بازیگران و هنرمندانی که کرونا گرفتند

بازیگران و هنرمندانی که کرونا گرفتند


304

1399/4/29

02:19


بازیگران و هنرمندانی مانند بهاره رهنما، یکتا ناصر، پیمان قاسم خانی و کیانوش گرامی، این روزها با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کنند.

بازیگران و هنرمندانی که کرونا گرفتند

۵ ساعت پیش
بازیگران و هنرمندانی مانند بهاره رهنما، یکتا ناصر، پیمان قاسم خانی و کیانوش گرامی، این روزها با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کنند.

بازیگران و هنرمندانی که کرونا گرفتند

اختصاصی سلام سینما- متاسفانه ویروس کرونا روزانه قربانیان زیادی می‌گیرد و حالا در موج دوم شیوع‌اش در ایران هر هشت دقیقه، یک ایرانی از دست می‌رود. در جهان هم شیوع ویروس کرونا به اوج خودش رسیده و سرعت آن بیش از هر وقت دیگری است. حالا آمار جهانی از ۱۴ میلیون هم عبور کرده است و گویا سر بازایستادن هم ندارد. ویروسی که پیر و جوان و سفید و سیاه نمی‌شناسد و دامن همه را می‌گیرد.

هنرمندان و سینماگران زیادی هم در این روزها به این ویروس مبتلا شده‌اند. از تام هنکس و همسرش که اولین ستاره‌های سینمایی بودند که در استرالیا به کرونا مبتلا شدند بگیرید تا آخرین نمونه‌ها در هند مانند آمیتا پاچان و آیشواریا.

در این مدت در ایران هم شاهد ابتلا هنرمندان مختلفی به این ویروس بوده‌ایم. در این‌جا هنرمندان سینمایی که رفتار کرونا شده‌اند را معرفی کرده‌ایم.

 

گلاب آدینه و دخترش نورا هاشمی

بازیگرانی که کرونا گرفتند- گلاب آدینه نورا هاشمی

گلاب آدینه و نورا هاشمی ازجمله اولین هنرمندانی بودند که در فروردین ماه به کرونا مبتلا شدند. آن‌ها در مصاحبه‌ای اینترنتی از بیماری خود خبر دادند. البته این مصاحبه بعد از نقاهت‌شان انجام شده بود.

طبق گفته نورا، او همه پروتکل‌های بهداشتی و اصل در خانه بمانیم را رعایت می‌کرد و تنها برای خرید بدون ماسک بیرون رفته بود و حدس می‌زد همین باعث ابتلایش شده باشد. نورا هاشمی و گلاب آدینه حس بویایی و چشایی خود را به مدت دو هفته از دست داده بودند و بعد از دوهفته کم‌کم علايم بهبودی در آن‌ها مشاهده شد.

خوشبختانه این هنرمندان در خانه با استراحت بهبود یافتند و احتیاجی به بیمارستان پیدا نکردند.

 

لیلا بلوکات

بازیگرانی که کرونا گرفتند لبلا بلوکات

لیلا بلوکات از جمله هنرمندانی است که بیماری‌اش سخت بود. او در پست اینستاگرامی به شرح بیماری خود پرداخت و گفت که حتی برای چند ساعت از شدت سرفه بینایی خود را هم از دست داده. او پس از بیمار شدن از مردم درخواست کرد که ویروس بسیار مسری کرونا را جدی بگیرند: « بیماری کرونا را دست کم نگیرید. عاجزانه می‌خواهم که رعایت کنید.

تا آخرین لحظه به خودم می‌گفتم که امکان ندارد کرونا باشد، حتما سرماخوردگی است. روزی که زنگ زدند و به من گفتند که کرونای شما مثبت است، باورم نمی‌شد، اما نترسیدم. زمانی ترسیدم که بینایی‌ام را از دست دادم. من هنوز هم حالم خیلی مطلوب نیست. یک هفته بود که بیمار بودم اما خبر را عمومی نکردم. زیر نظر دکتر بودم در خانه. اول فکر می‌کردم نباید اطلاع دهم. یک روز آنقدر سرفه کردم که ناگهان دیدم دیگر نمی‌بینم و جلوی چشمم تار است. آنجا بود که ترسیدم و به گریه افتادم. به خودم می‌گفتم که امشب را به صبح نمی‌رسانم. اما بعد از حدود دو ساعت آرام آرام بینایی‌ام برگشت. در آن دو ساعت جهنم را از سر گذراندم.»

 

منوچهر هادی

هنرمندانیکه کرونا گرفتند منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان سریال «دل» ‌که این روزها در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود و فیلم‌هایی مانند «رحمان ۱۴۰۰» و «آینه بغل» ‌از دیگر هنرمندانی است که به ویروس مبتلا شدند. او در ویدیویی که منتشر کرد گفت که بیماری‌اش با علائم خفیف همراه بوده است و چندان اذیت نشده اما در این مدت در قرنطینه بود و در پستی اینستاگرامی اظهار دلتنگی برای در آغوش کشیدن دخترش کرد.

 

یکتا ناصر

بازیگران و هنرمندانی که کرونا گرفتند- یکتا ناصر

یکتا ناصر بازیگر سینمای ایران و همسر منوچهر هادی هم در پی ابتلای همسرش، دراینستاگرام اعلام کرد که او هم مبتلا شده است اما مانند هادی، علائم یکتا ناصر هم خفیف بود. او در اینستاگرام خود درباره بیماری‌اش نوشت:

«ممنونم از همه دوستان و عزیزانی که به من لطف دارند و نگران هستند ولی من فعلاً قرنطینه هستم و اصلاً بیماریم وخیم نیست. آرزوی سلامتی، صبوری و استقامت دارم برای همگی و ای کاش باهم مهربانتر باشیم. همه ما در زندگی زخم هایی داریم که علاجش زخم زبان زدن به دیگران نیست. سپاسگزارم از مهر همه شما بزرگواران.»

 

علی ملاقلی پور

هنرمندانی که کرونا گرفتند- ع ماقلی پور

علی ملاقلی پور، نویسنده و کارگردان مستند و سینما که فیلم قندون جهیزیه را درکارنامه خود دارد، از جمله مبتلایان به کروناست. او هم در پستی نوشت : « بیست و دوم تیر هست و تو اتاقی قرنطینه ام ، متاسفانه کرونا گرفتم و تا حدی زمین گیر شدم ، امروز تولدم هست ولی مریض و تب دار و بیحال و ضعف شدید.

اتفاقا از جای خلوت گرفتم نه شلوغ ، یعنی اگر پیش دوست یا همکاری می روید اشتباه من را نکنید که احساس اطمینان داشته باشید و ماسک را بردارید ، به راحتی دچار این مریضی عجیب و سخت شدم ، دوستان و رفقای محترم از دعای خیر ما رو بی نصیب نگذارید .»

 

پیمان قاسم خانی

هنرمندانی که کرونا گرفتند

پیمان قاسم خانی این روزها بیشتر اسمش به واسطه خبر ازداج مجدد شنیده می‌شود. خبری که هم او هم کسی که منتسب به همسر جدید وی بود، این خبر را تکذیب کردند و گفتند صحت ندارد.

در این میان هرچند خود قاسم خانی درباره ابتلایش به کرونا چیزی نگفته اما امیرمهدی ژوله در انتقاد به شایعه پراکنان یک استوری منتشر کرد و گفت در شرایطی که مردم شایعه ازدواج قاسمخانی را دست به دست نشر می‌دهند او دارد با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کند.

 

بهاره رهنما

بازیگرانی که کرونا گرفند

بهاره رهنما هم اخیرا در اینستاگرام خود از ابتلایش به کرونا خبر داد: «جمعه تون به شادی... روز هفتم قرنطینه و روز چهاردهم علایٔم بیماری کرونا رو با لطف ‌و یاری خداوند، دعای مادرم و خانواده و همسر مهربانم، دوستان و Thanksدیکانم و الطاف ائمه و فرشتگان در منزل میگذرونم. چون عادت ندارم جز شادی و خبر خوب چیزی را منتشر کنم، خواستم بگم رو به بهبودی ام و از فردا تا آخرین روز قرنطینه براتون از تجربیاتم خواهم گفت و ...»

 

بهروز بقایی

بازیگرانی که کرونا گرفتند- بهروز بقایی

بهروز بقایی هم از جمله بازیگران سینما و تئاتری است که اوایل امسال به ویروس کرونا مبتلا شده بود. البته خوشبختانه حال عمومی او خوب است و بهبودی پیدا کرده و به ایسنا گفته است: « خوشبختانه حالم خوب است ولی فعلا کاری نمی‌کنم و در خانه قرنطینه‌ام.»

 

کیانوش گرامی

بازیگرانی که کرونا گرفتند- کیانوش گرامی

کیانوش گرامی هم از جمله بازیگرانی است که وارد مراحل سخت این بیماری شد و حتی کارش به بستری در بیمارستان کشید. کیانوش گرامی،اکنون به خانه منتقل شده است و در منزلش از او پرستاری می‌شود.

او در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  از رنج و سختی ابتلا به کرونا گفت که: "فکر نمی‌کردم کرونا گرفته‌ام، روزهای اول فکر می‌کردم سرماخوردگی گرفتم و اتفاق حادی نیفتاده اما رفته رفته این مشکل بیشتر شد و به بیمارستان فجر رفتم.

 در بیمارستان فجر آشنایی داشتم و پیش او رفتم و سی‌تی‌اسکن گرفتم و آنجا متوجه شدیم که ریه‌ام درگیر شده است. متأسفانه همسر و دو دخترهایم هم گرفتار شدند. دو روز در خانه ماندم اما یک شب از خواب پریدم و دیدم نفسم بالا نمی‌آید. الان در بیمارستان میلاد بستری‌ام و سی‌تی‌اسکن داده‌ام سی‌درصد ریه هم گرفتار است.

گرامی با اشاره به اینکه کرونا را جدی بگیرید، خاطرنشان کرد: از مردم خواهش می‌کنم که کرونا را شوخی نگیرند تا مثل من و خانواده‌ام گرفتار این بیماری نشوند. معلوم نیست این بیماری در هر بدنی چطور نشان دهد، من 58 ساله تصور چنین اتفاقی را نداشتم. الان چند روزی در بیمارستان میلادم، بخش‌ها شلوغ است و شاهدِ فوت بیمارانم و از هرجهت تلخی‌ها را به چشم می‌بینم.

وی تصریح کرد: نمی‌توان نفس عمیق بکشم اما واقعاً باید از پزشکان و پرستاران تشکر کرد به خاطر همه اذیت‌ها و آزارهای این بیماری و بیمارانش که آنها با سعه صدر برخورد می‌کنند. آرزوی سلامتی برای همه آنها و خانواده‌هایشان داریم و همه مردم برای صحت و سلامتشان دعا کنند. از مردم می‌خواهم بنده و همه بیماران را دعا کنند. ماسک بزنید به همه نکات پزشکی عمل کنند تا شرّ این بیماری کم شود. می‌خواستیم سریالی را به عنوان تهیه‌کننده شروع کنیم و نشد. همه آنهایی را هم که برای کار آماده کردیم همه اسیر شدند و واقعاً ناراحتم که باعث شدم خانواده‌ام درگیرِ این بیماری شوند؛ خداوند شرّ این بیماری را از سر همه کشورها کم کند.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو