواهر برای دوخت روی لباس حتما باید به تناسب رنگ ها در این زمینه توجه داشته باشید، در زیر نمونه های جدید و جذابی از این نوع تزیینات لباس را ملاحظه کنید.

تزیینات دیدنی لباس

جدیدترین تزیینات لباس

انواع تزیینات لباس

تزیینات لاکچری لباس

مدلهلی زیبای تزیینات لباس

تزیینات لباس مجلسی با پنل و گیپور :

استفاده از پارچه های گیپور، حریر، مخمل برای طراحی لباس مجلسی در زیبایی و جذابیت لباس تاثیر زیادی دارند، ضمن اینکه موجب شیک پوشی و ایجاد استایل زیبا خواهند شد، حال در صورتی که علاقمند به استفاده از پنل، سنگ های تزئینی و گیپور برای تزیینات لباس خود هستید، در ادامه مدلهای زیبا و جدیدی از این نوع لباس ها را می توانید ملاحظه نمایید.

تزیینات لباس جذاب

تزییناتی زیبا از لباس

تزیین زیبای لباس

تزیینات لباس با عثمان دوزی

تزیینات لباس با عثمان دوزی :

عثمان دوزی یکی از هنر های اصیل و قدیمی است که صد ها سال قبل از صفویان و در آذربایجان رواج داشته است، در این هنر با استفاده از سنگ های قیمتی، زر و نقره بر روی تاج و لباس های اشراف و درباریان تزئیناتی انجام می گرفت، در زیر می توانید نمونه های زیبایی از تزیین عثمان دوزی روی لباس های مجلسی زیبا را ببینید و لذت ببرید.

تزیینات شیک لباس

تزیین دیدنی لباس

تزیینات لباس زیبا

تزیینات جذاب لباس

مدل تزیینات لباس

خلاقیت در تزیینات روی لباس ها :

از دیگر ایده ها برای انجام این تزیینات می توان به نقاشی روی مانتو و لباس، تکه دوزی، روبان دوزی و… اشاره نمود که در ادامه تصاویری زیبا از اینگونه تزیینات را ملاحظه می فرمایید که هر یک زیبایی و جذابیت خاصی به لباس بخشیده اند.

تزیین یقه لباس مجلسی

تزیین زیبای یقه لباس مجلسی

نقاشی روی لباس

تزیین پیراهن مجلسی

تزیین شیک و زیبای لباس

تزیین کت مجلسی زنانه

با بهترین و متفاوت ترین ایده ها برای تزیینات لباس های زنانه و دخترانه آشنا شدید، با الگوبرداری از این ایده ها و مدل های جدید و متنوع بهترین و زیباترین تزیینات را بر روی لباس های خود انجام داده و از داشتن لباس هایی زیبا لذت ببرید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش هنر در خانه سایت آرگا از دیگر مدل ها و ایده های جالب در این زمینه دیدن فرمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو