نیکول کیدمن برای مردم لالایی می‌خواند

منبع: برترین ها

59

1399/4/28

20:53


نیکول کیدمن، ادریس آلبا و ماهرشالا علی در مجموعه «یک دنیا آرامش» برای راحت خوابیدن مردم در دوران استرس زای کرونا داستان روایت می کنند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از نیویورک پُست، نیکول کیدمن، ادریس آلبا و ماهرشالا علی در مجموعه جدید «یک دنیا آرامش» راوی خواهند بود که روایتگر داستان‌هایی است که به مردم در دوران شیوع ویروس کرونا کمک خواهد کرد تا راحت تر بخوابند.

نیویورک پست نوشت: در طی این دوران آشفته، «HBO Max» می خواهد برای شما آرامش بیاورد. این شبکه مجموعه «دنیایی از آرامش»، را مبتنی بر محتواهایی جذاب و محبوب و با نام های بزرگی روایت می کند.

نیکول کیدمن برای مردم لالایی می‌خواند

این مجموعه براساس پروژه اپلیکیشن «داستان‌های خواب» است و در این مجموعه «آسکر آیزاک»، «کیانو ریوز»، «زوئی کراویتز»، «لوسی لیو»، «نیکول کیدمن» و «ماهرشالا علی» مشارکت خواهند داشت. «داستان‌های خواب» مجموعه ای از موسیقی، با راویانی توانمند است که به مردم در دوران قرنطینه کمک می‌کند.

این مجموعه 10 قسمتی اولین محتوا با موضوع تندرستی و سلامت است که «اچ بی اُ مکس» آن را با همکاری «Calm» و «Nutopia» تولید می کند.

در این مجموعه، مخاطبان در هر قسمت نیم ساعته در سفری تصویری و سه بعدیبه دنیایی دیگر می روند. این داستان ها برای آرامش در خواب و مخصوص زمان خوابیدن بوده و به گونه ای طراحی شده تا احساس آرامش به مخاطب منتقل شود.

این مجموعه در شبکه اچ.بی.او مکس پخش خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو