کلاهبرداری از مردم به نام برنامه عصر جدید احسان علیخانی

کلاهبرداری از مردم به نام برنامه عصر جدید احسان علیخانی


منبع: پرشین وی

55

1399/4/28

13:42


در این ویدئو ماجرای کلاهبرداری عصر جدید توسط سودجویان را مشاهده می کنید

کلاهبرداری از مردم به نام برنامه عصر جدید احسان علیخانی

مسابقه عصر جدید از سال ۹۷ بر روی آنتن شبکه سه سیما رفت. این برنامه با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و فصل دوم آن نیز با هیجان بیشتر ساخته شد و هم اکنون در حال پخش است. امروز در پرشین وی میخواهیم ویدئویی از کلاهبرداری عصر جدید را برای شما قرار دهیم که سودجویان با نام این برنامه انجام می دهند.

ماجرای کلاهبرداری عصر جدید

کلاهبرداری از طریق صفحه‌های مجازی یکی از شایع‌ترین فعالیت‌های افراد سودجو است
که چند وقتی است به دلیل شرایط اقتصادی این موضوع بیشتر اتفاق می‌افتد.

همزمان با پخش برنامه «عصرجدید» و استقبال مخاطبان از آن، کلاهبرداران با
استفاده از نام این برنامه اقدام به راه اندازی کانال تلگرامی کرده‌اند که از این طریق
کسب درآمد کنند. البته نکته جالب این است که با افزایش مخاطب نام کانال
تلگرامی را تغییر می‌دهند و کارهای تبلیغاتی انجام می دهند.

کلاهبرداری عصر جدید

کلاهبرداری عصر جدید با نام احسان علیخانی

گفتنی است در سال‌های اخیر کلاهبرداران از طریق معرفی خودشان به عنوان
یکی از عوامل سریال‌ها و برنامه‌های پرمخاطب یا با نام هنرمندان از مردم
کلاهبرداری کردند که تاکنون پیگرد قانونی شده است.

ویدئو کلاهبرداری با نام احسان علیخانی

جزئیات بیشتر درباره تصیمیم حساس و درست احسان علیخانی

استودیوی «عصر جدید» این هفته تعطیل شد و تا اطلاع ثانوی هم تعطیل می‌ماند. این خبر این هفته در حال اطلاع رسانی شد که این روزها «عصر جدید» یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی است و علی رغم اینکه احسان علیخانی چندی پیش در یکی از گفتگوهای اینترنتی خود اطلاع داده بود که پروتکل‌های بهداشتی در فرآیند ضبط این برنامه پرمخاطب سخت‌تر خواهد شد با این حال با یک تصمیم‌گیری جدید درهای «عصر جدید» را به روی شرکت‌کننده‌ها و تماشاگران بار دیگر بست.

علیخانی در آن گفتگو خبر داده بود که با توجه به تشدید شیوع کرونا ماسک در استودیو
برای تماشاگران اجباری شده است و همچنین تعداد شرکت کنندگان نیز در
استودیوی ۷۰۰ نفری تا ۱۵۰ نفر کاهش پیدا کرده است و اگر اوضاع به همین ترتیب
پیش رود شاید تماشاگران را از برنامه حذف کنند.

کلاهبرداری عصر جدید

عصر جدید

او در این گفتگو اطلاع داده بود که اتاقی در لوکیشن برنامه تدارک دیده شده و با یکی از آزمایشگاه‌ها قرارداد بسته‌اند و به این ترتیب از همه شرکت‌کنندگان تست کرونا گرفته می‌شود. بر همین اساس طی آخرین ضبط‌ها از این برنامه حتی عوامل و داوران هم تست داده‌اند. با تمام این ملاحظات که در دیگر برنامه‌های تولیدی سیما هم کمتر نمونه مشابه آن وجود دارد، بازهم شدت شیوع کورنا از مرز هشدار گذشت و کار به تعطیلی این پروژه کشید.

تعطیلی برنامه عصر جدید

پیش از این علیخانی گفته بود ممکن است مسابقه را بدون تماشاگر ادامه دهند همانطور که در چند قسمت پایانی برنامه که در نوروز ۹۹ روی آنتن رفت و اگرچه از هیجان و شور مسابقه تا حدی کاسته شد با این حال باز هم «عصر جدید» توانست مخاطبان خود را حفظ کند. علیخانی در روزهای اخیر هم که کرونا شدیدتر شد ماسک را اجباری کرد و هر بار این تغییرات به شکلی برای مخاطب اطلاع رسانی شد.

برنامه عصر جدید

کلاهبرداری عصر جدید با نام این برنامه

حالا بنابر خبر ارسالی از سوی روابط عمومی برنامه، با تصمیم شخص او تولید مسابقه متوقف شده است؛ مسابقه‌ای که بنابر آخرین نظرسنجی‌های رسمی همچنان عنوان پرمخاطب‌ترین برنامه شبکه سه و حتی تلویزیون را به خود اختصاص داده و قطعاً در زمانی که برنامه‌سازان و تهیه کنندگان دیگر، مخاطب و مردم را به راحتی فدای این جنس عناوین رقابتی می‌کنند و حتی هزینه‌های اجاره لوکیشن ها و تجهیزات و… با هر روز توقف، خسارات زیادی را بر پروژه‌ها تحمیل می‌کند، این مهمترین تصمیم علیخانی برای حفظ سلامتی شرکت‌کنندگان و حتی عوامل برنامه خود که به چند صد نفر می‌رسند محسوب می‌شود.

این در حالی است که باقی برنامه‌های تلویزیونی در همین شبکه سه مثل «اعجوبه‌ها» یا در شبکه‌های دیگر مثل «دورهمی» هنوز به ضبط خود آن هم با حضور تماشاگر ادامه می‌دهند. به ویژه «دورهمی» که با استودیوی بزرگی که در آن تماشاگران حضور دارند هیچ گاه این پروتکل‌ها برای مخاطب توضیح داده نشده و لااقل در قاب تلویزیون کمتر نشانی از استمرار رعایت ملاحظاتی همچون فاصله‌گذاری تماشاگران و یا الزام به استفاده از ماسک از سوی آن‌ها دیده می‌شود.

اینستاگرام و باشگاه خبرنگاران و مهر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو