تبلت ارزان قیمت iPad Air اپل در راه است

منبع: برترین ها

90

1399/4/28

13:27


بر پایه گزارش منتشر شده از سوی نشریه دیجیتایمز، اپل سرگرم آماده کردن زنجیره تامین خود برای تولید مک بوک های جدید مجهز به پردازنده های با هسته های پردازشی ARM و یک تبلت iPad Air جدید است. گفته می شود تبلت iPad Air قیمت پایین تر و پردازنده قوی تری دارد.

دیجی تایمز: اپل سرگرم آماده کردن زنجیره تامین خود برای تولید مک بوک های جدید مجهز به پردازنده های با هسته های پردازشی ARM و یک تبلت iPad Air جدید است. گفته می شود تبلت iPad Air قیمت پایین تر و پردازنده قوی تری دارد.

تبلت ارزان قیمت iPad Air اپل در راه است

یکی از محصولات جدید اپل تبلت 2020 iPad Air با صفحه نمایش 10.8 اینچی است که گفته می شود از همان استراتژی آیفون SE تبعیت می کند و از صفحه نمایش کوچک با قیمت پایین تر و چیپست قوی بهره می برد. احتمالاً اپل در این تبلت از چیپست Apple A13 بکار رفته در iPhone SE (2020) استفاده می کند.

اپل در iPad Air (2019) از چیپست A12 استفاده کرده بود و قیمت مدل 64 گیگابایتی آن از 500 دلار آغاز می شد. iPad 10.2 نسل هفتم که حالا 330 دلار قیمت دارد، به چیپست قدیمی A10 مجهز است، بنابراین انتظار می رود مدل 2020 از نظر قیمت میان دو مدل مزبور قرار بگیرد و حدود 400 دلار قیمت داشته باشد.

در این مقطع شایعات مختلفی درباره iPad Air جدید مطرح است. برخی مدعی شده اند این اولین مدل غیر پرو خواهد بود که درگاه Lightning را کنار می گذارد و از USB-C استفاده می کند. همچنین گفته می شود این مدل جدید احتمالاً از Magic Keyboard پشتیبانی می کند که در حال حاضر تنها در مدل Pro یافت می شود.

در صورتی که منتظر iPad mini جدید هستید، Kuo می گوید باید تا سال بعد منتظر بمانید. جالب اینکه آقای Kuo پیش بینی کرده آیپدهای جدید به شارژر 20 واتی مجهز باشند. این در حالی است که گفته می شود آیفون های بعدی فاقد شارژر هستند و باید به طور جداگانه از سوی کاربر تهیه شود.

اپل تا پایان امسال لپ تاپ 13 اینچی MacBook Pro و MacBook Air جدید نیز عرضه می کند که از چیپست های طراحی شده توسط خود اپل بهره می برند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو