حمیدرضا گرشاسبی در گفت و گو با ایرنا، در خصوص بازی این هفته پیکان مقابل سایپا اظهار داشت: این بازی برای ما حساسیت خاصی ندارد، فقط انتظار داریم بازیکنان‌مان مثل دیدارهای قبلی با تمام وجود در زمین حاضر شوند و در نهایت سه امتیاز را بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیکان می تواند از قعر جدول و سقوط به دسته پایین تر نجات پیدا کند، گفت: من عملا در سه بازی مدیرعامل پیکان بودم اما در همین مدت به بچه ها گفتم که بحث ما این نیست که تیم بماند، بلکه این است که با شرافت و تمام وجود بازی کنند. می‌خواهیم در همه بازی ها با تمام وجود و جوانمردانه بازی کنیم و این از همه چیز مهمتر است. شما وقتی با تمام وجود بازی کنید نتیجه هم می گیرید.

مدیرعامل باشگاه پیکان تاکید کرد: تمام هدف ما این است که در لیگ بمانیم و تمام تلاشمان را انجام می دهیم، بقیه ماجرا دیگر دست خداست. 

گرشاسبی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که شأن پیکان این جایگاه نیست. ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا بتوانیم پیکان را در لیگ برتر نگه داریم.

وی در واکنش به اینکه شنیده می شود ممکن است دوباره به عنوان مدیرعامل به باشگاه پرسپولیس برگردد گفت: قبلا سیاست این بود که من در پرسپولیس نباشم و الان هم نیستم. واقعا تمام فکرو ذکرم روی پیکان است و به این چیزها فکر نمی کنم. قرار بود که با رفتن من از پرسپولیس کارها بهتر شود ظاهرا شده! من هم از این تصمیم تمکین کردم.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: اگر من را می خواستند همان زمان در پرسپولیس می ماندم. الان هم تمام این حرف ها شایعه است. من فعلا در خدمت پیکان هستم و می خواهم به این باشگاه کمک کنم تا به جایگاه بالاتری برسد.