فیلم کمدی جدید مسخره باز قسمت پنجم سریال آقازاده قسمت 31 دل قسمت هشتم فصل دوم هم گناه و قسمت چهارم موچین در این هفته به شبکه نمایش خانگی می آیند.

شما می توانید با مراجعه به وبسایت کول دانلود همه این آثار را با کیفیت بلوری دانلود و تماشا نمایید. لازم به ذکر است که همگی فایل ها با ترافیک و حجم دانلودی نیم بها برای شما کاربران عزیز محاسبه خواهد شد. کول دانلود از به روزترین و پیشگام ترین سایت ها در زمینه دانلود فیلم سریال های ایرانی می باشد. افزون بر این، در بالای منوی سایت، گزینه سرچ وجود دارد و شما می توانید به هر فیلم دیگری که نیازی داشته باشید با یک جستجوی ساده، دسترسی داشته باشید.

 

قسمت 5 سریال آقازاده

سریال آقازاده در همین بدو ورود به شبکه نمایش خانگی توانست ارتباط خود را با مخاطبینش پیدا کند و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. چیزی که کمتر در بین سریال ها رایج بود. بنابر آمارهای سایت کول دانلود، میزان و نرخ دانلود سریال آقازاده در هفته های نخست رقم بسیار قابل توجهی بوده است و انتظار می رود که از هفته سوم این روند ادامه داشته باشد.

امیر آقایی, امین تارخ, مهدی سلطانی, لعیا زنگنه, کامبیز دیرباز, جمشید هاشم پور, سینا مهراد, سامیه لک, دیبا زاهدی, امین حیایی, ثریا قاسمی, نیکی کریمی در حالی بازیگران آقازاده را تشکیل داده اند.

در قسمت های پیشین دیدیم که راضیه با تینا که در آخرین دیدار و روزی که نامزد راضیه به لابی هتل آمده بود و با عصبانیت او را از آن محل خارج کرده بود، تماس می گیرد و ابراز علاقه می کند از پیشنهاد او و نیما. در واقع راضیه که بعدا مانلی داستان می شود به تیم نیما بحری که یک آقازاده رانت خوار و فاسد اقتصادی است می پیوندد. نیما با گرمی با او برخورد می کند و او را به یک زندگی تازه و رنگارنگ فرامی خواند. برای او هویت تازه، تیپ و استایل تازه، و خلاصه شخصت تازه جعل می کند. و بدینسان راضیه دختر روستایی ساده دیروز تبدیل به مانلی پرزرق و برق امروز می شود. در قسمت چهارم نیز شاهد اتفاقات بسیاری بودیم. این قسمت به ابتدای زندگی مشترک حامد و راضیه می پردازد زمانی که این دو به خانه قدیمی مادربزرگ راضیه در شمال رفته اند تا در آن جا اسباب و وسایل راضیه را به خانه مشترک خود که در واقع خانه پدری حامد است انتقال بدهند. حامد به طور اتفاقی در کمد لباس های راضیه برمی خورد و در آن جا بینابین کتاب هایش، چندین عکس قدیمی و مشترک از جمله عکس های راضیه و تینا برخورد پیدا می کند. با این وضعیت حامد بیشتر با گذشته راضیه روبرو می شود و مرددتر و پریشان تر می شود. مانلی قصه آقازاده ولی حال و روز دیگری دارد. نیما برای او یک خانه مستقل و شبک خریده و وی را به آن خانه انتقال می دهد. ادامه داستان به زد و بندهای سیاسی و رقابتی جناح ها از جمله حامد و نیما و البته پدرانشان گذشت. این دو پدر ظاهرا در دوره جنگ در جبه بودند و با هم همرمز بودند ولی در ادامه راهشان جدا می شود. پدر نیما یک وزیر می شود ولی پدر حامد راه متفاوتی را طی می کند.

 

دریافت قانونی این سریال: دانلود قسمت پنجم سریال آقازاده

 

 

دانلود قسمت 31 سریال دل

 سریال عاشقانه و رمانتیک دل به کارگردانی منوچهر هادی با بازی افسانه بایگان , بهرام افشاری , حامد بهداد , ساره بیات , کوروش تهامی , لیلا زارع , مهراوه شریفی نیا , نسرین مقانلو , یکتا ناصر ، بیژن امکانیان، سعید راد، علی سخنگو، تینو صالحی، مهدی کوشکی دیگر سریال این روزهای نمایش خانگی می باشد.

در قسمت های اخیر سریال دل دیدیم که مشخص می شود که قبل از این که پای رستا به شرکت آرش باز بشود، آوا از آن زمان عاشق آرش بود ولی با معرفی خواهرش و استخدام رستا در شرکت، کم کم احساسی بین آرش رستا شکل می گیرد و این دو عاشق هم می شوند. در این بین این قضیه برای آوا بسیار سنگین می آید و او که فکر می کند رستا دارد عشقش را از او می رباید به فکر چاره و عملی کردن نقشه های پلیدی می افتد. در گام نخست با نکیسا همداستان می شود تا رستا را در شب فروسی اش بدزدند. در واقع این آوا بود که نکیسا را تحریک کرد که رستا از دست تو می رود و باید حتما عروسیشان را بهم بزنی. و همه این ها هم به قضایای کودکی آوا باز می گردد و ریشه در حسادت ها و عقده های کودکی وی دارد! قسمت 30 نیز با اتفاقات بسیاری همراه بود. این قسمت بیشتر با اتفاقات گذشته و پلی بک های به زندگی پیشین کارکترها گذشت. مشخص می شود که همه این داستان ها زیر نظر آوا بوده. آوا بوده که نکیسا را ترغیب به دزدیدن رستا می کند. نکیسا در جشن تولد رستا شرکت می کند و به او هدیه می دهد. در حالی که رستا همان دستبندی را که در جشن تولد پارسال از نکیسا (که او هم از مادرش به یادگار داشت) به دست می زدند و نکیسا دلگرم به ازدواج با رستا می شود. در حالی که رستا شک های زیادی به نکیسا دارد و گمان می برد که همه این داستان ها زیر سر او باشد. در این بین ولی به نظر می رشد که در قسم تهفته اینده سریال دل مشخص می شود که نکیسا به خانواده خیلی خیانت های بسیاری بکند. خسروخان که جریان را می فهمد با او درگیر می شود و… این ها همه چیزهایی ست که در آنچه خواهید دید قسمت 31 سریال دل آمده است و از انجا نقل می شود. حال باید دید که در قسمت 31 سریال دل چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود قسمت بسی از سریال دل با 5 کیفیت گوناگون درج شده است. شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت بسی دل در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

دانلود قانونی: دانلود سریال دل

 

قسمت 8 فصل دوم سریال هم گناه

قسمت 20 یا به عبارتی قسمت 8 از فصل 2 سریال هم گناه نیز در این هفته پخش می شود. سریال هم گناه به کارگردانی مصطفی کیایی و با انبوهی از سوپراستارهای مورد علاقه مخاطبین پرویز پرستویی, مهتاب کرامتی, مهدی پاکدل, محسن کیایی, هنگامه قاضیانی, حبیب رضایی, رویا تیموریان, مسعود رایگان, شاهرخ فروتیان, افسانه چهره آزاد, پدرام شریفی, روشنک گرامی این روزها در حال همه گیر شدن و محبوب شدن هر چه بیشتر نسبت به قبل می باشد.

در قسمت های اخیر دیدیم که مشخص می شود پیمان و نیکی با هم خواهر و برادر هستند. پیمان از جریان ملاقات نیکی و فریبرز (در واقع پدرشان) باخبر می شود و شتابان خود را به نزد خواهرش می رساند و وی را از فاش کردن این راز برحضر می دارد. ولی نیکی تنها می خواست که جریان به اختلاف خوردن رابطه خود را با امین برای فریبرز بازگو کند تا او در این میان میانجگری کند. در سمت دیگر داستان رویدادی دیگر می افتد. هدیه پس از طلاق از سمت فرهاد، جریان را به خانواده اش گفته است و از خانه خودش به خانه عمویش رود. فرهاد پس از این جریان و تنهایی که پیش می آید تازه متوجه می شود که عاشق هدیه شده است. چیزی که شاید برای بسیاری غیرمنتظره بود. در قسمت ششم فصل دوم نیز شاهد اتفاقات بسیار زیادی بودیم. این قسمت با روبرو شدن فریبرز با یک حقیقت تلخ همراه بود. سربازی که در کلانتری به خواست دایی پیمان مبنی بر پیامک دادن به پیمان تن داده بود، سرانجام به گناه خود اعتراف می کند و به سرهنگ صبوری حقیقت را می گوید و طلب بخشش می کند. او نیز این سرباز را به بازداشتگاه می اندازد. زیبا همچنان درگیر مسایل خود و بیماریش است و به فکر رفتن از خانه سامان می افتد ولی آرمان که از قضیه مطلع می شود او را داداری می دهد و اعلام می کند که برای مسایل درمان و شیمی درمانی نیز او را همراهی خواهد کرد. در ادامه داستان، قضیه طلاق فرهاد و هدیه را داریم. این دو تا محضر هم می روند ولی در لحظات آخر، فرهاد مردد می شود و محل را ترک می کند گرچه نقش دختر عمومی هدیه که با فرهاد صحبت کرد و شرح حال عاشقی وی را داد نیز بی تاثیر نبود. در همین حال که فرهاد حرکت می کند، لیدا نیز که وی را تعقیب می کرده است شاهد ماجرا بوده و بنابراین به شمت فرهاد می رود و از وی می خواهد که این مساله را هرچه زودتر تمام کند وگرنه قید فرهاد را می زند و به آلمان بازمی گردد.

حال باید دید که در قسمت هشتم از فصل دوم سریال هم گناه چه اتفاقاتی می افتد. هم اکنون در انتهای این پست لینک های دانلود با 5 کیفیت گوناگون درج شده است.

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت 20 (اپیزود هشتم از فصل دوم) این سریال تماشایی در وبسایت کول دانلود دعوت می نماییم. لازم به ذکر است که ترافیک و حجم دانلودی شما برای این سریال و سایر آثار سایت ما نیم بها است.

 دریافت قانونی  این اثر: دانلود قسمت هشتم فصل دوم هم گناه

 

 

قسمت 4 سریال موچین

 سریال موچین در حال حاضر جدیدترین سریال شبکه نمایش خانگی و همچنین تنها سریال کمدی این مدیوم هست که به تازگی آغاز به پخش کرده است. تهیه کنندگی موچین با میثم آهنگری می باشد در حالی که نویسنده و کارگردان این اثر بر عهده حسین تبریزی بوده است.

حمید لولایی , علی صادقی , مرجانه گلچین , امیر نوری, زهرا جهرمی, عباس جمشیدی فر, مهران رجبی, رابعه اسکویی, شهره لرستانی, آشا محرابی بازیگران این سریال را تشکیل داده اند. در خلاصه داستان موچین نیز آمده است که: انصاف نیست که دنیای ما آن قدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی 100 بار ببینیم و آن قدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم…

شما کاربران عزیز را به تماشای قسمت دوم از سریال طنز موچین از لینک زیر دعوت می نماییم. جهت دانلود سریال موچین به سایت کول دانلود می بایست که مراجعه کنید.ترافیک مصرفی برای همه فیلم ها و آثار این سایت به صورت نیم بها است:

  

دریافت قانونی این سریال: دانلود سریال موچین

 

 

دانلود فیلم مسخره باز

 کمدی جدید و پرستاره مسخره باز نیز در این هفته به پخش می رسد. در فلم مسخره باز که به تهیه کنندگی علی مصفا و نویسندگی و کارگردانی همایون غنی زاده بوده است بازیگزانی چون هدیه تهرانی, فرهاد اصلانی, صابر ابر, بابک حمیدیان, علی نصیریان, محسن حسینی, مهدی کوشکی, خسرو بامداد به ایفای نقش پرداخته اند!

خلاصه داستان مسخره باز: «دانش شیفته سینما و عاشق هما هنرپیشه محبوب شهر است. کاظم خان شیفته کازابلانکا و جواز کسبش است. شاپور شیفته تن ماهی و مصفای ممنوع التصویر است. شهر پر از گدا شده و منتظر زلزله قریب الوقوعی است. هر چند وقت یکبار هم جنازه زنی با سر تراشیده کنار ساحل پیدا می شود. به قول بازپرس کیانی: اوضاع خیته!.» تو پرورشگاه صدام می کردند مسخره باز! اما من مشت محکمی حواله صورت یکیشون کردم تا داستان رو شروع کنم.

 

لینک قانونی: دانلود فیلم مسخره باز