دیدنی های سنت لوسیا و جاذبه های گردشگری تماشایی این منطقه

دیدنی های سنت لوسیا و جاذبه های گردشگری تماشایی این منطقه


منبع: آرگا

110

1399/4/26

23:36


دیدنی های سنت لوسیا شامل جاذبه های بسیار زیادی است این جزیره جاذبه های مهمی همچون آتشفشان، کوه ها، صخره، جنگل و چشم اندازهای ساحلی را در خود جای داده است و هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از زیبایی های این منطقه به کارائیب سفر می کنند این خلیج باشکوه در غرب اقیانوس اطلس واقع شده است.

دریای کارائیب یکی از وسیع ترین دریاهای دنیا است که همه جهانیان نام این دریا را به خوبی می شناسند وسعت این دریا بسیار زیاد است و با وجود جزیره هایی که درون آن واقع شده اند اهمیت بسیار زیادی دارد جزایر در تمام نقاط دنیا یکی از مهم ترین جاذبه های تفریحی به شمار می آیند و در دنیای مدرنیته امروز نیز با وجود امکانات لوکس و لاکچری که برای این جزایر وجود دارند گردشگران زیادی به این مناطق جذب می شوند. یکی از مهم ترین جزایری که در کارائیب واقع شده است و مقصد گردشگران و توریستان لاکچری است جزیره سنت لوسیا است این کشور جزیره ای با وسعت کمی که دارد مورد توجه جهانیان است و جالب است بدانید که زیباترین چشم اندازهای ساحلی را به خود اختصاص داده است. این کشور دارای آب و هوای استوایی است و با وجود کوهستان های محصورکننده خود هر ساله گردشگران زیادی را جذب می کند. شما نیز اگر دوست زندگی دریایی را از نزدیک ببینید و به یکی دیگر از مناطق استوایی دنیا سفر کنید پیشنهاد می کنیم سری به این جزیره کوچک و زیبا بزنید. از زیبایی های مهم این جزیره می توان به چشم اندازهای ساحلی و تماشایی آن اشاره کرد به علاوه این منطقه دارای جاذبه های مهم دیگری نیز می باشد که در ادامه این مجله با آن بیشتر آشنا خواهید شد.

دیدنی های جزیره شگفت انگیز سنت لوسیا:

برای اینکه بتوانید چند روزی زندگی آرام و به دور از دغدغه داشته باشید می توانید به این جزیره سفر کنید این جزیره یکی از زیباترین جزیره های دنیا است و یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری دنیا محسوب می شود شاید تاکنون نام این جزیره را نشنیده باشید و با آمدن نام دریای کارائیب کمی وحشت بر شما حاکم شود. خیلی از جهانگردان دریای کاراویب را با دزدان دریایی و یا شورشیان آن می شناسند این جزیره با وجود اینکه قدمتی طولانی دارد و از زمانی که دزدان دریایی در کارائیب بوده اند این جزیره نیز وجود داشته و از شر آن ها در امان نبوده است هنوز هم زیبایی های خود را دارد و یکی از مناطق مهم گردشگری است.

 

مکان های گردشگری سنت لوسیا

تاریخچه سنت لوسیا:

سنت لوسیا یکی از دیدنی های طبیعی مهم در دنیا است اما با این وجود قدمت و پیشینه این جزیره موجب شده است تا اهمیت تاریخی و سیاسی نیز داشته باشد همانطور که اشاره شد این منطقه در دست دزدان دریایی بوده است و در طول تاریخ سرنوشت و پیشینه خود را داشته است. با توجه به اینکه هیج یک از قبایل در آن دوران از شر شورشیان کارائیب در امان نبوده اند بردگان مارون ها که فراری های آن دوران بوده اند برای اینکه از شر دزدان دریایی در امان بمانند به این جزیره پناه می آورند و در این جزیره مخفی می شوند. آن ها در طول سال ها برای تغییر سیاسی این منطقه تلاش کرده اند و با تلاش و عزم خود توانستند به آزادی برسند و این جزیره را آزاد کنند. در حال حاضر میراث پیشینه و قدیمی این قبایل جزئی از زیبایی های جهان شده است و به یک قطب گردشگری مهم تبدیل شده است.

دیدنی های سنت لوسیا

جاذبه های این جزیره:

همه ما به خوبی جاذبه و چشم اندازهای یک جزیره را در ذهن داریم اما این جزیره کمی با دیگر جزایر دنیا فرق دارد زیبایی ها و چشم اندازهای این منطقه بسیار بکر و دست نخورده هستند و در سال های اخیر نیز به دلیل پیشرفت هایی که این منطقه داشته است امکانات تفریحی و گردشگری متعددی برای گردشگران ارائه می شود که جذابیت سفر را برای آن ها دو چندان می کند. از دیگر زیبایی ها و دیدنی های سنت لوسیا می توان به کوه های آتشفشانی، ارتفاعات سرسبز و دامنه های وسیع اشاره کرد مهم ترین جاذبه این جزیره نیز سواحل طلایی رنگ و آب های نیلگون است که مورد توجه علاقه مندان می باشد.

چشم انداز سنت لوسیا

در چه ماهی به این جزیره سفر کنیم؟

جزایر در فصل های مختلفی از سال دارای دیدنی های خاص خود هستند برای سفر به این جزیره ناشناخته نیز شما عزیزان می توانید ماه ژانویه را انتخاب کنید این ماه زمان بسیار خوبی برای مسافرت رفتن است همچنین در این فصل جشن های باشکوهی برگزار می شوند که می توانید در آن ها شرکت کنید. ششم ژانویه هر ساله ایالت آنسه لا ریه جشن جالبی برگزار می کند جشن سرو غذاهای دریایی که ویژه این جزیره ناشناخته است هر ساله با مهمانان و هواداران زیادی برگزار می شود و شکوه بسیار زیادی دارد. خواندن موسیقی و میل انواع غذاهای دیرایی یکی از لذت هایی است که در سفر خود به این مناطق می توانید نهایت لذت را از آن ها ببرید.

طبیعت سنت لوسیا

جزیره سنت لوسیا یکی از مهم ترین دیدنی های کارائیب است این منطقه به واسطه جاذبه های طبیعی خود شناخته شده است جنگل های بارانی، صخره ها، روستاهای زیبا، کوهستان ها و … از مهم ترین چشم اندازهایی هستند که در این جزیره زیبا واقع شده اند و هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کنند. جالب است بدانید که یکی از مهم ترین تفریحات در این جزیره ماهی گیری است تنوعی که در گونه های آبزیان این جزیره وجود دارد بسیار جذاب است و ارزش اکوسیستمی بالایی به آن ها بخشیده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو