اولین تصویر رسمی از خودرو کوییک S سایپا

منبع: برترین ها

99

1399/4/25

12:19


چندی پیش بود که گروه خودروسازی سایپا در یک اقدام کم سابقه شروع به پیش فروش خودرویی کرد که هنوز رونمایی نشده بود. جالب آنکه ثبت نام برای پیش فروش این خودرو که کوییک S نام دارد با استقبال قابل توجهی نیز مواجه شد.

باشگاه خبرنگاران: چندی پیش بود که گروه خودروسازی سایپا در یک اقدام کم سابقه شروع به پیش فروش خودرویی کرد که هنوز رونمایی نشده بود. جالب آنکه ثبت نام برای پیش فروش این خودرو که کوییک S نام دارد با استقبال قابل توجهی نیز مواجه شد.

کوییک S همچنان رونمایی نشده است و مشخص نیست که این خودرو چه ظاهری دارد. تنها تصاویری که از این محصول تولیدی سایپا منتشر شد چند طرح کامپیوتری و یک سپر نیمه کاره بود که نشان می داد پلتفرم کلی خودرو تغییر چندانی نکرده و تنها ظاهر خودرو که شامل سپر جلو و پنجره ها می شود با نسخه معمولی کوییک تفاوت دارد.

در خصوص قوای محرکه نیز کوییک S همچون کوییک معمولی به یک موتور 1.5 لیتری با قدرت 87 اسب بخار و 128 نیوتن متر مجهز است که بر روی تمامی خودروهای سایپا در پلتفرم x200 دیده می‌شود. این نیرو مثل همیشه از طریق گیربکس دستی 5 سرعته به چرخ های جلو می رسد.

کیسه هوا راننده و سرنشین، فرمان دی کات، کامپیوتر سفری، چراغ روشنایی در روز (day light)، سنسور دنده عقب و شیشه و آینه‌های برقی وجود از جمله امکاناتی اند که پیش بینی می شود در نسخه استاندارد کوییک S وجود دارد.

به احتمال قوی در نسخه آپشنال کوییک S شاهد حضور امکانات دیگری نظیر نمایشگر و سیستم مولتی مدیای 7 اینچی، کنترل سیستم صوتی روی فرمان، تنظیم باد لاستیک ها، روکش صندلی چرم، دوربین دنده عقب، رینگ‌های آلومینیومی و رهیاب ماهواره‌ای خواهیم بود.

اولین تصویر رسمی از خودرو کوییک S سایپا

به تازگی تصویر دیگری از خودرو کوییک S در فضای مجازی منتشر شده است که بدون در نظر گرفتن چند طرح کامپیوتری و یک سپر نیمه کاره به احتمال قوی این نخستین تصویری است که از محصول جدید سایپا منتشر می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو