افشاگری برادرزاده ترامپ غوغا به پا کرد

منبع: برترین ها

55

1399/4/27

13:21


کتاب مری ترامپ که قرار است ناگفته‌های زندگی دونالد ترامپ را افشا کند، در روز نخست انتشار با فروش ۹۵۰ هزار نسخه تاریخ‌ساز شد.

خبرآنلاین: کتاب مری ترامپ که قرار است ناگفته‌های زندگی دونالد ترامپ را افشا کند، در روز نخست انتشار با فروش ۹۵۰ هزار نسخه تاریخ‌ساز شد.

 کتاب «خیلی زیاد و همیشه ناکافی: چطور خانواده‌ام خطرناک‌ترین مرد جهان را ساخت» را می‌توان پرسروصداترین کتاب این روزهای دنیای کتاب نامید.

افشاگری برادرزاده ترامپ غوغا به پا کرد

این کتاب نوشته مری ترامپ برادرزاده رییس‌جمهور آمریکا، قرار است اطلاعات ناشنیده و دست‌ اولی از زندگی خانوادگی دونالد ترامپ رو کند.

در روز نخست انتشار کتاب بیش از ۹۵۰ هزار نسخه از آن فروخته شد که نشان از تشنگی مخاطبان برای پی‌بردن به پشت پرده زندگی خانوادگی ترامپ دارد.

«سایمن اند شوستر» ناشر کتاب است و پیش از این کتاب «اتاقی که در آن روی داد» نوشته جان بولتون را به بازار عرضه کرده بود. کتاب بولتون هم پرفروش شد اما نه تا این حد.

«اتاقی که در آن روی داد» در هفته نخست انتشار بیش از ۷۵۰ هزار نسخه فروش داشت. آنطور که سی‌ان‌ان خبر می‌دهد، نوشتن درباره ترامپ بازار داغی دارد. کتاب‌هایی مثل «ترس» نوشته باب وودوارد، کتاب جیمز کومی و البته «خشم و هیاهو» از نمونه‌های مشهور این ژانر هستند.

این کتاب‌ها در بیشتر موارد پرفروش‌ شده‌اند و گاهی حتی واکنش‌های ترامپ و تیمش علیه کتاب به فروش بیشتر آن کمک کرده است. اتفاقی که به نظر می‌رسد درباره کتاب «خیلی زیاد و همیشه ناکافی» هم روی داده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو