مدل فرش فانتزی شیک و زیبا برای نقاط مختلف منزل

مدل فرش فانتزی شیک و زیبا برای نقاط مختلف منزل


منبع: آرگا

650

1399/4/28

16:08


برای طراحی یک دکوراسیون زیبا و ایده آل انتخاب فرش مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر شما می خواهید زیباترین دکوراسیون را در منزل خود داشته باشید باید در هنگام خرید فرش برای منزل خود نهایت دقت و حساسیت لازم را به خرج بدهید. در ادامه این مطلب نمونه هایی از مدل فرش فانتزی را با طرح های مختلف مشاهده خواهید کرد.

امروزه در بیشتر منازل ایرانی مدلهای از فرش های فانتزی به چشم می خورند و این طرح های فرش برای دکوراسیون های مدرن و شاد می توانند انتخاب مناسبی باشند. توجه داشته باشید که اگر برای منزل خود می خواهید از فرش های فانتزی استفاده کنید باید طرح و رنگ فرش با سایر وسایل و رنگ های موجود در دکوراسیون شما مطابقت و همخوانی داشته باشد.

مدل فرشهای فانتزی هرگز نمی توانند در منازل ایرانی جایگاه فرشهای ایرانی با نقش و نگار های زیبا و ایده آل را پر کنند اما در طراحی دکوراسیون داخلی مدرن برخی از خانه ها استفاده از فرشهای فانتزی می تواند ایده آل و مناسب باشد.

مدل فرش فانتزی شیک

مدل فرش فانتزی برای مکان های مختلف منزل

از فرش های فانتزی می توانید برای همه فضاهای منزل خود استفاده کنید که در ادامه این مطلب نمونه هایی از  مدلهای فرش فانتزی با طراحی های مدرن را برای نقاط مختلف منزل مشاهده خواهید کرد.

فرش فانتزی

    

فرش های فانتزی با طرح گل و پروانه

انواع طرح های فرش فانتزی برای پذیرایی

از فرش های فانتزی بیشتر در اتاق ناهار خوری و اتاق خواب استفاده می شود و اگر شما می خواهید در محیط پذیرایی تان دکوراسیونی فانتزی و صمیمانه تری را داشته باشید می توانید از قالیچه ها و فرش های فانتزی لوکس و جذاب در درون پذیرایی خود استفاده کنید.

فرش فانتزی زیبا و مدرن

فرش فانتزی با طراحی بی نظیر

مدل فرش فانتزی با طراحی بی نظیر

فرش با طرح فانتزی را که برای دکوراسیون داخلی پذیرایی خود انتخاب می کنید باید دارای طرح های غیر معمول و رنگ های جیغی نباشند زیرا پذیرایی مهم ترین بخش در هر خانه ای است و بهتر است فرش فانتزی پذیرایی از بین طرح های لوکس و مدرن انتخاب شود و علاوه بر این فرشی که برای اتاق پذیرایی انتخاب می شود باید قابلیت استفاده های طولانی مدت را داشته باشد و در برابر گرد و غبار نیز مقاوم باشد.

مدل فرش فانتزی برای پذیرای

فرش فانتزی زیبا

انواع طرح های فرش فانتزی

فرش فانتزی با طراحی ایده آل

انواع طرح های متنوع فرش فانتزی

فرش فانتزی پازلی

فرش فانتزی مدرن

زیباترین نمونه های فرش فانتزی

مدل های فرش فانتزی برای اتاق خواب

فرش های فانتزی برای محیط های دوستانه و صمیمی می توانند انتخاب مناسبی باشند و بهتر است که شما برای دکوراسیون اتاق خواب خود از فرش های فانتزی با طرح های زیبا و رنگ های شاد استفاده کنید.

فرش های فانتزی زیبا و شیک

اگر رنگ فرش فانتزی با سایر رنگ های موجود در دکوراسیون اتاق خواب شما همخوانی داشته باشد می توانید محیطی متفاوت و لوکس را در درون فضای اتاق خواب خود به وجود آورید. همخوانی طرح و رنگ فرش اتاق خواب با پرده اتاق خواب و سرویس خواب می تواند دکوراسیونی متفاوت را در فضای پذیرایی شما به وجود آورد.

فرش های فانتزی با طرح های مختلف

مدل فرش فانتزی برای اتاق خواب

مدل فرش فانتزی برای اتاق خواب

انواع نمونه های فرش فانتزی

فرش فانتزی با طراحی مدرن

مدل فرش فانتزی

طرح های زیبا فرش فانتزی

فرش فانتزی با رنگ روشن

فرش فانتزی با طرح سنگ فرش

فرش پازلی فانتزی برای اتاق خواب

فرش فانتزی برای اتاق خواب

مدلهای فرش فانتزی برای اتاق کودک

یکی از وسایل اتاق کودک که باید به طرح و شکل آن اهمیت داد، فرش می باشد. بنابراین برای داشتن دکوراسیون اتاق کودک به شکل ایده آل و زیبا باید فرشی را انتخاب کنید که با دیزاین اتاق خواب کودک همخوانی و مطابقت داشته باشد، در عین حال طرحی زیبا و منحصر به فردی داشته باشد و کودک را به وجد آورد.

فرش زیر پای کودک هر چقدر زیباتر و از طراحی دوست داشتنی تری برخوردار باشد علاقه کودک به اتاقش بیشتر و در نتیجه حس آرامش بیشتری در آنجا خواهد داشت به خصوص برای بچه های خردسال که به این طریق می توانند بیشتر با اتاق خود اُنس بگیرند و بیشتر در اتاق خود مشغول بازی و سرگرمی شوند. البته کیفیت و نرمی فرش نیز باید به هنگام انتخاب فرش برای اتاق کودک مد نظر والدین عزیز باشد و تنها به زیبایی و فانتزی بودن فرش توجه نکنند.

فرش فانتزی اتاق کودک با طرح خرس

در ادامه این بخش نمونه فرش های فانتزی بسیار زیبا با طراحی فوق العاده دوست داشتنی و شیک را به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم از تماشایی این مدلها لذت ببرید. فرش های با طرح شخصیت های کارتونی در نزد کودکان از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشند و بیشتر والدین به همین منظور تمایل دارند فرش اتاق خواب کودک دارای چنین طرح هایی باشد.

مدل فرش فانتزی جدید اتاق کودک

فرش فانتزی اتاق کودک در طرح خاص

فرش فانتزی اتاق کودک در طرح حیوانات

فرش فانتزی اتاق کودک با طرح خرگوش

فرش فانتزی اتاق کودک با طرح دخترانه

مدل فرش فانتزی و زیبای اتاق کودک

فرش فانتزی اتاق کودک با طرح حیوانات جنگل

فرش فانتزی اتاق کودک با طرح پسرانه

فرش فانتزی اتاق کودک با طرح پرنده جغد

 

فرش فانتزی اتاق کودک با طرح به روز

مدل فرش فانتزی و شیک اتاق کودک

فرش فانتزی اتاق کودک با طرح کیتی

فرش فانتزی اتاق کودک با طرح ماهی

فرش فانتزی اتاق کودک در طرح جالب

فرش فانتزی اتاق کودک با طرح پروانه

فرش فانتزی اتاق کودک با طرح قشنگ

در این مطلب با انواع طرح های شیک و زیبا از فرشهای فانتزی آشنا شدید که امیدواریم این طرح های زیبا و لوکس مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های متنوع فرش به بخش مدل فرش مجله آرگا مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو