کنایه به صبحانه ضرغامی با چهره‌های سیاسی

منبع: برترین ها

63

1399/4/26

10:21


عزت‌الله ضرغامی رئیس پیشین صدا و سیما که گفته می‌شود خود را برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 آماده می‌کند، اخیراً گفت‌وگوی مفصلی با سایت انتخاب داشته که نشانه‌های تمایل برای ورود به این عرصه در آن آشکار بود.

روزنامه ایران نوشت: عزت‌الله ضرغامی رئیس پیشین صدا و سیما که گفته می‌شود خود را برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 آماده می‌کند، اخیراً گفت‌وگوی مفصلی با سایت انتخاب داشته که نشانه‌های تمایل برای ورود به این عرصه در آن آشکار بود.

منصور حقیقت‌پور مشاور علی لاریجانی که قبل از ضرغامی ریاست بر سازمان صدا و سیما را عهده‌دار بود درباره الگوبرداری ضرغامی از لاریجانی گفت: این قیاس را درست نمی‌دانم. ظرفیت انسان‌ها با هم فرق می‌کند. آقای لاریجانی یک شخصیت تک‌بُعدی نبود که بعد از ترک صداوسیما نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۴ شود.

وی افزود: حالا اگر یک برادری که فقط در حوزه فرهنگی فعالیت داشته بخواهد برای انتخابات ریاست جمهوری بیاید، به نظر نمی‌رسد شخصیت جامعی برای این جایگاه باشد. نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰ باید توانمندی‌شان در حوزه نظریه پردازی حوزه اقتصادی بر سایر موارد بچربد. هرچند امروز مشکل فرهنگی هم داریم، آنچه بیش از سایر عوامل مردم را اذیت می‌کند گرانی، بیکاری و تورم است.

حقیقت‌پور درباره صبحانه‌های سیاسی و فرهنگی عزت‌الله ضرغامی و تلاش او برای ارتباط‌گیری با سلایق مختلف، اظهار کرد: دولت قهوه‌خانه نیست که با صبحانه خوردن بشود مشکلات کشور را حل کرد. عرصه اداره کشور فکر، اندیشه، گذشت، ایثار و فداکاری می‌خواهد. در ریاست جمهوری روزی ۲۰ ساعت باید کار کرد و تحمل شنیدن سخت‌ترین انتقادها را هم باید داشت. ضمن آنکه باید با اقشار مختلف مردم بتوان صحبت کرد و مباحث را جلو برد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو