بدل ادل به تقلید از کاهش وزن او زیر تیغ جراحی چاقی ۱۴ هزار دلاری می رود

بدل ادل به تقلید از کاهش وزن او زیر تیغ جراحی چاقی ۱۴ هزار دلاری می رود


منبع: روزیاتو

135

1399/4/27

13:44


یکی از بدل های ادل، خواننده ی مشهور بریتانیایی، اظهار کرده به تقلید از کاهش وزن ۴۵ کیلوگرمی او قصد دارد مبلغی در حدود ۱۴ هزار دلار برای انجام عمل بای پس معده خرج کند که نوعی جراحی برای درمان چاقی است.

ماریا هریوت ۴۳ ساله که ۱۲۷ کیلوگرم وزن دارد و اهل لندن است، قرار است تحت عمل جراحی قرار گیرد به امید آنکه بتواند درآمد بیشتری داشته باشد. ماریا گفته حالا به او می گویند که دیگر شبیه ادل نیست.

هریوت که برای پرداخت هزینه ی بالای عمل جراحی خود یک وام سنگین گرفته، امیدوار است بعد از این عمل که ماه دیگر قرار است انجام شود، ۵۰ کیلویی کم کند.

ادل، خواننده ی ۳۲ ساله، بعد از آنکه با انتشار عکسی در ماه اکتبر اندام باریک جدیدش را به رخ کشید، چندان قابل شناسایی نبود.

جراحی چاقی بدل ادل

گفته می شود ادل با یک رژیم هزار کالری در روز و همچنین انجام پیلاتس، تمرینات دایره ای و مشت زنی وزن خود را کم کرده است.

اما ماریا که از راه خوانندگی و با شباهتش به ادل امرار معاش می کند، معتقد است که تنها راهی که دارد این است که با انجام عمل جراحی بر روی معده اش، وزن خود را کم کند.

او گفته: «جراحی کار راحتی نیست ولی امیدوارم مشکلم را حل کند. برای پرداخت هزینه اش وام سنگینی گرفته ام ولی امیدوارم با درآمدی که گیرم می آید بتوانم دو برابرش را درآورم. جراح ها می گویند که می توانم ۶۹ کیلوگرم بشوم ولی خودم به ۷۶ کیلوگرم هم راضی ام.»

در عمل بای پس معده، معده به دو بخش تقسیم می شود: یک کیسه ی کوچک تر که در بالا قرار می گیرد و یک کیسه بزرگ تر در پایین.

سپس روده ی کوچک را طوری جا به جا می کنند که به هر دو بخش معده متصل شود، اما مواد غذایی فقط به داخل بخش کوچک تر معده می رود و به این ترتیب فرد زودتر احساس سیری می کند.

ماریا دو ماه قبل با حضور در یک برنامه ی تلویزیونی برای اولین بار از تصمیم خود برای تغییر اندامش به کمک عمل بای پس معده خبر داد.

اما بسیاری از بینندگان برنامه مجاب نشدند که بدل ادل به اندازه ی کافی شبیه او است و مخالفت خود را در شبکه های مجازی ابراز کردند. مثلاً یکی از کاربران نوشته بود: «من بیشتر شبیه ادلم تا او.»

ادل از تغییر اندام غافلگیرانه اش اولین بار در ماه اکتبر سال گذشته، در جشن تولد دریک، خواننده ی مشهور پرده برداری کرد. او مدتی پیش از آن، از سیمون کانکی، همسرش که یک پسر ۷ ساله به نام آنجلو از او دارد، جدا شد.

بعد از آن او بار دیگر با انتشار تصویری از خود در مهمانی کریسمس سال ۲۰۱۹ و همینطور عکسی از تولد ۳۲ سالگی اش در ماه مه سال جاری، دنیا را شگفت زده کرد.

بیشتر بخوانید:

عکس های جدید ادل بعد از کاهش وزن ۴۵ کیلوگرمی اش

رژیم ادل؛ با رژیم سیرت فود در عرض یک هفته ۳ کیلوگرم کم کنید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو