چرا مثلث جذاب برد پیت، پورتمن و استریپ شکل نگرفت؟

منبع: ایران آرت

123

1399/4/27

18:33


کارگردان فیلم "تقریبا مشهور" پس از گذشت دو دهه فاش کرد که قرار بوده سه ستاره هالیوود در این فیلم نقش‌آفرینی کنند.

ایران آرت: برد پیت، ناتالی پورتمن و مریل استریپ، در ابتدا کاندیداهای اصلی بازی در فیلم "تقریبا مشهور" بوده‌‌اند. فیلم نیوز گزارش داد: به‌تازگی افشا شده که "کامرون کرو" کارگردان فیلم "تقریبا مشهور"(2000) قصد داشته از بازیگرانی نظیر برد پیت، مریل استریپ و ناتالی پورتمن استفاده کند، که در نهایت کیت هودسون در این فیلم در نقش پنی لین، بیلی گراداپ در نقش راسل هاموند ستاره راک و فرانسیس مک دورمند نیز در نقش الن میلر مادر ویلیام بازی کردند.

به گزارش همشهری، پس از گذشت 2دهه کرو فاش کرده که 3ستاره هالیوودی دیگر قرار بوده نقش‌های اصلی این فیلم را بازی کنند. او گفته که درنظر داشته از برد پیت در نقش راسل هاموند و ناتالی پورتمن در نقش پنی بازی بگیرد. او در این‌باره توضیح می‌دهد که برد پیت در ذهنم بود چراکه با او در زمان ساخت فیلم "تقریبا مشهور" دیدار کرده بودم. برد پیت در آن زمان در حال اوج‌گیری بود و استعدادهایش کاملا بروز پیداکرده بود، بنابراین من با او تماس گرفتم و در ملاقات با وی به این مسئله اشاره کردم که او را برای نقش راسل در نظر دارم. ما حدود 4‌ماه با هم روی این نقش کار کردیم. برد پیت دیالوگ‌های خود را با ناتالی پورتمن تمرین می‌کرد. اما درنهایت برد پیت بازی در نقش راسل هاموند را نپذیرفت. به گفته کامرون کرو، او از مسئله اختلاف سنی زیاد میان شخصیت راسل هاموند که نقشش را ایفا می‌کرد و شخصیت پنی که یک دختر جوان بود، ناراضی بود. برد پیت به‌احتمال زیاد به‌طور کامل از شخصیت راسل هاموند خوشش نمی‌آمد، او در نهایت به من گفت که پول در این میان مطرح نیست.

مریل استریپ نیز از بازی در نقش الین، زن مقتدر و مادرسالار داستان فیلم خشنود بود، اما در نهایت ایفای این نقش به فرانسیس مک دورماند بازیگر برنده جایزه اسکار رسید.

فیلم "تقریبا مشهور" درباره پسر نوجوانی است که این فرصت به وی داده شده تا برای مجله رولینگ استون درباره یک گروه راک، گزارشی تهیه کند. او قرار است به همین منظور برای اجرای کنسرت، این گروه راک را همراهی کند.

"تقریبا مشهور" در رشته بهترین فیلمنامه غیراقتباسی برنده جایزه اسکار شد. کیت هادسون و فرانسیس مک دورمند نیز در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن به‌خاطر ایفای نقش در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شده بودند. فرانسیس مک دورمند در نهایت به‌خاطر ایفای نقش در فیلم فارگو به کارگردانی برادران کوئن برنده جایزه اسکار شد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو