چرا گفت‌وگوی امیر آقایی در دورهمی پخش نشد؟

منبع: برترین ها

86

1399/4/28

05:26


برنامه امیر آقایی بخاطر صحبت‌هایش علیه صدا و سیما در اختتامیه جشنواره فجر پخش نشد یا اختلافات داخل سازمان؟

سینما دیلی: شب گذشته با وجود اعلام قبلی، گفت و گوی امیر آقایی در « دورهمی » پخش نشد. اتفاقی که برای سومین بار در هفته های اخیر است که رخ می‌دهد و نه صدا و سیما و نه برنامه «دورهمی» توضیحی درباره این تغییرات نمی‌دهند.

طی سالهای پخش «دورهمی» معدود برنامه‌هایی بوده که پخش نشده‌ اما تعداد این حذفیات از فصل تازه این برنامه چند برابر شده. بنیامین بهادری از حذف هفده دقیقه از صحبت‌هایش در «دورهمی» خبر داد و دیگر مهمان‌های برنامه مانند پژمان جمشیدی و امید حاجیلی هم کم و بیش به سانسور حرف‌هایشان اعتراض کرده‌اند.

سانسور‌هایی که برای اولین بار از زمان آغاز پخش «دورهمی» واکنش انتقادی مهران مدیری را هم درپی داشت و حتی برخی مدعوین مانند علی کریمی بخاطر این سانسورها اعلام کردند حاضر به شرکت در «دورهمی» نیستند.

این بار اما حذفیات از سانسور به پخش نشدن کل برنامه طی چند هفته اخیر رسیده. ابتدا برنامه مجید صالحی با وجود پخش آنونس روی آنتن نرفت. در ادامه همین اتفاق برای گفت و گوی رویا میرعلمی افتاد و سومین برنامه پخش نشده گفت و گوی آقایی بود. حذفیاتی که به «دورهمی» ضربه زده و هواداران «دورهمی» معتقدند حتی عقب افتادن این برنامه از «عصر جدید» در نظرسنجی تازه صدا و سیما بخاطر پخش نشدن این برنامه‌هاست.

بعید است مشکل محتوایی در صحبت مهمانان با ممیزی قابل حل نباشد و حذف کل برنامه احتمالا به مشکل صدا و سیما با مهمان آن برنامه و فعالیت‌های جانبی‌اش مربوط می ‌شود.

درباره امیر آقایی فرض های زیادی مطرح شده که محتمل ترین آنها انتقادت تند او از صدا و سیما در اختتامیه جشنواره فجر است با این وجود نمی‌توان تاثیر برخی اختلافات در صدا و سیما و رقابت شبکه‌ها باهم را در این اتفاقات نادیده گرفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو