آموزش کشیدن نقاشی اسب و انواع رنگ آمیزی اسب برای کودکان

آموزش کشیدن نقاشی اسب و انواع رنگ آمیزی اسب برای کودکان


منبع: آرگا

2,779

1399/4/28

12:27


آموزش مرحله به مرحله نقاشی اسب با روشی آسان و ساده و انواع مدل های نقاشی و رنگ آمیزی اسب برای کودکان با طرح های زیبا و جالب را در این مطلب مشاهده نموده و با الگوبرداری از آنها اسب های زیبایی بکشید.

نقاشیهای اسب و رنگ آمیزی های متنوع با طرح اسب را می توان از جمله نقاشیهای زیبا و جذاب دانست که اغلب افراد در سنین مختلف بارها آن را تجربه نموده و سعی کرده اند با استفاده از توانایی های خود، زیباترین نقاشیها را از اسب های مختلف کشیده و به رنگ آمیزی آن بپردازند. در این مطلب نیز قصد داریم به آموزش کشیدن اسب بپردازیم و همچنین شما علاقه مندان را با الگوهایی برای کشیدن اسب های مختلف آشنا نماییم. تا پایان با این مدل های زیبا همراه ما باشید.

مدل های رنگ آمیزی و  نقاشی اسب زیبا و جذاب :

همانطور که گفتیم نقاشی این حیوان می تواند یکی از مدل های نقاشی حیوانات جالب و قابل توجه باشد که به شکل های مختلف کشیده می شود و با کمی دقت و به راحتی می توان انواع نقاشی اسبها را به بهترین شکل کشید. با این حال در ادامه آموزش نقاشی اسبها را مطرح می نماییم که می تواند راهنمای مناسبی برای نقاشی شما باشد.

آموزش کشیدن اسب :

آموزش نقاشی اسب، بسیار آسان و در عین حال جذاب است که بدین منظور ابتدا باید سه دایره در ابعاد مختلف و در قسمت های مشخص شده بکشید.

آموزش کشیدن نقاشی اسب

حال یک دایره کوچک نیز به جای پوزه اسب کشیده و دایره ها را با خطوط منحنی به یکدیگر متصل نمایید. (مطابق تصویر زیر)

آموزش کشیدن اسب

در این مرحله دست ها و پاها و همچنین اجزا صورت اسب را تکمیل نمایید.

مراحل نقاشی کشیدن اسب

حال خطوط اضافه را پاک نموده و در این مرحله فرم کلی دم و یال اسب را بکشید.

مراحل کشیدن اسب

در مرحله آخر کشیدن اسب، سعی کنید با اضافه نمودن خطوط در قسمت های مختلف، زیبایی بیشتری به نقاشی برای کودکان ببخشید و آن را تبدیل به اسبی زیبا نمایید و سپس در صورت دلخواه اقدام به رنگ آمیزی آن نمایید.

نقاشی کشیدن از اسب

مدل رنگ آمیزی اسب :

رنگ آمیزی اسبها یکی از رنگ آمیزی های جالب و قابل توجه است که اغلب والدین و مربیان آن را برای کودکان فراهم آورده و سعی می کنند از این طریق نقاشی حیوانات مختلف را به کودکان آموزش دهند. در ادامه نمونه هایی از تصاویر و مدل های نقاشی و رنگ آمیزی اسبها را ملاحظه می فرمایید که در هر یک از این تصاویر اسبها با روشی متفاوتی کشیده شده اند.

طرح اسب های زیبا

نقاشی گله اسب

نقاشی کودکانه اسب

نقاشی اسب برای کودکان

مدل نقاشی اسب

نقاشی حیوان اسب

رنگ آمیزی اسب

نقاشی و رنگ امیزی اسب

رنگ آمیزی اسب های زیبا

طرح اسب برای نقاشی

نقاشی اسب در حال دویدن

طرح اسب برای کودکان

نقاشی  فانتزی اسب :

انواع مختلف نقاشی های فانتزی یکی از طرح های پرطرفدار می باشند که در آنها تصویر کلی اسبها با استفاده از خلاقیت و ابتکار به صورت فانتزی در آمده و دارای ویژگی های غیرطبیعی اما جالب  و بامزه از جمله بال و شاخ می باشند. در ادامه مدل نقاشی های اسبهای بالدار و شاخدار را ملاحظه می فرمایید که هر یک می توانند الگویی برای نقاشی کودکانه شما می باشند.

نقاشی کودکانه اسب

نقاشی از اسب بالدار

طرح اسب بالدار زیبا

نقاشی و رنگ آمیزی اسب

نقاشی از اسب بالدار

نقاشی اسب کودکانه

نقاشی و رنگ آمیزی اسب برای کودکان

نقاشیهای اسب تک شاخ برای کودکان

کشیدن شکل حیوانات از ایده های دوست داشتنی برای نقاشی کودکان می باشند و اغلب بچه ها تمایل زیادی به کشیدن نقاشی حیوان مورد علاقه خود را دارند. چنانچه طرح حیوان مورد دلخواه کودک یک شخصیت کارتونی باشد، جذابیت کشیدن نقاشی برای کودک بیشتر خواهد شد و با میل و رغبت زیادی به نقاشی و رنگ آمیزی حیوان مورد علاقه خود خواهد پرداخت.

در مجموعه پیش رو انواع نقاشی یونیکورن یا همان اسب تک شاخ را در طراحی های متنوع و زیبا به اشتراک گذاشته ایم. این شخصیت انیمیشنی دوست داشتنی همچون نقاشی کیتی از بهترین طرح ها برای کودکان است که به دلیل علاقه بیش از اندازه آن ها به این نقاشی ها، طراحی های متفاوتی از این شخصیت جذاب را به اشتراک گذاشته ایم که با در اختیار قرار دادن این مدل نقاشی کارتونی می توانید کودک دلبندتان را در کشیدن آن تشویق کنید و به استعداد او در زمینه نقاشی پی ببرید.

نقاشی اسب تک شاخ

طراحی کودکانه اسب تک شاخ

طراحی جذاب اسب تک شاخ

طراحی شیک اسب تک شاخ

طراحی خاص اسب تک شاخ

طراحی ایده آل اسب تک شاخ

طراحی خواستنی اسب تک شاخ

     

طرح ساده ای از اسب تک شاخ

کشیدن اسب تک شاخ در طرح های دیدنی

طرح دوست داشتنی از اسب تک شاخ

طراحی جالب اسب تک شاخ

طرح جالبی از اسب تک شاخ

نقاشی اسب برای کودکان

طراحی و رنگ آمیزی اسب تک شاخ

طرح قشنگی از اسب تک شاخ

طرح کودکانه ای از اسب تک شاخ

جذاب ترین نقاشی اسب

کشیدن اسب تک شاخ در طرح های جدید

نقاشی اسب با رنگ آمیزی کودکانه

طراحی هنرمندانه اسب تک شاخ

با جدیدترین آموزش و ایده ها برای کشیدن نقاشی اسب آشنا شدید، هر یک از این مدل های زیبا می توانند الگوی مناسبی برای نقاشی کودک شما از اسبهای مختلف باشند. همچنین از شما دوستان علاقه مند دعوت می نماییم با مراجعه به بخش نقاشی از دیگر آموزش ها و مدل های زیبا و جدید در این رابطه دیدن فرمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو