مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما، میزان مخاطبان سریال‌های تلویزیون در نیمه دوم تیر را اعلام کرد.

بر این اساس، سریال «دخترم نرگس» که از شبکه یک سیما پخش می‌شود، با ۲۶٫۵ درصد، پربیننده‌ترین سریال سیما در نیمه دوم تیر بوده است. سریال «آخر خط» با ۱۸٫۹ درصد در رتبه دوم پربیننده‌ترین سریال ها قرار دارد. این سریال از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. سریال‌های «شاهرگ» شبکه دو سیما و «افسانه هزارپایان» شبکه نسیم هم با ۸٫۲ درصد و ۵٫۳ درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

بنا به این نظرسنجی، ۶۴ درصد از بینندگان سریال «دخترم نرگس» در حد زیاد از این سریال راضی بوده‌اند. ۷۴٫۵ درصد بینندگان سریال «دخترم نرگس» معتقدند این سریال ازنظر آموزنده بودن، موفق عمل کرده است. ۷۲ درصد نیز از بازی بازیگران سریال در حد زیاد، راضی بوده‌اند. ۵۹ درصد از مخاطبان، داستان سریال «دخترم نرگس» را جذاب دانسته‌اند. ۶۲٫۱ درصد نیز اعتقاد دارند سازندگان سریال در باورپذیر کردن شخصیت‌های سریال «دخترم نرگس»، موفق بوده‌اند.

در ادامه گزارش مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما آمده است، در میان سریال‌های تکراری که از شبکه‌های مختلف روی آنتن رفته‌اند، سریال «شمعدونی» شبکه آی فیلم با ۸٫۷ درصد مخاطب درصدر است و سریال‌های «افسانه جومونگ» شبکه تماشا با ۸٫۲ درصد در رتبه دوم قرار دارد. سریال‌های «پژمان»، «سه دونگ سه دونگ»، «همسران» و «تکیه‌بر باد» که همگی از شبکه آی فیلم بازپخش شده‌اند، در رتبه‌های بعدی قرار دارند.