لیست 5 قرص لاغری منحصر بفرد در بازار ایران

لیست 5 قرص لاغری منحصر بفرد در بازار ایران


منبع: تالاب

456

1399/4/27

00:24


لیست 5 قرص لاغری منحصر بفرد در بازار ایران

قبل از مصرف هرگونه قرص بهتر است با پزشک خود مشورت نمایید و سپس اقدام نمایید.

 

امروزه مساله اضافه وزن به یکی از مشکلات بزرگ در سلامت جسمانی افراد تبدیل شده است. این روزها رسیدن به تناسب اندام و داشتن بدنی خوش فرم آرزوی بسیاری از مردم شده است. علاوه بر این چاقی و اظافه وزن مشکلات و مریضی های بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

 

افراد چاق همه به دنبال بهترین روش برای کاهش وزن هستند اما همانطور که می دانید همه قرص ها – دمنوش ها – پودر ها و مکمل های موجود در بازار برای لاغری جوابدهی لازم را ندارند و یا اینکه دارای عوارض ناخواسته و جبران ناپذیر هستند.

 

در صورتی که تمایل به مصرف قرص یا مکملی دارید ابتدا باید تحقیق کنید و با شناختی دقیق قرص لاغری یا مکمل لاغری خود را انتخاب کنید تا بتوانید جوابدهی مطلوبی را از این محصولات بگیرید.

 

اگر شما هم در رویای کاهش وزن و تناسب اندام به سر می برید، حتما تا به حال چیزهایی در مورد قرص لاغری شنیده اید. آیا واقعا قرص های لاغری تاثیر مثبتی در کاهش وزن دارند؟ برای پاسخ باید ابتدا قرص های لاغری را بشناسیم و با آنها آشنا شویم.

ما در اینجا می خواهیم 5 قرص لاغری برتر و پرطرفدار 2020 در بازار ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم.

لیست 5 قرص لاغری منحصر بفرد در بازار ایران

1 – قرص لاغری تی فایو اکستریم

قرص لاغری تی فایو اکستریم T5 Xtreme ساخت کمپانی Natural Answers کشور انگلستان می باشد. به جرات می توان گفت که با اختلاف بسیار زیاد قرص لاغری تی فایو اکستریم بهترین قرص لاغری در حال حاضر در بازار ایران است.

قرص لاغری تی فایو اکستریم معجزه تکنولوژی در سال 2019 می باشد که همچنان با گذشت یک سال از تولیدش همچنان قوی ترین و بهترین قرص لاغری محسوب می شود.

 

قرص T5 حاوی 17 ترکیب منحصر به فرد و قدرتمند می باشد که 10 ترکیب از این 17 ترکیب هر یک به صورت تکی و جداگانه در قرص های لاغری دیگر به عنوان یک ترکیب کامل و مستقل استفاده می شوند یعنی می توان گفت : 10 قرص لاغری در یک قرص !!!

 

به جرات می توان گفت که در 7 – 8  سال گذشته هیچ قرص لاغری ای با این کیفیت و جوابدهی وارد ایران نشده است. قرص T5 بهترین قرص لاغری ای است که شما می توانید چه در داخل ایران چه در خارج از ایران پیدا کنید.

 

قرص لاغری تی فایو حاوی ترکیبات خاصی است که باعث کاهش اشتهای فوق العاده و چربی سوزی منحصر بفرد این محصول شده است به نحوی که شما با خوردن اولین کپسول تاثیر معجزه آسای آن را به وضوح خواهید دید.

تنها وارد کننده و نمایندگی انحصاری قرص لاغری تی فایو در ایران شرکت فرازطب می باشد.

لیست 5 قرص لاغری منحصر بفرد در بازار ایران

2- قرص لاغری اسلیم پلاس

قرص لاغری اسلیم پلاس Slim Plus جدیدترین قرص لاغری ساخت کشور آلمان می باشد و نام این قرص در سال 2020 در لیست بهترین قرص های لاغری اروپا قرار گرفته است.

قرص لاغری اسلیم پلاس بهترین قرص کاهش دهنده فوق العاده عالی اشتها تا حد صفر می باشد و همچنین این قرص یک چربی سوز بسیار قوی ای نیز می باشد که قادر است حتی چربی های قدیمی و چربی های سلولوزی را هم شکسته و بسوزاند.

در حال حاضر قرص لاغری اسلیم پلاس جدیدترین قرص لاغری در دنیا می باشد که دارای تاییدیه های TUV ,GMP ,FDA ,VCAPS ,HACCP ,GMP ,GHP می باشد و به همین دلیل از نظر کیفیتی می توان گفت که قرص لاغری اسلیم پلاس جزو بهترین قرص های موجود در ایران است.

 

قرص لاغری اسلیم پلاس Slim Plus به دلیل کیفیت بالا – کارایی فوق العاده – جوابدهی عالی و عوارض نداشتن در حال حاظر بهترین جایگزین برای قرص های لاغری قدیمی می باشد که اکثرا بدن مصرف کننده ها به ترکیبات آن ها عادت کرده است.

 

قرص اسلیم پلاس بهترین قرص لاغری می باشد که با آخرین تکنولوژی روز دنیا و با فناوری آهسته رهش تولید شده و دارای فرمولاسیون پیشرفته گیاهی با دوز دقیق و استاندارد شده ی گیاهی می باشد.

لیست 5 قرص لاغری منحصر بفرد در بازار ایران

3- قرص لاغری آلفا اسلیم

در رده سوم قرص لاغری آلفا اسلیم Alpha Slim می باشد که این قرص لاغری ساخت کشور آمریکا است و دارای ترکیبات قدرتمندی هم برای کاهش اشتها و هم چربی سوزی می باشد.

 

قرص آلفا اسلیم کاهش دهنده عالی اشتها (Appetite Suppressant) و چربی سوز ترموجنیک (Thermogenic Fat Burner) می باشد و به جرات می توان گفت که جزء قوی ترین قرص های لاغری در بازار ایران می باشد.

 

قرص لاغری آلفا اسلیم مخصوص عزیزانی است که استاپ وزنی کرده اند و کاهش وزن برایشان خیلی سخت و فرسایشی شده است.

 

افرادی که استاپ وزنی کرده اند سطح سوخت و ساز بدنشان در پایین ترین حد ممکن مانده است. قرص آلفا به دلیل اینکه چربی سوز ترموجنیک می باشد می تواند دوباره سطح سوخت و ساز بدن این افراد را بالا ببرد و باعث لاغری شود.

 

این كپسول هاي لاغري هم براي افرادي كه داراي چاقي نوع بد مي باشند و نيز همچنین افرادي كه با وجود استفاده از شيوه هاي رايج كاهش وزن و لاغري به نتيجه نرسيده اند توصیه می شود.

لیست 5 قرص لاغری منحصر بفرد در بازار ایران

4- قرص لاغری جی سی

قرص لاغری جی سی محصولی فوق العاده از کمپانی MSH کشور آلمان می باشد. قرص لاغری جی سی قرصی است متفاوت و فوق العاده برای لاغری طبیعی و بدون عوارض جانبی. جی سی بهترین قرص لاغری سال 2018 می باشد و با پیشرفته ترین دانش و علم روز تهیه و تولید شده است.

 

قرص لاغری جی سی GC محصول کمپانی MSH کشور آلمان است که یکی از بزرگ ترین کمپانی های پیشرو در زمینه محصولات لاغری و تناسب اندام می باشد.

قرص جی سی اسلیمینگ دارای ترکیبات طبیعی و گیاهی می باشد که بدون آسیب زدن به بدن باعث کاهش وزن سریع می شود به شکلی اکثر مصرف کنندگان آن در همان چند روزه اول شگفت زده می شوند.

 

قرص لاغری GC اشتها ی شما را تا حد صفر کاهش داده و شما میلی به خوردن غذا نخواهید داشت به همین دلیل احتیاجی به گرفتن رژیم ندارید.

 

همچنین قرص جی سی چربی سوز است اما این کپسول لاغری چربی را دفع نمی کند بلکه چربی را می سوزاند. درواقع این قرص لاغری فعالیت متابولیک بدن را بالا برده و بدن را مجبور می کند تا از چربی های انباشته شده در شکم و پهلو و ران و بازو بیشتر استفاده کند.

 

با بالا رفتن فعالیت متابولیک سوخت و ساز بدن افزایش پیدا می کند و بدن به صورت طبیعی چربی سوزی می کند.

لیست 5 قرص لاغری منحصر بفرد در بازار ایران

5- قرص لاغری گلوریا

قرص لاغری گلوریا Gloria ساخت کشور اسپانیا می باشد و یکی از محصولات معروف لاغری بشمار می آید که طرفدار های زیادی دارد.

گلوریا یک قرص کاهش دهنده فوق العاده اشتها و چربی سوز قوی می باشد.

قرص های لاغری گلوریا هم باعث کاهش وزن می شوند و هم سایز شما را کم می کنند و علاوه بر این به زیبایی صورتتان نیز لطمه نمی زنند.

 قرص لاغری گلوریا GLORIA کاملا گیاهی و بدون عوارض بوده و تاثیر بسیار زیادی روی چربی های شکم و پهلو و ران دارد.

 

قرص لاغری گلوریا فعالیت متابولیک مولکول های چربی را افزایش داده و باعث می شود تا مولکول های چربی سریع تر به انرژی تبدیل شوند.

 

 در واقع حالتی را به وجود می آورد مثل اینکه شما در حال انجام یک فعالیت ورزشی می باشید.

این قرص لاغری فوق العاده تبدیل قند به چربی را مسدود کرده و از جذب چربي اضافه جدید جلوگيري مي كند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو