وحشت از اتفاق ترسناک در بارسلونا؛ مسی می رود؟

منبع: سیمرغ

73

1399/4/27

07:14


وحشت از اتفاق ترسناک در بارسلونا؛ مسی می رود؟

لاپورتا رئیس سابق باشگاه بارسلونا می‌گوید از این نگران است که سبک مدیریتی مدیران باشگاه باعث شود لیونل مسی که بزرگترین دارایی بلوگرانا است این تیم را ترک کند

مسی در فکر ترک کردن بارسلونا

خوان لاپورتا رئیس سابق باشگاه بارسلونا می‌گوید از این می‌ترسد که به دلیل ناکامی مدیریت فعلی باشگاه در اداره درست بلوگرانا، لیونل مسی که بزرگترین دارایی این باشگاه است از ماندگار شدن در نوکمپ منصرف شده و بلوگرانا را ترک کند.

مسی با بارسا تا سال 2021 قرارداد دارد ولی رابطه‌اش با یوسپ ماریا بارتومئو رئیس فعلی باشگاه مدتی است پرتنش بوده. به خاطر همین رابطه پرتنش، تمدید قرارداد او تا این لحظه با دشواری‌هایی مواجه بوده. با اینکه بارتومئو اخیرا گفت اطمینان دارد مسی قراردادش را تمدید می‌کند ولی لاپورتا می‌گوید به اندازه او از این بابت اطمینان ندارد.

لاپورتا در گفتگو با خبرنگاران در این باره گفت: من می‌خواهم مسی در سال 2021 در بارسا ماندگار شود ولی از این می‌ترسم که یک تصمیم غلط هیات مدیره باعث شود او تصمیمی بگیرد که دیگر برگشت‌ناپذیر باشد. وضعیت ما بارسا گیت نیست. ما با یک بارتوگیت مواجه هستیم. من از این می‌ترسم که شان و جایگاه باشگاه در معرض خطر قرار بگیرد.

لاپورتا که به نظر می‌رسد در انتخابات آتی برای ریاست باشگاه نامزد خواهد شد با حمایت از مربی‌گری ژاوی در بارسا گفت:من اگر ژاوی بودم در دوران این هیات مدیره به هیچ وجه برنمی‌گشتم. هر روز که می‌گذرد تمایل من برای شرکت در انتخابات بیشتر می‌شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو