سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با «غیر قانونی» خواندن تجمعات مردمی در بهبهان گفت: این تجمع در پی یک فراخوان رخ داد.

او افزود: «تعداد کمی» از مردم بهبهان در پی یک فراخوان برای اعتراض به وضعیت معیشتی اقدام به تجمع در میدان بانک ملی کردند.

سرهنگ عزیزی بیان داشت: در ابتدا نیروی انتظامی سعی کرد تا با مذاکره تجمع کنندگان را متفرق کند، اما آن‌ها شعار‌های «هنجار شکنانه» سر دادند که پلیس نیز با استواری برخورد کرد و با انجام تدابیر از وارد شدن هر گونه خسارت جانی و مالی در این تجمع جلوگیری کرد، سپس افراد تجمع کننده نیز به سوی خانه‌های خود هدایت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان با بر شمردن این نکته که کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد، اظهار کرد: عده‌ای قصد دارند تا با تحریک احساسات مردم در این وضعیت نابسامان اقتصادی در جامعه تنش ایجاد کنند، عده‌ای از افراد معاند که نه تنها دوستدار و خیر خواه شهروندان نیستند، بلکه دشمنان قسم خورده نظام هم هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: نیرو انتظامی بر اساس وظیفه خود که برقراری نظم و آرامش در جامعه است عمل خواهد کرد و با هر گونه بر هم زدن نظم عمومی با قدرت و صلابت برخورد می‌کند و از مردم خواستاریم تحت تاثیر معاندان و مخالفان این مرز و بوم قرار نگیرند.

شایان ذکر است که در حال حاضر نظم و امنیت در سراسر شهرستان بهبهان حاکم است.