تغییر ساعت کاری ادارات استان بوشهر

منبع: برترین ها

77

1399/4/29

17:59


استاندار بوشهر گفت: به منظور صرفه جویی در مصرف برق، ساعت کاری ادارات استان بوشهر از فردا دوشنبه ۳۰ تیرماه تا پایان مرداد ماه از ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: به منظور صرفه جویی در مصرف برق، ساعت کاری ادارات استان بوشهر از فردا دوشنبه ۳۰ تیرماه تا پایان مرداد ماه از ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

عبدالکریم گراوند ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کرونا اظهار داشت: در چند روز اخیر بزرگانی از استان را در عرصه‌های ورزشی و آئینی استان از دست دادیم که جایگزین شدن ایشان سال‌ها زمان می‌برد لذا از مردم استان انتظار داریم برای مقابله با کرونا جدی بوده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی بر ضرورت زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید کرد و بیان داشت: بخش زیادی از تلفات و ابتلاهای ثبت شده مربوط به کرونا به خاطر دورهمی ها بوده است لذا رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک ضروری است.

استاندار گفت: بر اساس گزارش تیم بازرسی استانداری از امکان مختلف در موضوع رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ۷۸ درصد بازدیدها مطلوب و ۲۲ درصد نامطلوب بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در این بازدیدها ۸ درصد تخلف ثبت شده و ۲۸۴ مورد هم پلمپ صورت گرفته است.

گراوند تاکید کرد: مسئولیت نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ادارات بر عهده شخص مدیر است و اگر در بازرسی‌ها مشخص شود در اداره‌ای این پروتکل‌ها رعایت نشده بدون تعارف مدیر مربوطه توبیخ خواهد شد.

استاندار بوشهر با اشاره به تمدید محدودیت‌های کرونایی استان در هفته جاری گفت: رویکرد جدید ستاد مقابله استانی با کرونا در استان گستردگی شبکه‌ها و گشت‌های نظارت است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به هفته دولت افزود: ۳ اولویت استان در ویژه برنامه‌های هفته دولت سلامت، معیشت و امنیت است و انتظار داریم بیان عملکرد و امیدآفرینی در دستور کار مدیران استان باشد.

گراوند بیان کرد: دولت در بدترین شرایط مالی و تحریم‌ها اقدامات بزرگی انجام داده و همه تلاش و همت خود را برای خدمت به مردم به کار برده است و خدمات آن مایه مباهات و افتخار است.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اتحاد و انسجام اظهار داشت: مدیران دولت بر خود حرام می‌دانند اگر وقت خود را جز برای خدمت و نوکری مردم تلف کنند اما اینکه عده‌ای با ایجاد اختلاف افنکی خوراک لازم برای حملات بیشتر دشمنان فراهم کنند با هیچ منطق حکومت داری منطبق نیست.

وی افزود: برخی در کشور برخلاف منافع کشور اظهار نظر می‌کنند، در این شرایط کشور که باید نگاه سیاسی را کنار بگذاریم اما عده‌ای نگاه‌های سیاسی را رها نکرده و در زمین دشمن بازی می‌کنند.

استاندار بوشهر افزود: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود بر تلاش و وحدت در بین همه مدیران و نمایندگان تاکید کردند و باید فرمایشات ایشان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

استاندار بوشهر در مورد تغییر ساعت کاری ادارات گفت: بنا به پیشنهاد شرکت توزیع نیروی برق و به منظور صرفه جویی در مصرف برق ساعت کاری ادارات استان از فردا دوشنبه ۳۰ تیرماه تا پایان مرداد ماه از ۶:۳۰ تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو