جانکارلو اسپوزیتو

اخیراً «شارلیز ترون» فاش کرد که تاکنون هیچ پیشنهادی از سوی استودیوهای مارول به او ارائه نشده است. ادعای او غافلگیرکننده بود، زیرا به نظر می‌رسید که تمامی بازیگران طراز اول دست کم یک پیشنهاد برای بازی در فیلم‌های ابرقهرمانی مارول دریافت کرده‌اند. اما «جانکارلو اسپوزیتو» هم به تازگی برای بازی در فیلم‌های مارول ابراز علاقه کرده و می‌گوید قصد دارد علناً درخواست خود را به استودیو اعلام کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، اسپوزیتو در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» از آینده‌ی خود و اینکه آیا شایعه‌ی ملحق شدنش به استودیوی مارول صحت دارند یا نه می‌گوید. او به جای اینکه مانند بسیاری از بازیگران به حاشیه برود، صادقانه تمایلش به بازی در فیلم‌های مارول ابراز می‌کند.

اسپوزیتو فاش می‌کند: «شایعات زیادی در مورد مذاکره با مارول شنیده می‌شود، من می‌خواهم با این بچه‌ها کار کنم. همیشه گفته‌ام. من این شایعات را درست نکرده‌ام اما سال‌ها پیش با «لوئی دی‌اسپوزیتو» همکاری کرده‌ام که یکی از مدیران مارو است، وقتی که در فیلم «کاتن کلاب»  بازی کردم و در آن زمان او دستیار اول کارگردان بود.» او اضافه می‌کند: «کارشان فوق‌العاده است، و من می‌خواهم کاری دنباله‌دار با آن‌ها انجام دهم… فکر می‌کنم دنیای مارول گام بعدی من باشد.»

نکته‌ی جالب در مورد این مصاحبه استفاده‌ی بازیگر از واژه‌ی «دنباله‌دار» است و به نظر می‌رسد که اسپوزیتو قصد ندارد نقش کوتاه یا مکملی بازی کند. او مایل است که نقشی بازی کند که چند سالی او را مشغول کند و مانند نقش «کیت بلانشت»، «کرت راسل» و «جیک جیلنهال» کوتاه نباشد. هرچند سن او اجازه نمی‌دهد که نقش «مرد آهنی» یا یکی از «انتقام‌جویان» را بازی کند، اما در دنیای مارول شخصیت‌های مکمل بسیاری وجود دارند که در چندین فیلم ظاهر شده‌اند. چه کسی فکر می‌کرد که «بنیسیو دل تورو» و یا «مایکل داگلاس» سال‌ها با مارول همکاری کنند؟ اسپوزیتو یکی از تواناترین بازیگران حال حاضر هالیوود است و اضافه شدن او به «دنیای سینمایی مارول» اعتبارش را افزایش می‌دهد.

اسپوزیتو به تازگی در بازی ویدیویی «فار کرای ۶» (Far Cry 6) دیکتاتوری شبیه به شخصیت «گاس فرینگ» در سریال‌های «برکینگ بد»  و «بهتر است با سال تماس بگیرید»  ظاهر شده است. این بازی فوریه سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.