آموزش بخت آزمایی لاتاری و برنده شدن 1 میلیون دلار

منبع: تالاب

120

1399/4/29

17:45


آموزش بخت آزمایی لاتاری و برنده شدن 1 میلیون دلار

اعداد شانس اول انتخاب کنید در لاتاری

در بسیاری از نقاط دنیا وقتی بـه اعداد خوش شانس تفکر کنید، اولین عددی که بـه ذهن می آید شماره هفت اسـت. براساس نظرسنجی انجام شده توسط ریاضی دان الکس بلوس، هفت محبوب ترین شماره خوش شانس در جهان اسـت.

 

شاید این محبوبیت زیاد هم جای تعجب نداشته باشد چرا که هفت روز درهفته، 7 شگفتی در جهان، هفت قاره، هفت دریا و… وجود دارد.

 

آموزش بخت آزمایی لاتاری و برنده شدن 1 میلیون دلاری

 

بـه گزارش برترین بی طبق روش های‌ گذشته 3 از اعداد خوش شانس دیگر اسـت «چیزهای خوب در سه چیز» و هم چنین شماره چهار. بـه یاد داشته باشید که استفاده از اعداد خوش شانس سنتی بـه عنوان شماره های‌ قرعه کشی شما ممکن اسـت بدبیاری هایی هم داشته باشند.

بسیاری از افراد دیگر هم از آنها استفاده خواهند کرد. این بـه این منظور اسـت که اگر شماره های‌ شما برنده شوند، احتمال تقسیم جکپات با دیگر برندگان هم بسیاز افزایش یاقته اسـت.

 

انتخاب شماره های درست در بازی لاتاری

راه دیگر بازی بلیط پیش بینی این اسـت که شماره هایی را انتخاب کنید که شخصا معنای خاصی برای شما دارند. بـه عنوان مثال، اعداد خوش شانس شما ممکن اسـت روز تولد، سالگرد عروسی یا تولد فرزندان و / یا نوه های‌ شما باشند. گرچه تاریخ ها تنها اعداد با معنای شخصی نیستند. همچنین ممکن اسـت شماره تعداد فرزندانتان یا شماره خانه دوران کودکی تان هم برای شما خوش شانس بـه نظر خواهد رسید.

 

هنگام انتخاب شماره های‌ قرعه کشی، تاریخ ها یک مشکل مشترک با شماره های‌ پرطرفدار دارند: افراد زیادی از مردم با انها بازی می کنند. از طرف دیگر، تاریخ ها اغلب در بین محبوب ترین شماره های‌ قرعه کشی ظاهر میشود، بنابراین اینطور بـه نظر می رسد که شانس ویژه ای هم در پس این اعداد حضور خارجی ندارند .

 

افزایش درصد برد در بازی لاتاری با فرمول ریاضی

علم شماره شناسی در ریاضی بـه این باور اسـت که حضور بعضی اعداد در زندگی شما دلایلی معنوی و روحانی دارد. با رمزگشایی این راز و رمزها، میتوانید شماره های‌ خوش شانس و حتی روزهای خوش شانس برای بازی در لاتاری و همچنین اهداف دیگر انتخاب کنید. روش های‌ متفاوتی وجود دارد که بتوانید با استفاده از علم شماره شناسی شماره های‌ شانس خودرا پیدا کند .

 

یکی از این راه ها درست کردن جدولی با اعداد ۱ – ۹ در بالای صفحه و نوشتن یک حرف زیر هر ستون زیر اسـت. بنابراین A = ۱ ، B = ۲ و غیره. بعد از حرف نهم ، I، دوباره از اول شروع کنید بتابراین: J = ۱ ، K = ۲ و غیره می باشند.

 

سپس میتوانید حروف نام خودرا بنویسید تا برای هر حرف یک شماره پیدا کنید. آن رقم ها را با هم جمع کنید تا در انتها یک شماره خوش شانس را بتوانید ببرید. 

 

می توانید این کار را با نام و نام خانوادگی خود انجام دهید یا با حروف صامت یا مصوت موجود در اسمتان. همچنین اگر مایلید، میتوانید این کار را با نام عزیزان، عباراتی از کتاب های‌ مورد علاقه خود یا هر چیز دیگری که حس خوبی بـه شما می دهد، انجام دهید. آنقدر با کلمات و اعداد بازی کنید تا در اخر با عددی که حس خوش شانسی را در شما ایجاد میکند، مواجه شوید.

 

از شانس های خود در بازی لاتاری استفاده کنید 

اگر مایلید بدون این که خودتان با بازی با اعداد و در آوردن راز و رمز انها، شماره شانس خودرا بیابید، استفاده از اعداد موجود در طالع بینی روز انتخاب خوبی اسـت.

 

بسیاری از طالع بینی ها پیش بینی می کنند که چه روزهایی برای شما خوش شانس خواهند بود «که میتوانید در آن روزها بازی های‌ لاتاری را امتحان کنید». فراموش نکنید که اعداد طالع شما اغلب شامل شماره های‌ خوش شانسی نیز می شوند!

 

تفکر کنید و طمع نداشته باشید

گاهی اوقات، جذابتر اسـت که بـه ناخودآگاه خود اجازه دهید کار را انجام دهد.

اگر می خواهید بـه ندای درونتان اجازه دهید شماره های‌ خوش شانس را برای شما انتخاب کند، با مداد و مقداری کاغذ، مکانی آرام برای نشستن پیدا کنید:

 

* چشمان خودرا ببندید، ذهن خودرا پاک کنید و نفس عمیق بکشید.

* سپس اجازه دهید عددی پس از دیگری بـه ذهنت آن بیاید.

* انها را بدون قضاوت بنویسید.

* وقتی بـه اندازه کافی نوشتید، انها را بررسی کنید.

* ببینید که راجع بـه انها چه حسی دارید.

* آنقدر این کار را تکرار دهید تا مجموعه ای را که دوست دارید دریافت کنید.

 

آیا در لاتاری تبانی وجود دارد؟

بـه هیچ وجه امکان ندارد و قرعه کشی مبتنی بر این ایده اسـت که اعداد برنده بـه طور تصادفی بیرون کشیده شده اند. اگر افراد شک کنند که دستکاری در کار اسـت، از خرید بلیت امتناع میکنند. شرکت هایی که قرعه کشی را اداره می کنند، زحمت زیادی میکشند تا اطمینان حاصل کنند که قرعه کشی ها تا حد بسیار زیادی بـه صورت شانسی اسـت.

 

بزرگترین قرعه کشی جهان، از جمله پاوربال و مگا میلیونز، از اتومبیل های‌ گزینش گرانشی لوتو استفاده می کنند که برای هر انتخاب شماره های‌ برنده حدود ۵۵۰۰۰ دلار هزینه دارد. توپ ها توسط دو قاشقک درون دستگاه بـه هم ریخته میشوند تا کاملاً مخلوط شوند.

 

پس از مدت زمان مشخصی بعد از مخلوط شدن، توپها بـه صورت یکی یکی از دستگاه خارج می شوند تا زمانی که تمام شماره های‌ برنده قرعه کشی مشخص شوند. در طی کل مراحل، توپ ها قابل مشاهده هستند تا نشان داده شود که هیچ کس انها را دستکاری نمیکند.

 

پیش بینی کردن لاتاری چه کاربردی دارد؟

نرم افزار قرعه کشی تلاش میکند با تجزیه و تحلیل الگوهای ترکیبی از اعدادی که احتمال بیشتری برای انتخاب دارند، اعدادی را که احتمالاً گزیده میشوند، پیش بینی کند. بـه عنوان مثال، احتمال داشتن همه ی ي اعداد زوج بسیار کمتر اسـت از برنده شدن ترکیبی از اعداد فرد و زوج، و بعید اسـت که همه ی ي اعداد متوالی کشیده شوند.

 

برترین بی : هنگامی که نرم افزار الگوها را تجزیه و تحلیل کرد، شماره هایی را پیشنهاد میکند که احتمال بیشتری برای انتخاب شدن در قرعه کشی دارند. عده ای از برنامه ها پیچیدگی بیشتری را بـه پیش بینی های‌ خود اضافه میکنند. بـه عنوان مثال، انها ممکن اسـت شماره های‌ احتمالی را که در مدت زمانی کشیده نشده اند دنبال کنند.

 

این که بخواهید از نرم افزار پیش بینی اعداد لاتاری استفاده کنید یا خیر، بستگی بـه خودتان دارد. هیچ کس نمیتواند کارایی این نرم افزارها را تضمین کند و در آن سو اگر این نرم افزارها کاربرد داشتند همه ی ي می بایست برنده بخت آزمایی می شدند. بـه هر حال امتحان این نرم افزارها هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو