گشتی در خانه های آخرالزمانی ۲ میلیون پوندی مقاوم در برابر حملات هسته‌ای و کووید-۱۹

گشتی در خانه های آخرالزمانی ۲ میلیون پوندی مقاوم در برابر حملات هسته‌ای و کووید-۱۹


منبع: روزیاتو

95

1399/4/28

16:48


از زمان جنگ جهانی دوم و به طور ویژه در دوران جنگ سرد، پناهگاه های زیرزمینی مقاوم در برابر حملات هسته ای شایع شدند. اکنون که خطر جنگ هسته ای دیگر مانند گذشته نیست پناهگاه های مذکور کاربردهای جدیدی یافته اند. اخیراً تصاویری باورنکردنی از سیلوهای پرتاب موشک در ایالت متحده منتشر شده که به خانه هایی مقاوم در برابر حملات هسته ای تبدیل شده اند و قیمت هر کدام تا ۲ میلیون پوند برآورد می شود.

خانه های آخرالزمانی

این خانه های ضد حمله هسته ای ۲,۷۲۰ فوت مربع مساحت داشته، در عمق ۲۰۰ فوتی زمین قرار داشته و به ادعای صاحب آن ویروس کرونا را نیز دور نگه می دارد. تصاویر منتشر شده از این خانه های ۱۴ طبقه ای که تاریخ ساخت آن ها ۱۹۶۰ میلادی است و برای محافظت از موشک های بالستیک قاره پیمای SM-65 طراحی شده بودند خانه هایی بسیار هنری و با تکنولوژی بالا را نشان می هد. این موشک ۷۵ فوتی بیش از ۲۶۰,۰۰۰ پوند وزن داشته و در طول جنگ سرد بیش از ۲۴ بار شلیک شد. دیوارهای بتنی این پناهگاه ها که با اپوکسی تقویت شده حدود ۹ فوت ضخامت داشته و توانایی مقاومت در برابر شرایط طبیعی و غیرطبیعی را داشته که از آن میان می توان به حملات هسته ای و بادهایی با سرعت ۵۰۰ مایل بر ساعت اشاره کرد.

خانه های آخرالزمانی

خانه های آخرالزمانی

خانه های آخرالزمانی

وزن درهای فولادی- بتنی حدود ۹ تن اعلام شده است. اکنون این پناهگاه ها در دو قالب به فروش می رسد. اتاق های دو تختخوابه کوچک با سرویس بهداشتی ۱,۱۹۱,۹۰۰ پوند قیمت داشته و اتاق های بزرگ تر نیز ۲,۳۸۵,۰۶۰ پوند قیمت دارد. لری هال در سال ۲۰۰۸ این سیلوها که در کانزاس واقع هستند را به خانه های مستحکم تبدیل کرده است. وی حتی به فکر سرگرمی ساکنان این خانه ها در دوران آخرالزمان بوده و خانه های او دارای سینما، جکوزی و حتی میدان تیراندازی نیز هست.

خانه های آخرالزمانی

خانه های آخرالزمانی مذکور دارای مزرعه پرورش ماهی و کیت های هیدروپونیک مخصوص تامین غذای خاص خود نیز هستند. هر خانه می تواند تا ۷۵ نفر را برای بیش از ۵ سال در خود جای داده و درهای بیومتریک بدون کلید آن نیز نهایت امنیت را برای ساکنان تضمین خواهد کرد.

لری هال در این باره چنین می گوید: «خرید شامل آموزش اجباری، تامین غذا، مبلمان کامل و فضای داخلی شخصی سازی شده، تجهیزات ویژه برای اعضای خاص، دسترسی کامپیوتری به سیستم های مشترک است. سیستم فیلتر هوای هسته ای، بیولوژیکی و شیمیایی ما می توانند پاتوژن هایی مانند کووید-۱۹ را نیز فیلتر کنند. این مکان دارای امنیت کامل درجه نظامی بوده که تمهیدات مرگبار و غیرمرگبار برای اطمینان از امنیت ساکنان و اقامتگاه را شامل می شود، تهدید هر چه که باشد».

بیشتر بخوانید: سناریوهایی برای پایان دنیا؛ ۸ عاملی که می‌توانند به وقوع آخرالزمان منتهی شوند [قسمت اول]

سنگرهایی برای میلیاردرها؛ آماده شدن یک درصد از مردم جهان برای آخرالزمان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو