ویژگی های گوشی آنر ۳۰ لایت و بررسی قابلیت های آن

منبع: آرگا

120

1399/4/29

17:36


در این بخش از آرگا شما را با آنر ۳۰ لایت آشنا می کنیم و مشخصاتی که تا کنون به دست آمده است را برای شما مطرح می کنیم. تا پایان این مطلب همراه ما باشید

آنر ۳۰ لایت یکی از کار های جدید شرکت آنر می باشد که شایعه های بسیار زیادی درباره آن وجود داشت. این گوشی هوشمند جدید یکی از کار هایی می باشد که با تراشه دایمنسیتی ۸۰۰ مدیاتک خود امکان دسترسی به شبکه های ۵G را دارد.

بررسی آنر 30لایت

در بخش های قبلی به بررسی گوشی آنر پلی ۴ و بررسی آنر ۱۰ لایت و بررسی آنر ۹X پرو پرداختیم و در ادامه به بررسی آنر ۳۰ لایت می پردازیم.

بررسی آنر ۳۰ لایت

باید بدانید که این گوش هوشمند یکی دیگر از کار های شرکت آنر می باشد که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است و می تواند یکی از پرچم داران این سری ها باشند.  این نوع از گوشی های آنر دارای اندروید ۱۰ می باشد که یکی از بالا ترین اندروید هایی می باشد که تا کنون به بازار آمده است. باید بدانید که این گوشی هوشمند شباهت بسیار زیادی به گوشی های هواوی اینجوی ۲۰ پرو دارد ولی از تفاوت های آن ها می توان به وزن آن ها اشاره کرد. وزن آنر ۳۰ لایت حدودا ۱۹۲ گرم می باشد ولی هواوی اینجوی ۲۰ پرو ۱۰ گرم سبک تر می باشد.

باتری آنر 30 لایت

باتری

باید بدانید که باتری این نوع از گوشی های آنر ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد که یکی از بهترین و پرقدرت ترین باتری ها در میان گوشی ها می باشد. این نوع از باتری ها می تواند یک روز پرکار را تحمل کنند و شارژ آن ها کم نشود. این باتری ها را می توان با شارژر های ۲۲ واتی شارژ کنید و از استفاده آن لذت ببرید.

خدمات گوگل ندارد

همانطور که می دانید این نوع از گوشی ها یکی از محصولات شرکت های هوآوی می باشد و مانند آن ها نمی تواند با خدمات گوگل وارد بازار شود. اما باید در نظر داشته باشید که این گوشی یکی از بهترین های بازار می باشد و مشخصات بسیار خوبی دارد که می توانید این ضعف را در این گوشی نا دیده بگیرید. البته باید بدانید که این ضعف هم به علت تحریم هایی می باشد که آمریکا در نظر گرفته است و گوشی های هواوی و آنر نمی توانند دسترسی کامل به اپلیکیشن های گوگل داشته باشد.

دوربین آنر

در نظر داشته باشید که این گوشی در پنل پشتی دارای ماژول چهارگانه دوربین ها هست و دوربین اصلی این گوشی ها ۴۸ مگا پیکسل می باشد و دوربین های دیگر یکی دارای کیفیت ۸ مگا پیکسل و یکی دیگر دارای دوربین ۲ مگا پیکسلی با قابلیت های نامشخص می باشد و دوربین سوم آن برای ثبت تصاویر ماکرو می باشد. البته شایان ذکر می باشد که دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگا پیکسل می باشد.

زمان رو نمایی این محصول در اواسط تیر ماه است

زمان رو نمایی

در نظر داشته باشید که این نوع از گوشی های آنر در ۱۵ یا ۱۴ تیر رو نمایی شد  و این نوع گوشی هوشمند با نام آنر سی لایت رو نمایی شد . اما آنر تمام تلاش خود را کرده بود که مشخصات این گوشی مخفی بماند برای همین هم اطلاعات بسیار زیادی از این نوع گوشی در دسترس نبود و این افشاگری ها و مشخصاتی که قبلا ذکر شده بود از طریق چینی ها بوده است و اطلاعات ذکر شده بود کاملا محدود بوده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو