دانلود بازی Dark Raider برای کامپیوتر – نسخه GOLDBERG

دانلود بازی Dark Raider برای کامپیوتر – نسخه GOLDBERG


منبع: دانلود ها

88

1399/4/27

23:39


Dark Raider یک بازی رتروی جدید است که با سیستم اکشن در اختیار شما قرار می‌گیرد. تیم سازنده این بازی قبلا روی بازی Tribemen کار کرده‌اند و بنابراین با اعتماد کاملی می‌توانید نسبت به تجربه آن اقدام کنید. بازی از صدها سیاه چال ساخته شده است که باید در آن‌ها دشمنان خود را نابود کرده و به سراغ باس فایت‌های سخت بروید. دشمنان خود را از طریق سیستم هک اند اسلش قلع و قمع کرده و تا می‌توانید با سرعت بیشتری آن‌ها را نابود کنید. بازی نقشه‌های تصادفی را در هر نوبت به شما ارائه خواهد داد و تجربه جدیدی محسوب می‌شود. بازی از مناطقی تشکیل شده است که هیولاهای مختلفی در آن زندگی می‌کنند و مرگ در این سیاه چاله‌ها، باعث می‌شود که بازهم یک نقشه تصادفی و منطقه جدیدی برایش فعال شود. بدین ترتیب بازیکن هیچگاه تکرار در مراحل را نخواهد دید و می‌تواند در سیاه‌چال‌ها مدام به نبردهای جدید بپردازد.

Dark Raider PC-GOLDBERG

دانلود-بازی-Dark-Raider

مطالب مرتبط

در بازی Dark Raider می‌توانید سه قهرمان در دسترس داشته باشید که Mage، Warroir و Barber نام دارند. هرکدام از آن‌ها سبک مبارزه‌ای متفاوتی دارند و روی سرعت و تمرکز حرکات پافشاری می‌کنند. برای اینکه بتوانید سبک مبارزات دلخواه خود را داشته باشید، می‌بایستی با کاراکترهای بازی آشنا شده و ببینید که کدام یک برای شما مناسب‌تر است. باید از زمان خود به‌درستی استفاده کرده و تا می‌توانید در کمترین زمان ممکن، دشمنان خود را نابود سازید. بازی روی ترکیب سبک هاردکور و هک اند اسلش تاکید زیادی داشته است و بنابراین می‌توانید تصمیم به انجام حرکات هوایی و نبردهای زمینی به‌صورت ترکیبی کنید. باید خسارت‌های زیادی به دشمن وارد کرده و اجازه ندهید که فرصتی برای عرض اندام داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های بازی می‌توان به وجود ۲۳ بازی در بازی و سبک هنری بی‌نظیری اشاره کرد که در تم تاریک و عالی سیاه‌چال ها شاهد آن هستیم.

info

Dark Raider is a new retro Action game brought to you by the same team that gave you Tribemen. Raid hundreds of dungeons, hack through waves of enemies, and defeat powerful bosses in this new take to the Hack & Slash action genre.

The game uses random maps. The player needs to explore new areas and fight against different monsters every time, the dungeon will reset upon the player’s death. So the player will never do the same run twice.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or later

Processor: Intel Core i3

Memory: 4 GB RAM

DirectX: Version 9.0c

Additional Notes: Gamepad support for XInput devices

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Dark Raider-GOLDBERG با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو