اما خرید و نصب کرکره برقی به راحتی خرید کرکره های سنتی نیست و در آن باید نکاتی را رعایت کنید در ادامه این مقاله به این نکات خواهیم پرداخت.

قیمت کرکره برقی

عوامل زیادی هستند که در قیمت کرکره برقی تاثیر دارند که میشود به نوع تیغه، اندازه کرکره، ابعاد کرکره، جنس تیغه و هزینه نصب کرکره برقی و ... اشاره کرد. همه این موارد باید توسط شرکت ارائه دهنده خدمات کرکره برقی بررسی شود و بعد قیمت گذاری انجام شود. وقتی اندازه دو کرکره باهم برابر باشد فاکتوری که قیمت آنها را از یکدیگر جدا میکند موتور آن است و اگر اندازه یکسان نباشد علاوه بر موتور، اندازه تیغه کرکره برقی هم در قیمت گذاری دخیل است. در ادامه مطلب قیمت موتور و تیغه کرکره برقی و عوامل دیگر تاثیر گذار در قیمت کرکره برقی را بررسی می‌کنیم.

شرکت کهربا در با سالها تجربه در حوزه کرکره برقی و جک درب پارکنیگ میتواند به شما مشاوره رایگان دهد. برای گرفتن مشاوره می‌توانید با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

قیمت تیغه کرکره برقی

تیغه کرکره برقی دو مدل دارد: تیغه گالوانیزه و تیغه پلی کربنات. تیغه گالوانیزه تیغه ارزان تری نسبت به سایر به حساب می‌آید اما این به معنای خوب نبودن آنها نیست؛ تیغه های گالوانیزه به صورت محدب دو جداره هستند و برای تشخیص آن باید یک آهنربا را به سطح تیغه نزدیک کنید.

تیغه پلی کربنات نوع دیگری از تیغه کرکره برقی است، تیغه پلی کربنات یا تیغه شیشه ای زیبایی بصری فوق العاده ای دارد و اگر شما ظاهر کرکره برقی برایتان اهمیت دارد پیشنهاد می‌شود که از این نوع تیغه استفاده کنید. این تیغه ها از مقاوت بالایی هم برخوردار هستند از دیگر ویژگی های تیغه پلی کربنات میشود به  خاصیت ضد شعله ور بودن آنها و جلوگیری از سرایت آتش اشاره کرد. قیمت تیغه های پلی کربنات وارداتی گران تر از نمونه های داخلی می‌باشد.

کرکره برقی

موتور کرکره برقی

به طور کلی دو نوع موتور برای کرکره برقی داریم (موتور ساید و موتور تیوبلار)  که انتخاب آنها  بستگی به اندازه مصرف شما دارد. موتور های تیوبلار داخل کرکره برقی نصب می‌شوند و قیمت پایین تری دارند. اگر مصرف شما از کرکره برقی در حد زیادی نیست این موتور ها برای شما مناسب هستند ولی اگر فرد پر رفت آمدی و تیغه کرکره تان هم سنگین است، پیشنهاد می‌شود از موتور های ساید استفاده کنید، این موتور ها قیمت بیشتری نسبت به موتور های تیوبلار دارند موتور های ساید و تیوبلار در داخل کشور هم تولید می‌شوند و قیمت کمتری نسبت به موتور هایی خارجی دارند.

رنگ کرکره برقی

نکته دیگری در خرید کرکره برقی باید به آن دقت کنید رنگ آن است. اگر به زیبایی اهمیت می‌دهید بهتر است به رنگ نمای ساختمان توجه کنید و رنگ کرکره برقی را متناسب با آن انتخاب کنید. مثلا اگر نمای ساختمان شما تراورتن از تیغه کرم  بهتر است که استفاده کنید چون این سنگ ها معمولا رنگ کرمی و قهوه ای روشن دارند. کرکره های برقی غیر شفاف با رنگ الکترو استاتیک رنگ آمیزی می‌شوند، این نوع رنگ که در صنعت خودرو و لوازم خانگی هم کاربرد دارد معمولا قیمت بالاتری دارد، در ضمن رنگ سفید نیز در رنگ آمیزی کرکره برقی قیمت پایین تری نسبت به سایر رنگ ها دارد.

اگر می‌خواهید از قیمت دقیق کرکره برقی و یا  قیمت جک پارکنیگ اطلاع پیدا کنید می‌توانید با کارشناسان کهربا‌در تماس بگیرید.