دانلود نسخه هکی بازی Battlefield V برای PS4 – ریلیز DUPLEX

دانلود نسخه هکی بازی Battlefield V برای PS4 – ریلیز DUPLEX


منبع: دانلود ها

209

1399/4/29

01:39


بخش داستانی بازی Battlefield V به مانند battlefield 1, از چندین war story تشکیل شده است که هر کدام به روایت برهه ای خاص از اتفاقات جنگ جهانی دوم در قالب شخصیت ها و داستان های جداگانه میپردازند. Dice اعلام کرده است که مراحل داستانی در بازی Battlefield V بیشتر به شرح فداکاری ها و اتفاقات واقعی خواهد پرداخت که که کمتر به ان ها پرداخته شده و انچنان شناخته شده نیستند. بخش داستانی بازی Battlefield V بازیبازان را به مناطق و مکان های مختلفی می برد. از مناطق بیابانی و سوزان افریقای شمالی گرفته تا کوهستان های نروژ.

اولین مورد از تغییرات ایجاد شده عمده، مربوط به حرکات سربازان و ادم هاست. در این نسخه می توانید نارنجک های پرتاب شده ی توسط دشمنان را به سمت خودشان پرتاب کنید، هنگام خوابیدن به سمت عقب حرکت کنید، هنگام نشستن با سرعت به جلو بروید و همچنین غلط زدن، پریدن و تیراندازی از مکان هایی که قبلا امکان پذیر نبودند در این نسخه وجود خواهد داشت و امکان پذیر خواهند بود. هنگام دویدن در روی مناطق گلی ذرات گل به محیط افراط پرت خواهند شد و کوچکترین جزئیات مورد توجه قرار گرفته اند.

Battlefield V (CUSA-08670) PS4-DUPLEX

قابل اجرا بر روی Exploit 6.72 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Battlefield-V-ps4

محیط بازی Battlefield V بر اساس حرکات و اعمال شما واکنش نشان می دهد. برای مثال هنگام حرکت در بین علف ها و پوشش گیاهی، سبزه ها و پوشش گیاهی به طور کاملا واقع گرایانه تکان میخورند. این جور ویژگی‌ها فقط برای زیبایی ظاهری نیستند و در گیم پلی هم تاثیر گذارند. برای مثال شما به خاطر همین تکان خوردن پوشش گیاهی می توانید یک تک تیرانداز که در بین سبزه ها پنهان شده است را شناسایی کنید. همچنین حرکات سوم شخص دیگر بازیکنان در بازی Battlefield V بسیار بهبود یافته است. برای مثال هنگامی که در بخش چند نفره تعدادی سرباز را مشاهده می کنید که هنگام دویدن هستند، برخلاف نسخه ی قبل که تمامی افراد یکسری حرکات یکسان و مشابه داشتند، این بار حالت های مختلف را مشاهده خواهید کرد.

منبع توضیحات: گیم فا

info

Enter mankind’s greatest conflict with Battlefield™ V as the series goes back to its roots in a never-before-seen portrayal of World War 2. Experience all-out multiplayer with your squad in the vast Grand Operations and the cooperative Combined Arms, or take on single player War Stories. As you fight in epic, unexpected locations across the globe, enjoy the richest, most immersive Battlefield yet. Now also includes Firestorm – Battle Royale, reimagined for Battlefield.

• Firestorm – Battle Royale, reimagined for Battlefield. Dominate on the largest Battlefield map ever with epic weapons and vehicles.

• World War 2 as You’ve Never Seen It Before.

• 64-Player All-Out War Multiplayer.

• The Most Immersive Battlefield Yet.

• Play Untold War Stories.

• Tides of War – New Chapters transport you to key WW2 locations where new battlefields and gear await.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 6.72

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

به زودی اعلام می شود…!

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو