نمایشگاه آثار ارغوان خسروی در نیویورک

226

1399/4/25

15:35


آثاری از هنرمند ایرانی در گالری راشل اوفنر نیویورک به نمایش درآمد.

نمایشگاه آثار ارغوان خسروی در نیویورک

سرویس تجسمی هنرآنلاین: آثاری از ارغوان خسروی در نمایشگاه "در زندگی واقعی" گالری راشل اوفنر در شهر نیویورک به نمایش درآمده است. گالری راشل اوفنر درباره این نمایشگاه نوشته است: "ما از اضافه کردن صدای بی‌نظیر خسروی به فهرست خود خوشحالیم، چیزی که بیانگر روند ابتکاری او و تصاویر بسیار شخصی و پویا است."

ارغوان خسروی متولد ۱۳۶۳ در شهرکرد است و تحصیلات خود را در رشته گرافیک و نقاشی در دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه تهران و دانشگاه طراحی رود آیلند گذرانده است. آثار او پیش از این در تهران در گالری‌های آتبین و هما به نمایش درآمده است و علاوه بر این در نمایشگاه‌های گروهی در مدرسه برندایس در والتهام ماساچوست، پراویدنس رودآیلند، گلمان گالری در پراویدنس رودآیلند، نمایشگاه هنرهای معاصر خاورمیانه و شمال آفریقا در موزه هنرهای نیوپورت رودآیلند و... شرکت داشته است.

آثار خسروی در مجموعه‌هایی مانند موزه مدرسه طراحی پراویدنس رودآیلند، مجموعه خصوصی رُزان سامرسن، مجموعه خصوصی دایان فوگ در نیویورک و... نگهداری می‌شود. خسروی در سال 2019 به عنوان یکی از 25 هنرمندی انتخاب شد که جایزه نقاشان و مجسمه‌سازان بنیاد جوآن میچل را دریافت کرد. همچنین اثری از این هنرمند ماه گذشته از سوی گالری راشل اوفنر در نمایش آنلاین آرت فریز ارائه شد.

خسروی در آثار خود رویکرد متفاوتی نسبت به مینیاتور ایرانی دارد و با رجوع به اسلوب‌های نگارگری، تصاویری را پدید آورده که تنها در شکل ظاهری به مینیاتور شبیه هستند اما مفهوم آنها در ارتباط با جهان معاصر است.

در نمایشگاه "در زندگی واقعی" که روز 13 جولای افتتاح شده است علاوه بر آثار خسروی، آثاری از سارا گرینبرگر رافرسی نیز به نمایش درآمده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو