دانلود مستند Cosmos Possible Worlds 2020 + زیرنویس فارسی

منبع: پی سی دی

224

1399/4/25

22:01


دانلود مستند Cosmos Possible Worlds 2020 + زیرنویس فارسی

داستان مستند Cosmos Possible Worlds 2020 : نیل دگراس تایسون این‌بار با مستند Cosmos: Possible Worlds 2020 بازگشته است تا رازهای دیگری را از علم برای‌مان افشا کند و ما را در یک سفر ارزشمند همراهی خواهد کرد. بعد از موفقیت بزرگ مستند Cosmos: A Spacetime Odyssey یقینا طرفداران زیادی هیجان همراه شدن دوباره با نیل دگراس را دارند. مخاطبین در این مستند در سفرهای اکتشافانه حضور خواهند داشت و می‌توانند قلمروها و جهان ناشناخته بسیاری را سیر کنند. در این میان جهان‌هایی هم وجود دارند که هنوز به ما معرفی نشده‌اند و ممکن است انسان در آینده روی آن‌ها ساکن شود. همه‌چیز به شما و شم یادگیری‌تان بستگی دارد تا بتوانید هرچه بیشتر با دنیای عرفانی این کهکشان عظیم ارتباط برقرار کنید.

ان درویان همکار خلاف کارل ساگان هم در این مستند حضور دارد، کسی که اسناد و مدارکش الهام بخش این مستند سریالی Cosmos بوده است و قرار است که در کنار ست مک‌فارلین به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت داشته باشد. مستند شامل اطلاعات جذابی از کیهان ناشناخته‌ای خواهد بود که از سرزمین‌های ناشناخته تشکیل شده است یا به‌سراغ کشفیات قبلی انسان‌ها می‌رود. این کیهان هنوز به‌صورت کامل کشف نشده است و انسان راه دور و درازی برای احاطه‌ی آن دارد. جهان‌های بیشتری هم وجود دارند که انسان تاکنون از آن‌ها خبری نداشته است.

جهان‌هایی که حتی پیش بینی فرود انسان به آن‌ها هم می‌شود. ذهن خلاق سازندگان این سریال گویا ما را در یک سفینه فضایی هیجان‌انگیز قرار می‌دهد تا بدون هیچ محدودیتی بتوانیم در این فضا سیر کنیم. شیوه‌ی مستندسازی کارل ساگان و همکارانش هم کاملا منحصربه‌فرد است و گویا همه‌چیز به‌صورت نمادین در اختیار مخاطبین قرار می‌گیرد. آن‌ها از موفقیت سریال قبلی خودشان درس‌های زیادی گرفته‌اند و قصد تکرار و حتی بهتر ظاهر شدن دارند. میزبان این مستند نقش زیادی در هدایت ذهن مخاطبین این سریال دارد و سعی می‌کند که دنیاهای جدید را طوری به مخاطب معرفی کند که تفکرات زیادی پیرامون چرایی وجود آن‌ها و سلسه مراتب خاص‌شان شکل بگیرد.

دانلود

دانلود فصل اول سریال Cosmos: Possible Worlds 2020

 

دانلود زیرنویس فارسی سریال Cosmos: Possible Worlds 2020

فصلسرور پی سی دی
1DOWNLOAD
تصاویر
راهنمای اجرا
1. پس از دانلود فایل را با برنامه Winrar استخراج نمایید.
2. ویدئو را با نرم افزار KMPlayer باز کنید.
3. در صورتی که موفق به اجرای ویدئو نشدید K-Lite Codec Pack را دانلود و نصب کنید.
اطلاعات
نام: Cosmos: Possible Worlds
ژانر: مستند
سال انتشار: 2020
مدت زمان: 45 دقیقه
زبان: انگلیسی
تریلر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو