بیوگرافی ماندانا کریمی، مدل و بازیگر ایرانی - هندی در سینمای بالیوود

بیوگرافی ماندانا کریمی، مدل و بازیگر ایرانی - هندی در سینمای بالیوود


منبع: ستاره

542

1399/4/29

05:32


بیوگرافی ماندانا کریمی: ماندانا کریمی مدل ایرانی- هندی است که در زمینه بازیگری نیز فعالیت دارد. این مدل موفق از سال ۲۰۱۰ فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته در شو‌های لباس و جواهرات بین‌المللی حضور داشته باشد.

عکس های ماندانا کریمی مدل ایرانی

 
ستاره | سرویس چهره‌ها - ماندانا کریمی یکی از موفق‌ترین مدل‌ها و بازیگران ایرانی در عرصه بین المللی است. او فعالیت خود را از مدلینگ آغاز کرده و پس از مدتی و در سال ۲۰۱۵ وارد عرصه بازیگری شده است. در ادامه این مطلب، به سراغ بیوگرافی ماندانا کریمی رفته و زندگینامه کاملی از این بازیگر بالیوودی گردآوری کرده‌ایم. اگر کنجکاو هستید تا با این مدل و بازیگری ایرانی-هندی آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.


بیوگرافی ماندانا کریمی، بازیگر هندی

ماندانا کریمی با نام اصلی منیژه کریمی در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۶۷ در تهران متولد شده است. پدر او یک هندی به نام رضا کریمی و مادرش صبا کریمی نام دارد. دین خانواده کریمی اسلام است و ماندانا درباره خانواده خود می‌گوید که در یک خانواده متوسط مسلمان بزرگ شده و در کودکی بسیار آرام بوده است.
ماندانا از کودکی برای ملاقات با خانواده پدری خود گهگاه به هند سفر می‌کرده و با آداب و زبان هندی‌ها آشنا شده است. قد این بازیگر ایرانی در بالیوود، ۱۷۸ سانتی متر و وزن او ۵۰ کیلوگرم می‌باشد.
او قبل از ورود به عرصه مدلینگ، به دلیل تحصیل در رشته مهمانداری در امارات، مدت کوتاهی در آژانس هواپیمایی مالزی مهماندار بوده است، اما از سال ۲۰۱۰ به مدلینگ علاقه‌مند شده و فعالیت خود را در این زمینه ادامه داده است.
 

عکس ماندانا کریمی مدل ایرانی


فعالیت بازیگری او از سال ۲۰۱۵ و با بازی در سریال رئیس بزرگ ۹ آغاز شد. بازی او در این فیلم بسیار درخشان بود و سبب شد تا او به عنوان یک بازیگر هندی شناخته شود. ماندانا درباره انتخاب هند به عنوان مکانی برای فعالیت‌های خود می‌گوید:" به دلیل آشنایی با فضای هندوستان و علاقه به این کشور تصمیم گرفتم تا فعالیت حرفه‌ای خود را در این کشور ادامه دهم. او از سال ۲۰۱۳ تا کنون در هند و در شهر بمبئی زندگی می‌کند.
در بین بازیگران هندی او علاقه زیادی به شاهرخ خان و آشواریا رای دارد. همچنین اگر بخواهیم بازیگر ایرانی مورد علاقه او را نام ببریم باید به گلشیفته فراهانی اشاره کنیم. او همچنین از دیدن فیلم‌های مجید مجیدی بسیار لذت می‌برد.
بسیاری از منتقدان سینمای هند، ماندانا را با کاترینا کایف (بازیگر و مدل هندی بریتانیایی سینمای بالیوود) مقایسه می‌کنند و اعتقاد دارند که او می‌تواند در سینمای هند شهرت و محبوبیتی مانند کایف داشته باشد.
غذا‌های مورد علاقه این مدل هندی موز، شکلات تلخ و ماهی سالمون است.


ازدواج ماندانا کریمی و همسرش گائورا گوپتا

ماندانا کریمی در ابتدا با مدل هندی، لالیت تهلان وارد رابطه عاشقانه شد، اما این ارتباط به ازدواج ختم نشد و آن‌ها از یکدیگر جدا شدند. بعد از لالیت، ماندانا با یک تاجر هندی به نام گائورا گوپتا آشنا شد. ماندانا و گائورا در مارچ ۲۰۱۷ و در یک مراسم کاملا سنتی هندی با یکدیگر ازدواج کردند. در ادامه می‌توانید عکس عروسی و عکس‌های دو نفره این زوج را ببینید.

ماندانا کریمی مدل ایرانی و همسرش

 

ماندانا کریمی و همسرش

 

بیوگرافی ماندانا کریمی و همسرش

 
متاسفانه این ازدواج کمتر از یک سال دوام داشت و این مدل و بازیگر موفق در جولای همان سال از همسرش جدا شد. علت این طلاق از سوی ماندانا خشونت خانگی همسرش علیه او عنوان شده است.


پرونده آزار جنسی کارگردان هندی

یکی از تاسف برانگیز‌ترین حواشی بیوگرافی ماندانا کریمی، رفتار‌های ناخوشایند امش گاج کارگردان فیلم "چقدر با حال هستیم ۳" با اوست. این فیلم در سال ۲۰۱۶ تولید شده و ماندانا در آن زمان به دلیل دورگه بودن و پیشگیری از حواشی، در این باره سکوت کرد. اما در سال ۲۰۱۸ با اعتراض بعضی بازیگران زن هندی به رفتار‌های گاج، ماندانا نیز این رفتار‌های کارگردان هندی را تایید کرد.


فیلم‌ها و سریال‌های ماندانا کریمی

همان طور که گفتیم ماندانا در فیلم‌ها و سریال‌های هندی به عنوان بایگر فعالیت داشته است که شما می‌توانید لیست آن‌ها را در ادامه ببینید.

فیلم‌های سینمایی

  • روی، ۲۰۱۵ (Roy)
  • فرار کن جانی، ۲۰۱۵ (Bhaag Johnny)
  • اور چالز اصلی، ۲۰۱۶ (Main Aur Charles)
  • چقدر با حال هستیم ۳، ۲۰۱۶ (Kyaa Kool Hain Hum ۳)
  • شوان زانگ، ۲۰۱۶ (Xuanzang)

سریال‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی

  • مجموعه رئیس بزرگ ۹، ۲۰۱۵ (Bigg Boss ۹)
  • برنامه شب‌های کمدی زنده (مهمان برنامه)، ۲۰۱۶ (Comedy Nights Live)
  • مجموعه رئیس بزرگ ۱۰ (بازیگر مهمان)، ۲۰۱۶ (Bigg Boss ۱۰)
  • مجموعه عشق باز، ۲۰۱۸ (Ishqbaaz)


اینستاگرام ماندانا کریمی

ماندانا کریمی در اینستاگرام یک صفحه شخصی دارد که شما می‌توانید برای دیدن عکس‌ها و پست‌های او، به این صفحه mandanakarimi مراجعه کنید.
 

عکس های ماندانا کریمی مدل ایرانی

در ادامه این مطلب به سراغ عکس های جدید ماندانا کریمی رفته‌ایم و گلچینی از عکس های او را برای شما گردآوری کرده‌ایم.
 

ماندانا کریمی

 

ماندانا کریمی مدل ایرانی

 

ماندانا کریمی مدل ایرانی

 

 ماندانا کریمی بدون آرایش

 

ماندانا کریمی بازیگر هندی

 

بیوگرافی ماندانا کریمی

 

سخن پایانی

در این مطلب بیوگرافی ماندانا کریمی مدل و بازیگر هندی را خواندید و ملاحظه کردید که او چگونه وارد عرصه مدلینگ و بازیگری شده است. اگر شما به مدلینگ علاقه دارید و دوست دارید با زندگی مدل‌های موفق بین المللی آشنا شوید، ستاره در دو مقاله «بیوگرافی ایرینا شایک مدل روس؛ از نامزدی با رونالدو تا ازدواج با بردلی کوپر» و «بیوگرافی هدی زین العابدین بازیگر و مدل ایرانی» زندگینامه دو مدل موفق را گردآوری کرده است.
نظر شما درباره این مدل موفق چیست؟ شما نکته دیگری درباره بیوگرافی ماندانا کریمی می‌دانید؟ لطفا نظرات خود را با ما و مخاطبان ستاره درمیان بگذارید.
 
منبع: celebsupdate

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو