«نیک کانن» بخاطر اظهارات ضدیهود از همکاری با «ویاکام سی بی اس» کنار گذاشته شد. «ViacomCBS» پس از اظهار نظرهای ضدیهود «نیک کانن» در پادکستش، روابط طولانی مدت خود با او را پایان داد.

این مجری در قسمت سی ام برنامه اش با عنوان «Cannon’s Class» با «پروفسور گریف» خواننده رپ مصاحبه کرد که عضو گروه رپ «Public Enemy»(دشمن مردم) بود که پس از اظهارات ضد یهود از آن گروه جدا شد.

در این پادکست، «نیک کانن» گفت سیاه پوستان عبری های واقعی هستند و در مورد تئوری های توطئه ضد یهود مربوط به خانواده «روسچایلد» صحبت کردند.

«این سخن هرگز مایه نفرت پراکنی نیست که، وقتی ما مردم یهودی هستیم شما نمی توانید ضد یهود باشید. وقتی ما همان مردمی هستیم که آن ها می خواهند، نسبت به تولدمان محق هستیم. ما یهودی واقعی هستیم.»

پس از همین اظهارات سخنگوی «ViacomCBS» بیانیه ای را در ورایتی منتشر کرد و گفت که اکنون همکاری و روابط این شرکت با «نیک کانن» خاتمه یافته است.

«ViacomCBS» در بیانیه ای اعلام کرد: «ویاکام سی بی اس هر نوع تعصب را محکوم کرده و قاطعانه همه اشکال ضد یهود را محکوم می کند. ما با نیک کان در مورد قسمتی از پادکست «کلاس کانن» در YouTube صحبت کرده ایم ، که سخنرانی تنفر افزا و تئوری های توطئه ضد یهود را مطرح کرده است. در حالی که ما از آموزش مداوم و گفتگو در زمینه مبارزه با تعصبات حمایت می کنیم و بسیار نگران می شویم که نیک نتوانسته به خاطر تحریک ضد یهودی خود اذعان یا عذرخواهی کند و ما رابطه خود را با او خاتمه می دهیم.»

این در حالی است که دوشنبه کانن در توئیتر و فیس بوک گفت که من در قلبم هیچ گونه نفرت و یا تمایل به کینه توزی ندارم و در مورد محتواهای نفرت پراکنی اغماض نخواهم کرد.