دانلود بازی Unfortunate Spacemen برای کامپیوتر – نسخه TiNYiSO

دانلود بازی Unfortunate Spacemen برای کامپیوتر – نسخه TiNYiSO


منبع: دانلود ها

242

1399/4/26

04:38


بازی Unfortunate Spacemen یکی از آثار رایگان استیم است که توانسته نمرات و بازخورد بشدت مثبتی را از سمت گیمرها دریافت کند. درکنار نسخه رایگان این بازی، نسخه‌ای پولی تحت عنوان Death Proof Edition برای این بازی وجود دارد که شامل تمامی DLCهای این عنوان محبوب می‌شود. نسخه‌ی کرک‌شده این بازی شامل تمامی این DLCها است اما دقت کنید که برای استفاده از این نسخه، شما فقط می‌توانید بخش آفلاین و کوآپ آن را تحت LAN تجربه کنید. درضمن، بخش تک‌نفره نیز در این نسخه کرک‌شده قابل استفاده است. اگر می‌خواهید وارد مبارزات آنلاین و البته رایگان این بازی شوید، استفاده از این دیتا برای شناسایی به استیم (بدون اعمال کرک) میسر است.

Unfortunate Spacemen PC-TiNYiSO

دانلود-بازی-Unfortunate-Spacemen

بازی Unfortunate Spacemen اثری مالتی‌پلیر می‌باشد که تمامی مبارزات و داستان آن درباره‌ی قتل و خیانتی است که در سفینه‌های فضایی شکل خواهد گرفت. فضانوردان سعی دارند تا جان خود را از پایگاهی نجات بدهند که در حال نابودی است. اما حواستان باشد…! هرکس آن‌طور که نشان می‌دهد و نیست! مکر و حیله در سرتاسر این سفینه مسلط است! مرگ هم بخشی از زندگی در کهکشان است و هیچ‌کس از این قاعده مستثنی نیست. شما نقش یک فضانورد را دارید که می‌توانید ماموریت‌های متعددی را در این بازی به اتمام برسانید. ماموریت‌های نجات خود از این وضع نابسامان! هم‌چنین می‌توانید ماموریت‌های چالش‌برانگیز برای جمع‌آوری و شکار هیولاها را قبول کنید. هم‌چنین می‌توانید نقش هیولایی را داشته باشید که سایر فضانوردارن را طعمه خود می‌کند، برای آن‌ها تله می‌گذارد و شخصیتی شرور دارد. بخش‌های داستانی و تلاش‌ برای بقا در گیم‌پلی بازی وجود دارند که می‌توانید به‌تنهایی یا با دوستان خود آن را تجربه کنید.

info

Unfortunate Spacemen is a multiplayer game about space-based murder in space! Spacemen work diligently to be rescued from their failing outpost, but not everyone is who they claim to be… Death is part of life in space, and you’re no exception to the rule. Paranoia runs rampant.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64-bit

Processor: 2.4 GHz Dual Core Processor or Higher

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 470 GTX or Equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 11 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: 2.4 GHZ Quad Core Processor Or Higher

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Geforce GTX 960 Or Equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 11 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه TinyIso را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو