میترا ابراهیمی خبر ازدواجش با پیمان قاسم خانی را تکذیب کرد

میترا ابراهیمی خبر ازدواجش با پیمان قاسم خانی را تکذیب کرد


منبع: روزیاتو

244

1399/4/24

19:33


میترا ابراهیمی با انتشار پستی در اینستاگرام خبر ازدواجش با پیمان قاسم خانی نویسنده و بازیگر سینمای کشورمان را رد کرد. خانم ابراهیمی در صفحه اینستاگرامش نوشت:

با تمام اعضای خانواده ام در گیر ویروس کشنده‌ی کرونا بودیم که خبر پخش شد. سیل تماس از سوی کسانی که در یک ماه قرنطینه‌ی ما حالی نپرسیده بودند و حالا صاحب نظر بودند.

کامنت ها که «راسته واقعا؟» چطور به خودشان اجازه می دادند از تصمیم تو برای زندگی ات، وقتی خودت هیچ ننوشته ای و نگفته ای بپرسند؟ برای من که در این فضای مسموم خبرهای سینمایی نبوده ام تجربه ی عجیبی بود و عمیقا دوست نداشتنی. یک شبه چند هزار نفر اضافه تر فالوت می کنند و لااقل من با این روحیه هیچ خوشحال نمیشم. از فردای خبر صفحات فیک دست به کار می شوند، هدایت شده و تابلو! جهت فحاشی و تهمت. در دایرکت من و کامنت های مربوط با من با منشن کردن و به پا کردن غوغایی که من وارد زندگی مردم شدم. آنقدر که به خودم شک می کنم و چک می کنم و می بینم خانوم رهنما هم در مصاحبه هاشون گفته اند که در زندگی سابقشان خیانتی ندیده اند پس این موج که علاقمنده من را خانه خراب کن معرفی کند چقدر عجیب است!

میترا ابراهیمی

من در سی سالگی می شوم کودک، البته مرسی که من اینقدر خوب ماندم ولی یک کم سی برای نوجوان هم زیاده چه برسد به کودک! بعد روانشناس بودنم محکوم است چون مثلا ارتوپدها پایشان نمی شکند، متخصصین ریه سیگار نمی کشند، هیچ متخصص سرطانی به سرطان مبتلا نمی شود و هیچ روانشناسی عصبانی نمیشود چه برسه به ازدواج با فاصله سنی زیاد! یک مثلا همکاری هم از آب گل آلود ماهی گرفته بود که من درمان نشده ام و یکی هم خوب برایش نوشته بود یونگ هم حیف مرد واگرنه برای رابطه ی فلان مدلی اش باید می آمد پیش شما درمان! مقدس سازی و تعصب هم نمی دانم می دانید یا نه از کم سوادیست.

تمام روانشناسی میگوید :هیچ نسخه ی واحدی وجود ندارد. کلیاتی هست اما وحی منزل نیست. بیاییم قول بدهیم زرد نباشیم. بیاییم بازیچه ی خبری که عمدا پخش شده نباشیم و هرچی به ذهنمان رسید ننویسیم و بدون شناخت با آبروی کسی بازی نکنیم. ما مردمی که زندگی خصوصی تری داریم نباید گول این رسانه های دروغگو را که معلوم نیست به چه قیمتی خودشان رو میفروشند، بخوریم.

میترا ابراهیمی

میترا ابراهیمی در کنار مونا و مارال فرجاد.

ما مردم بیچاره ای هستیم در این شرایط اما بیچاره بودن را دوست داریم اگر به خبر ازدواج یک هنرمند در این رکود اقتصادی و خطر مرگ هر کداممان این همه واکنش نشون بدهیم. اصلا کرده یا نکرده! چه تاثیری در زندگی ما دارد؟
.
و اما جواب سوال متاسفانه مهم: خیر! فعلا که صفحه ی دوم شناسنامه ی من سفید است. آن عکس ها هم که زحمت کشیدند پخش کردند هم عکس های اکران مستند کامی بود، فیلمی که به کمک تهیه کننده ای به غایت انسان و عزیز به ثمر رسید. من قول میدهم هر وقت تصمیم به ازدواج گرفتم از همه ی دوستان نگران اجازه بگیرم!

میترا ابراهیمی از هواداران فروغ فرخزاد است و در صفحه اینستاگرامی اش (به آدرس mitraebrahimi@) که بیشتر از ۵۰ هزار دنبال کننده دارد و برای دید عموم باز گذاشته شده خود را روانشناس کودک و نوجوان معرفی کرده که به عناصر چهارگانه (آب، باد، خاک و آتش) و تاثیرشان در زندگی خود ایمان دارد (ظاهرا به فنگشویی علاقه زیادی دارد). خانم ابراهیمی برای علاقمندان به گیاهخواری صفحه ویژه ای در اینستاگرام راه اندازی کرده که میتوانید نشانی آن را در صفحه اصلی ایشان مشاهده کنید.

خبر ازدواج میترا ابراهیمی با پیمان قاسم خانی که اخیرا به کرونا مبتلا شده هفته پیش منتشر شد و سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد.

میترا ابراهیمی خبر ازدواجش با پیمان قاسم خانی را تکذیب کرد

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

لغو پاسخ

ورود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو