عدم علاقه زن به مرد چه نشانه هایی دارد؟

عدم علاقه زن به مرد چه نشانه هایی دارد؟


منبع: آرگا

96

1399/4/26

00:33


عدم علاقه زن به مرد که امروزه توجه اغلب مردان را به خود جذب کرده و مادام به دنبال راهی برای شناخت این معضل هستند و به همین خاطر ما در این مقاله سعی داریم تا به بیان ویژگی های زنانی که به همسر خود علاقه ای ندارند بپردازیم با ما همراه باشید.

برای داشتن یک زندگی شاد و سالم، علاقه دو طرف شرط است. در این مقاله به نشانه عدم علاقه زن به مرد می پردازیم. با ادامه مطلب همراه ما باشید.

علائم نشان دهنده عدم علاقه زن به مرد

علائم عدم علاقه زن به مرد چیست؟ پاسخ این سوال آنقدرها که فکر می کنید راحت نیست. زنان برخلاف مردان در بیان احساساتشان روراست نیستند و این مسئله تنها می تواند به علت تفاوت های شخصیتی زن و مرد باشد. برای داشتن یک زندگی سالم و شاد علاقه هر دو طرف به یکدیگر شرط دوام آن رابطه است. اگر یک نفر به شدت عاشق پیشه باشد و طرف دیگر در خودش هیچ علاقه ای احساس نکند، آن رابطه عاقبت خوشایندی نخواهد داشت.

عدم علاقه زن به مرد

البته نمی توان برای همه افراد از یک راهکار استفاده کرد. اما بهتر است بدانید که اگر زنی  به طرف مقابل علاقه مند باشد از روی رفتارهایش می توان این موضوع را به وضوح شناسایی کرد.

زنان به اندازه ای پپیچیده هستند که نمی توان گفت از قطعیت کافی برخوردارند. اگر زنی هنوز تکلیفش با خودش معلوم نیست و نمی داند که آیا شما را دوست می دارد یا خیر بهتر است به او فرصت فکر کردن دهید اما اگر می دانید که شما را دوست ندارد بهتر است که خود را فریب ندهید و کنار بکشید زیرا ماندن در این رابطه علاوه بر اذیت خود او را نیز آزار خواهید داد.

در ادامه مقاله به نشانه های عدم علاقه زن به مرد بیشتر می پردازیم.

علاقه نداشتن زن به شوهرش

 بی احترامی:

بی احترامی و تحقیر کردن می تواند نشانه عدم علاقه زن به مرد باشد. اگر زن در حالت عادی و غیر دعوا به مرد خود بی احترامی کند، آن مرد باید ریشه مشکل را پیدا کرده و آن را حل کند.

بی تفاوتی:

بر اساس فرضیه ها می توان گفت که هیچ زنی نمی تواند نسبت به همسر خود بی تفاوت باشد. ممکن است برخی اوقات نیز سلایق خود را اعمال کند اما در مواردی مثل نوع پوشش و آرایش،نوع غذا،معاشرت های خانوادگی،موسیقی و رنگ های مورد علاقه تا جایی که می تواند بدون تفاوت نیست. اگر یک زن انتخاب کند که بی تفاوت باشد این دلیل یک احساس بد درون اوست که بایستی حتما در مورد آن صحبت شود.

علت از بین رفتن علاقه

لجبازی:

اگر زنی لجبازی می کند نشانه این است که می خواهد به صورت غیر مستقیم پیامی را به شما انتقال دهد زیرا زنان در بساری از اوقات از گفتن مستقیم خواسته هایشان اجتناب می کنند. اما بهتر است بدانید که اگر همسرتان به صورت مادام این کار را تکرار می کند به طور حتم به شما علاقه ای ندارد و شما می تواندی این لجبازی را ناشی از عدم علاقه زن به مرد تلقی کنید به شرطی که نیاز به توجه در آن نباشد.

ناسازگاری:

زندگی زناشویی مانند یک قایق با دو قایق سوار است که مادام در حال سفر است و بایستی در طول این راه هر دو پارو بزنید تا در مسیر باز نمانید. بسیاری از ما زنان ممکن است خواسته هایی از همسرمان داشته باشیم که آن ها با توجه به شرایط زندگی که برایمان ایجاد کرده اند نتوانند خواسته ها را برآورده کنند. در مواردی ممکن است به دلیل دوست داششتن زیاد همسر خود ازز برخی از خواسته ها صرف نظر کنیم ولی بایستی این امر دو طرفه باشد و مرد نیز توجه خود را از قطع نکند.

عدم علاقه زن به مرد و راهکارهای حل آن

فاصله:

ممکن است گاهی اوقات بین دو طرف در زندگی مشترک فاصله ای ایجاد شود و در اثر عواملی مثل شغل اشخاص،تولد فرزند و تحصیل باشد. اما نکته دردناک اینجاست که اگر زن با خود بگوید این فاصله بهتر است و بایستی مدتی جدا از یکدیگر بمانیم نشانه این است که هیچ گونه ای علاقه ای به شما ندارد.

رابطه فیزیکی:

این رابطه فیزیکی می تواند شامل در آغوش گرفتن،بوسیدن،نوازش کردن،دست در دست هم قرار دادن،کنار یکدیگر نشستن و بازو در بازوی هم انداختن بهترین نوع رابطه جنسی بین زن و شوهر باشد. همانطور که می دانید زن ها نسبت به رابطه جنسی نگاهی احساسی دارند و برایشان مهم است که با فردی که دوستش دارند رابطه فیزیکی برقرار کنند. این موضوع به قدری برای زنان مهم است که شاید پس از یک مشاجره نتوانند رابطه جنسی خوبی را تجربه کنند. به طور کلی می توان گفت که اگر زنی از داشتن رابطه فیزیکی با همسر خود سر باز بزند و حتی برای تداوم زندگی مشترک خود نیز این کار را انجام ندهد نشان دهنده یک رنج درونی در روح اوست و بایستی حتما ریشه یابی گردد.

علت عدم علاقه زن به مرد

اولویت ها:

یکی دیگر از نشانه های عدم علاقه زن به مرد قرار ندادن او در اولویت های اول زندگی است البته می تواند دلایل دیگری نیز در پی داشته باشد. همانطور که می دانید هر انسانی دارای اولویت هایی در زندگی خود است و اگر شما در دسته اولویت های یک زن نیستید احتمالا او به شما علاقه ای ندارد چون مطمئن باشید که ما زن ها اگر مردی را دوست داشته باشید او اولویت اول و آخرمان خواهد شد.

تغییر همسر:

مرد یا زنی که به همسر خود علاقه ای ندارد سعی می کند از طریق راه های مختلف او را تغییر دهد و این به تدریج سبب می شود تا فرد مقابل نتواند هویت فردی خود را به خوبی بشناسد. بسیاری از ما می دانیم که ازدواج برای تغییر دادن طرف مقابل نیست بلکه برای تکمیل کردن زوج هاست.

نشدنی بودن تغییر شخصیت همسر پس از ازدواج

مقایسه کردن همسر با دیگران:

بهتر است بدانید که مقایسه کردن در هر شرایطی یکی از بدترین رفتار ها محسوب می شود. برای مثال اگر مرد مورد علاقه تان مدام دست پخت مادر خود را با دست پخت شما و یا ظاهرتان را با سایر دختر ها مقایسه می کند بایستی از همان ابتدا جلوی اینگونه رفتارها را بگیرید تا گسترش پیدا نکند زیرا شما دارای شخصیتی منحصر به فرد هستید و هیچ فردی حق ندارد با مقایسه کردن آنرا تحقیر نماید.

عدم علاقه زن به مرد به دلیل رنج روحی

از هر فرصتی برای چک کردن تلفنش همسرش استفاده می کند:

این موضوع که زن گاهی اوقات تلفن همسرش را نگاه کند هیچ مشکلی ندارد اما اگر مشتاقانه هر پیامی که برای او می آید را نگاه کند بایستی بدانید که او هیچ گونه ای علاقه ای نسبت به شما ندارد زیرا این دختر اگر شما را دوست داشته باشد زنگ صدای شما بی تر از صدای موبایلتان برای خوشایند می بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو