دانلود بازی Devil May Cry 5 برای PS4 – نسخه DUPLEX

دانلود بازی Devil May Cry 5 برای PS4 – نسخه DUPLEX


منبع: دانلود ها

165

1399/4/28

03:48


نویسنده‌های بازی Devil May Cry 5 در حدی استادانه سناریو‌ی بازی را نوشته‌اند که در نیمه‌ی ابتدایی آن هزاران سؤال در ذهن گیمر‌ها ایجاد خواهد شد و در بخش پایانی، نه‌تنها به تمامی این سوالات پاسخ داده می‌شود، بلکه تمام نکات مبهم موجود از نسخه‌های پیشین بازی نیز جواب خود را دریافت می‌کنند. این موضوع به‌حدی خوب و کامل انجام می‌گیرد که گویی داستان بازی Devil May Cry 5 سال‌ها پیش و حین ساخت نسخه‌‌ی اول این بازی نوشته شده است. تنوع طراحی مراحل نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد؛ از کوچه‌ و خیابان‌های Red Grave‌ گرفته تا پایین‌‌ترین طبقات درخت Qliphoth، همگی یادآور آخرالزمان و جهنم هستند و حضور اهریمن‌ها را در هر گوشه‌‌و‌کناری به گیمرها یادآوری می‌کنند.

Devil May Cry 5 PS4-DUPLEX

ID: CUSA8161; v1.00

دانلود-بازی-Devil-May-Cry-5-ps4

Devil May Cry 5 بازی فوق‌العاده‌ای است؛ اما این موضوع به معنیه بی‌نقص بودن آن نیست. بزرگ‌ترین مشکل بازی، امکان ریوایو شدن شخصیت‌ها با استفاده از Red orbها است. پیش‌تر Red Orbها تنها برای خرید حرکات و کمبو‌های جدید یا افزایش سطح سلامتی کاربرد داشتند؛ اما در این بازی پس از مرگ می‌توان با پرداخت مقداری از آن بلافاصله زنده شد و به جنگ با اهریمن‌ها بازگشت. البته پس از اتمام بازی در درجه‌ی Devil Hunter، طبق سنت همیشگی Devil May Cry درجه‌ی سختی جدیدی باز خواهد شد که شرایط زنده شدن و شکست دشمنان در آن کاملا متفاوت با گذشته است.

info

The ultimate Devil Hunter is back in style, in the game action fans have been waiting for. A brand new entry in the legendary action series, Devil May Cry 5 brings together its signature blend of high-octane action and otherworldly original characters with the latest Capcom gaming technology to deliver a graphically groundbreaking action-adventure masterpiece.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 6.72

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

به زودی اعلام می شود…!

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Devil May Cry 5 PS4-DUPLEX:

در حال آماده سازی…! (اتمام حدود 02:00 صبح)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو