شبنم قلی‌خانی به «طرلان» پیوست

منبع: برترین ها

98

1399/4/28

16:08


با پیوستن شبنم قلی خانی و اتابک نادری لیست بازیگران فیلم سینمایی «طرلان» به کارگردانی سیدمحمد حسینی تکمیل شد.

خبرگزاری مهر: با پیوستن شبنم قلی خانی و اتابک نادری لیست بازیگران فیلم سینمایی «طرلان» به کارگردانی سیدمحمد حسینی تکمیل شد.

فیلمبرداری فیلم سینمایی «طرلان» در اردبیل از نیمه گذشت و جدیدترین بازیگران آن جلوی دوربین رفتند. «طرلان» که اولین تجربه سینمایی سیدمحمد حسینی محسوب می شود از اوایل تیرماه در اطراف شهرستان هیر استان اردبیل آغاز شده بود و تاکنون بیش از ۶۰ درصد فیلمبرداری خود را در روستای انیلو سپری کرده است.

فیلم روایتگر پسری به نام طرلان است که در جریان اتفاقات و رویدادهایی معمول زندگی با واکنش ها و باورها و در برخی موارد خرافه سازی های مردم روستا درگیر می شود و ... .

شبنم قلی‌خانی به «طرلان» پیوست

این فیلم در حال و هوای بومی و منطقه ای به زبان ترکی تولید می شود. به غیر از شبنم قلی خانی و اتابک نادری از دیگر بازیگران این فیلم می توان به داور فرمانی، فریبا مهرزاد، محمدرضا خدایی، جلال محمدلو، ضیغم اسماعیلی، یاشار نادری، مهدی شیری، محمد فرجی، پریسا عطایی، بهمن صفاریان، سولماز نادری، احمد پرستان، محمد فردین، سیدرزاق صفوی، ملکه فتحی، غلامرضا خدایی، اسماعیل بابایی، بهزاد دانش، محمد رحیم زاده، سجاد عالی زاده، منصور آدمی، بهنام صاحبقران، معصومه نجفیان، فرانک غلامین، نیلوفر همرنگ، فریده روحی، مینا خوشرو و بازیگران خردسال ایلیا نوریان، امی رضا رحیمی نسب، ال آی شیری و ... اشاره کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو