دانلود بازی Bloodstained Curse of the Moon 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Bloodstained Curse of the Moon 2 برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

83

1399/4/26

04:38


بازی Bloodstained: Curse of the Moon 2 اثری با گرافیک ۸-بیتی است که قابلیت‌های آثار مدرن سال ۲۰۲۰ را در خود جای داده است. اگر از طرفداران فرنچایز Bloodstained هستید، قطعا این نسخه از بازی می‌تواند شما را بشدت مجذوب خود کند. بازی Bloodstained Curse of the Moon 2 از سری عناوین اکشن و پلتفرمر است که در آن باید به انتخاب شخصیتی دوست داشتنی پرداخته و در محیطی دوبعدی و کلاسیک، از تمام دشمنان خود انتقام بگیرید. بخش آنلاین چندنفره را هم می‌توان از قسمت‌های مهیج بازی دانست که این روزها به شدت بازی‌بازان را درگیر خود کرده است. علاوه بر شخصیت‌هایی که پیش‌تر حضور آن‌ها در این بازی تایید شده بود، شاهد حضور شخصیت‌های جدیدی با نام‌های Zangetsu، Dominique، Robert و شخصیت‌هایی که در قسمت اول این بازی حضور داشتند (Hachi—Miriam، Alfred و Gebel) در این بازی خواهیم بود. علاوه براین، این بازی میزبان حالت چند‌نفره‌ی آفلاین نیز خواهد بود تا بازی‌بازان بتوانند با دوستان خود به صورت محلی به تجربه‌ی آن بپردازند.

Bloodstained Curse of the Moon 2 Build 5286045 PC-P2P

دانلود-بازی-Bloodstained-Curse-of-the-Moon-2

شما نقش شخصیتی به نام Zangetsu را بدست خواهید گرفت که شمشیربازی حرفه‌ای و سریع از دیار شرق می‌باشد. شما کینه‌ای عمیق از موجودات شیطان‌صفت دارید و برای مبارزه با آن‌ها قیام کرده‌اید. البته شما در این مبارزات می‌توانید یکی از دوستان خود را همراه کنید تا باهم به‌صورت دونفره این مبارزات را انجام داده و بازی را پیش ببرید. در زمان عرضه Bloodstained: Cruse of the Moon 2 هفت کاراکتر قابل بازی در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. هرکدام از این شخصیت‌ها مهارت‌های مخصوص‌به خود را دارند و ازطرفی، در بخشی از تریلر گیم‌پلی حالت مشارکتی بازی هم نمایش داده می‌شود. کاربران به‌صورت دونفره می‌توانند Bloodstained Cruse of the Moon 2 را تجربه کنند.

منبع توضیحات: دانلودها، زومجی، گیم‌فا

info

Curse of the Moon 2 brings classic 2D action and a dark, 8-bit aesthetic together with modern playability. The multiple-scenario structure of the previous title returns with an epic new story supervised by IGA (Koji Igarashi) himself.

Players take control of Zangetsu, a swordsman from the far east who bears a deep grudge against demonkind and the alchemists who summoned them. Zangetsu must battle his way to the demonic stronghold, but he doesn’t have to do it alone! Zangetsu can ally himself with a brand new cast of characters he meets along the way and add them to the playable roster.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, 8.1, 10

Processor: 2Ghz or faster processor

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 512MB VRAM (NVIDIA GeForce)

DirectX: Version 9.0c

Storage: 500 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

3) محتوای درون پوشه Crack را در فولدر بازی خود “یعنی پوشه Bloodstained – Curse of the Moon 2” کپی و جایگزین کنید.

4) بازی را توسط “game.exe” به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Bloodstained Curse of the Moon 2 Build 5286045-P2P با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو