خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا اواخر روز چهارشنبه در صفحه توییتر خود نوشت: بسیار خرسندم که اعلام کنم بیل استپین به سمت مدیر کمپین انتخاباتی ترامپ ترفیع یافت. او جایگزین "برد پارسکیل" شده که برای یک مدت طولانی با من بود. پارسکیل استراتژی‌های دیجیتال و داده‌های ما را رهبری کرده و یکی از مشاوران ارشد این کمپین انتخاباتی باقی خواهد ماند.

ترامپ تاکید کرد که باور دارد تیمش نهایت تلاش خود را برای پیروزی متوالی این کمپین در انتخابات ریاست جمهوری انجام خواهد داد.

وی افزود: هر دو نفر نقش پررنگی در پیروزی تاریخی ما در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ میلادی داشتند و من به دنبال پیروزی بزرگ و مهم دیگر برای دومین دور متوالی در کنار این اشخاص هستم. همزمان با اینکه میزان حمایت‌ها از ما در نظرسنجی‌ها به سرعت رو به افزایش است، اوضاع اقتصاد رو به بهبودی است، واکسن و درمان بیماری کووید ۱۹ به زودی کشف می‌شود و آمریکایی‌ها خیابان‌ها و جوامعی امن می‌خواهند، این بار پیروزی در این انتخابات بسیار راحت‌تر خواهد بود.

براساس پایگاه خبری پولتیکو، استپین که رابطه نزدیکی با جارد کوشنر، داماد و مشاور ارشد ترامپ دارد، در سال ۲۰۱۶ میلادی به کمپین انتخاباتی رئیس جمهوری پیوست. وی در سال ۲۰۱۷ میلادی مدیر سیاسی کاخ سفید شد در حالی که اخیرا معاون مدیر کمپین انتخابتی ترامپ شده بود.

انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا برای تاریخ سوم نوامبر برنامه‌ریزی شده است.

اما رسانه‌ها می‌گویند او به این دلیل دست به این تغییر زده زیرا میزان‌ حمایت‌ها از او در نظرسنجی‌ها کاهش داشته و او بعد از جو بایدن رقیب انتخاباتی‌اش قرار گرفته است. ترامپ می‌خواهد فرصت‌های انتخاب مجددش را تقویت کند.