افشاگری‌های منشی امبر هرد علیه خانم بازیگر

منبع: ایران آرت

104

1399/4/26

21:50


ایران آرت: منشی شخصی "امبر هرد" می‌گوید "امبر هرد" احساس می‌کرد که "بالاتر از قانون" است. "کیت جیمز" که فوریه سال ۲۰۱۵ توسط هرد اخراج شد ادعا می‌کند: "برای [هرد] اهمیتی نداشت که کسی را قربانی کند، اگر خودش در خطر می‌بود."

جیمز در اولین جلسه‌ی حضورش در دادگاه رسیدگی به شکایت "جانی دپ" از نشریه‌ی "سان" می‌گوید سپتامبر سال ۲۰۱۴ هرد از او خواسته است نامه‌ای پیش‌نویس شده در مورد زنی به نام "ساوانا مک‌میلان" را به سازمان امنیت ملی آمریکا ارسال کند. جیمز در بیانیه‌ی کتبی خود می‌گوید: "ساوانا که یک شهروند بریتانیایی بود، در اداره‌ی مهاجرت بازداشت و علت سفرهای متعددش به آمریکا را از او جویا شده بودند."

جیمز می‌گوید: "در نامه‌ی امبر، او این اتهام که ساوانا برای امبر به صورت غیرقانونی کار می‌کند را فریب‌آمیز خوانده بود. او (خانم هرد) گفت که به عنوان "دوست" ساوانا، می‌تواند صادقانه و صراحتاً بگوید که این اتهامات به کلی نادرست است… ""ساوانا مک‌میلان" یکی از دوستان شخصی من است و تا جایی که می‌دانم، هرگز به صورت غیرقانونی یا قانونی در ایالات متحده یا برای من، کار نکرده است.""

جیمز در بیانیه‌ی خود می‌گوید: "می‌دانستم این ادعا حقیقت ندارد" و "امبر داشت تعمداً به سازمان مهاجرت آمریکا دروغ می‌گفت." او اضافه می‌کند که تصویر این نامه و چک هرد به مک‌میلان را در اختیار دارد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

به گزارش 30نما، در بیانیه‌ی جیمز به موضوع ورود غیرقانونی سگ‌های هرد به استرالیا نیز پرداخته شده است. جیمز می‌گوید کوشیده در مورد اختلاف زمانی ورود سگ‌ها به استرالیا با هرد گفتگو کند اما چشمان بازیگر "برافروخته می‌شد و از من رو برمی‌گرداند."

 جیمز می‌گوید هرد "تصمیم گرفت" به او و "کوین مورفی" مدیر اموال دپ اهمیتی ندهد: "او تعمداً سگ‌ها را به استرالیا قاچاق کرد." و اضافه می‌کند: "همان‌گونه که در چندین مورد شاهد بودم، او احساس می‌کرد که مافوق قانون است."

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو